PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => AutoMapa iOS => Wątek zaczęty przez: jachraniak w Marzec 27, 2012, 23:27:32
-
Lista zmian
- najnowsze mapy 1202
- zgodność z iOS 5.1
-
A jakie błędy tym razem ? :)
-
Ta aktualizacja nie wnosi nic szczególnego, więc nic szczególnego się nie dzieje, aczkolwiek jest już potwierdzony jeden błąd (brak nazwy pewnej kategorii POI).
-
Ta aktualizacja nie wnosi nic szczególnego.
Ale to wcale nie jest przeszkodą, żeby przy okazji coś zepsuć :]
-
ależ oczywiście, że zepsuli. Zaczytane z innego serwisu:
nie działa wybranie celu z ostatnio używanych. Można przejść do listy ostatnio używanych celów ale po wyborze i powrocie do ekranu definicji trasy cel jest pusty.
Jeżeli to potwierdzicie, to można powiedzieć śmiało pamiętając wpadkę ostatniego wydania AM na iphone, że przydomek żałośni partacze chyba będzie do nich bardzo przystawał. Ale jazda to będzie jak kiedyś wydadzą pierwszy betafinal na androida. Oj będzie o czym pisać na forach :E
-
po wyborze ostatnio uzywanych normalnie wyznacza jest startuj nawigacje i jest cel
-
jeżeli działa to dobrze. Tak jak napisałem, informacja pojawiła sie na innym serwisie, a dokładnie na facebook. Ja iphone nie posiadam, więc sam tego nie mogłem zweryfikować.
-
to ze u mnie dziala nie oznacza ze u kazdego dziala, w pierwszych wersjach u mnie nie dzialal gps gdy u innych smigal
-
Witam
Proszę o pomoc.
Nagle Automapa i Mapamap przestały działać. Programy startują ekranem startowym, "kółeczko" kręci sie w kóło i na tym stoi.
Soft 5.01, nic nie kombinowałem, na tym co mam wszystko działało i nagle stop. Programy oryginlane zakupione, licencja OK. ściągneła sie aktualizacja bez problemu. Wszystkie inne programy które potrzebują GPS działają bez problemu, nawigacyjne, sportowe itp. Kasowałem Automapę i Mapemap, pobierałem na nowo i bez rezultatu. Lokalizacja włączona , po wyjściu z programu jest ikona GPS i nic.
Może koledzy macie jakieś pomysły co z tym fantem zrobić ?
Pozdrawiam
-
odinstaluj , zresetuj telefon , zainstaluj
-
Niestety nie pomogło, ale dzięki za chęci
-
Z Automapy korzystam już z 5 lat. Do końca lutego na WinMob a od marca na iOS (niestety)
Im dłużej korzystam z iOS tymbardziej tęsknę, że wersją z mojego HTC HD2. Na początku byłem zachwycony interfejsem iOS wydawał się przejrzysty taki odswieżony lecz im dłużej sie w niego wpatruję tym bardziej brakuje mi starego z Windowsa, którego można było zmieniać, przestawiać (poziomo, pionowo) wgrywać nowe wersje itp.
Co do samej nawigacji, to też nie jestem zachwycony. Zdarza się, że gubi trasę, wczoraj zupełnie zjechał z trasy i przez 5 minut "zgłupiał" Po dojechaniu do celu nie kasuje trasy chociaż mam tą opcje zaznaczoną. Traffic też wydaje mi się nie działa tak jak powinien. Czasami włączam sobie w Poznaniu (po 16) kiedy są korki i niestety kieruje mnie trasami, które są bardziej "zakorkowane" niż te które umozliwiają szyvbszy przejazd.
Mam nadzieję, że Automapa pracuje cały czas nad udoskonaleniem tego programu bo póki co to jest zdecydowanie gorszy od wersji na Windowsa i o .... droższy 29,99 E :O
Ps.
Dlaczego nowe mapy na iOS są tak opóźnione w porównaniu z WM? Mapy 1204 są już od ponad miesiąca a AppStore milczy.
-
@andi4444
No niestety, przykro mi to pisać, ale patrząc się na politykę aktualizacji map, iAM to produkt jak dla mnie drugiej kategorii i równocześnie być może ostrzeżenie dla tych (i dla mnie), którzy ostrzą sobie zęby na Androidową wersję Automapy, jak może wyglądać ich wypatrywana aplikacja.
Jeśli zaś chodzi o funkcjonalność, ciągły brak aktualizacji SR i POI spycha iAM do trzeciej kategorii w tym zakresie.
Powyższe sprawia, że jeśli miałbym iPhone'a, to pewnie bym się na tę wersję skusił, ale wybierając najlepszą postać Automapy, biorąc pod uwagę aktualizację map i aplikacji oraz funkcjonalność, to na razie do odwołania jest to wersja Automapy na zdychający Windows Mobile, który do niczego innego oprócz Automapy się już praktycznie nie nadaje. Niewiarygodne, ale prawdziwe.
A wystarczyłoby podać tzw. roadmap, plan podzielony na kwartały, co w tym kwartale, co w przyszłym, jakie opóźnienie map maks. w stosunku do wersji wiodącej itp. Już mając to byłoby się czego trzymać, a tak, na miejscu użytkowników iAM miałbym potężne wrażenie, że jestem traktowany, co tu dużo gadać, po macoszemu i, przykro mi to pisać, bardzo poważnie zastanowiłbym się nad przedłużaniem licencji na ten produkt.
-
@spinnek
czegoś się Ty nawąchał? :mrgreen:
Aqurat wiosną tego roku mamy wyjątkową sytuację...
1) wAM - mapa 1204 okazała się lekko wadliwa, więc prducent musiał po "c" wydać "d", myślę, że ten fakt lekko zaburzył harmonogram, który z wielu powodów był już wygięty
2) iAM - pojawia się z opóźnieniem względem wAM ok. 3 tygodni... np mapa 1202 została wydana w appstore z nową wersją programu 27.03.12r - całe 17 dni po wydaniu tej mapy dla wAM, popatrz teraz kiedy została wydana poprawiona mapa 1204 - 10 maja, jestem przekonany, że na dniach pojawi się nowa iAM z mapami 1204
3) iAM - raz jeszcze, zgaduję, że przed Euro zadebiutuje iAM w wersji EU
4) aAM - mnogość kompilacji tego systemu stawia duże wymagania przed deweloperem, nie dziwi mnie że nawet po odpuszczeniu rozwoju wAM nie zrobili do tej pory aplikacji na robota.
5) aAM - chyba od razu pojawi się PL i EU
dygresja - taka mapamap - zarzuciła zupełnie wersję na iOS
http://itunes.apple.com/pl/app/mapamap-travel-pl/id427789466?mt=8 (http://itunes.apple.com/pl/app/mapamap-travel-pl/id427789466?mt=8)
ale w niczym to nie przeszkadza kasować 30€ za mapy sprzed roku :)
Mimo tych niedogodności, myślę, że czas gra na korzyść userów!
-
3) iAM - raz jeszcze, zgaduję, że przed Euro zadebiutuje iAM w wersji EU
A niby jaki w tym sens ? Euro zdaje się mamy w Polsce a nie zagramanicą, więc po cholerę przed Euro wersja EU, przecież nasi sąsiedzi nie znają AutoMapy zbytnio i ci, co chcą przyjechać mają już TomToma czy innego Navigona od dawna, bo na pewno nikt z zagranicy nie czeka na iAM która wyjdzie na 1 dzień przed Euro kiedy i tak już wszyscy będą u nas ?
To jest tak zwane życzeniowe myślenie...
-
@jachraniak
Hehehehe, widać, że Cię trawi nieodwzajemniona, niestety, miłość do iAM :)
Jedną z podstawowych zalet Automapy na WM, dzięki której ma ona wyjątkową (i zasłużoną) pozycję na rynku, to praktycznie AKTUALNE mapy drogowe - nowe główne drogi są naniesione z wyprzedzeniem i otwierane via LD, kiedy już można nimi jeździć.
iAM nie obsługuje obecnie tej funkcjonalności i nie podlega tej zasadzie - bo LD nie ma czego otworzyć.
***
Ad1 Kolejna sprawa - przychylam się do opinii nocnego Marka, że jeśli nawet 6.10c miałą błędy (sam też o nich pisałem i informowałem o nich support), to nie są to błędy dyskwalifikujące tą wersję map. Innymi słowy, jeśli tylko dlatego nie ma tej wersji map dla iAM, to moim zdaniem była to decyzja ze wszechmiar błędna, właśnie ze względu na złąmanie zasady aktualności map, o której piszę wyżej.
Ad2 Opóźnienie obecnie wzrosło do ponad 4 tygodni - i to na chwilę obecną. Zaskoczę Cię - jednak nie ma dla mnie większego znaczenia, jakie jest opóźnienie. Ważne, czy w tzw. międzyczasie przybyła główna droga (odcinek autostrady lub drogi ekspresowej, którą na wAM otarto via LD - tak się stało, od 4 dni jest otwarty ważny dla mnie fragment autostrady A2. Z mojego punktu widzenia, od 4 dni iAM nie jest aktualny.
Ad4 Obawiam się, że głównym problemem wersji Automapy dla Androida będzie nie mnogość wersji, tylko kwestia ładowania smartfonów latem w samochodzie. Wyobraź 80% użytkowników aAM, który dopiero od supportu Automapy dowie się, że potrzebne jest specjalne zamocowanie telefonu na nawiew, by móc korzystać z takiej nawigacji - to koszmar.
-
Wyobraź 80% użytkowników aAM, który dopiero od supportu Automapy dowie się, że potrzebne jest specjalne zamocowanie telefonu na nawiew, by móc korzystać z takiej nawigacji - to koszmar.
Oczywiście, Jachraniak może sobie wyobrazić równo 80% użytkowników AM. Ale czemu nie pińcset, bez kozery? Jeździłem służbowym samochodem z SGS-em I i II z AM leżącymi na fotelu pasażera i jakoś dziury w nim nie wypaliły. Przez dobrych kilka godzin.
Żeby nie było offtopicznie - sądzę, że iAM dostanie mapy tuż przed Euro, bo szaleństwo wyścigu z terminami na inwestycjach drogowych daje zbyt dynamiczne stany infrastruktury na dziś. W tym na kluczowych odcinkach. Za 2-3 dni będzie wiadomo - przejezdna czy nieprzejezdna.
-
@Moi (Adam Kubicki)
Hmm, podejrzewam (mogę się mylić, ale trudno mi to sobie na większą skalę wyobrazić), że smartphone (jakikolwiek, w tym iPhone) trzymany na siedzeniu to rzadkość, więc to słaby kontrargument. Co prawda owiew powietrza na siedzeniu jest słabszy, ale słońce pewnie też nie pada wprost na smartphone'a, a to podgrzewanie przez słońce jest, moim zdaniem, głównym problemem przy ładowaniu i używaniu nawigacji w smartfonach.
Nie rozumiem niestety, z jakiego powodu "dynamiczne stany infrastruktury na dziś" miałyby powodować jakiekolwiek opóźnienia w oddawaniu mapy 1204, gotowej przecież, dla użytkowników iAM.
O ile byłbym w stanie zrozumieć chęć dopasowania się producenta do najbardziej aktualnej sytuacji na drogach przed EURO 2012 w przypadku wAM, gdzie niewiele użytkowników jest on-line'owych (szacuję tę ilość na 5%?) i zdecydowana większość jeździ na tym, co załadują off-line (aktualna wersja aplikacji, np. 6.10d, z tego może niektórzy (20%?) jeszcze przed wyjazdem skorzystają z AMCenter i zaktualizują dane SR, a tym samym zaciągną antyblokady) , to w przypadku iAM od pierwszego dnia jest ona skierowana na iPhone'y z internetem, a tam jest LD, które jest w stanie zaciągnąć antyblokady. Nie czarujmy się - od DAWNA wiadomo, co MOŻE być oddane w najbliższym czasie, poza tym, moim zdaniem, iAM on-line nie powinna zawczasu wiedzieć, jakie są oficjalne zalecane objazdy - sama powinna je wyliczyć.
@jachraniak
Jak masz u siebie zamontowany iPhone w samochodzie? Kratka wentylacyjna czy poza nią? Miałeś jakieś problemy z ładowaniem iPhone'a kiedykolwiek podczas nawigowania iAM w gorący słoneczny dzień? Mało użytkowników się udziela w tym forum, to się spytam wprost o ten właśnie temat.
Inna sprawa, że w przypadku iPhone'a to producent trzyma zarówno sprzęt jak i oprogramowanie w garści i pewnie łatwiej jest mu zapanować nad problemem grzania się tych właśnie smartphone'ów.
-
Mi się okrytnie iPhone grzeje podczas nawigacji w słońcu, ale daje rade, co prawda akurat za nim jest wylot powietrza który go trochę chłodzi, ale jeszcze nigdy nie dostałem komunikatu, że się przegrzał.
-
@spinnek
12 marca (kiedy inni narzekali na to, że ładowarki nie nadążają z ładowanie a sprzęt się wykrzacza) pisałem tak:
Mój stary 3GS jest rozładowywany przez iAM + LD + włączony BT (a mam włączony oltajm) w tempie 30% na godzinę, bez dzwonienia, choć to ma i tak nieduże znaczenie gdyż pobierając dane z serwera LD i tak jest online. Oczywiście jeśli ładowarka nie jest podłączona.
Gdy Iphone jest na ładowarce, nie ma mowy o ubywaniu prądu, ładuje i to dość skutecznie, dokładnie nie pamiętam, ale z tego co kojarzę przybywa 1% w ciągu 3-4 minut...
temperatura na podszybiu idzie bardzo do góry i 3GS zaczął się rozładowywać na ładowarce :mrgreen:
problem mój polega na tym, że nie abrdzo mam jak skierować nawiew na iphone'a, chyba czeka mnie zmiana uchwytu na taki, który będzie w zasięgu nawiewu. Nie ma żadnych komunikatów o przegrzewaniu, choć sprzęt ciepły jest... Ten problem chyba wszyscy mają, niezależnie od platformy i sprzętu. Oprogramowanie nawigacyjne raczej nie ma znaczenia.
-
Oprogramowanie nawigacyjne ma znaczenie, ponieważ z jakichś powodów np. Don't Panic powoduje dużo mocniejsze nagrzanie iPhone niż AM, a zapewne jest to spowodowane większym drenażem baterii...
-
Witam
Proszę o pomoc.
Nagle Automapa i Mapamap przestały działać. Programy startują ekranem startowym, "kółeczko" kręci sie w kóło i na tym stoi.
Soft 5.01, nic nie kombinowałem, na tym co mam wszystko działało i nagle stop. Programy oryginlane zakupione, licencja OK. ściągneła sie aktualizacja bez problemu. Wszystkie inne programy które potrzebują GPS działają bez problemu, nawigacyjne, sportowe itp. Kasowałem Automapę i Mapemap, pobierałem na nowo i bez rezultatu. Lokalizacja włączona , po wyjściu z programu jest ikona GPS i nic.
Może koledzy macie jakieś pomysły co z tym fantem zrobić ?
Pozdrawiam
Bobrob proponuje odtworzenie iPhona za pomocą iTunes i nie wgrywaj programów z kopii zapasowej tylko na nowo zainstaluj je sobie z App Store na iPhonie i wtedy zobaczysz czy problem ustąpił. Samo usunięcie aplikacji i ponowne wgranie nie zawsze działa. Jeśli nie masz jailbraka to wgraj aktualizacje softu.
Połączone: Maj 27, 2012, 22:19:00
Jeśli chodzi o problemy z nagrzewaniem się iPhona podczas nawigowania z uchwytem na szybie to problem występuje na wszystkich programach do nawigacji. Sam jeżdżę na iAM, TomTom i Navigon i gdy jest duże słońce to podczas ładowania iPhona urządzenie potrafi odciąć ładowanie (ikonka naładowania pokazuje się przy stanie baterii która nie jest naładowana) czasem urządzenie potrafi zmniejszyć podświetlenie i nie pomoże nawet restart urządzenia do czasu aż temperatura urządzenia nie spadnie. Raz zdarzyło mi się nawet zobaczyć komunikat o przegrzaniu i wyłączenie iPhona. Biały iPhone jest bardziej odporny ze względu na kolor który mniej absorbuje ciepło. Pozostaje dwa rozwiązania w przypadku umieszczeniu uchwytu na szybie skierowanie kratki nawiewu na urządzenie lub montaż uchwytu w miejscu mniej nasłonecznionym. O ostatnio zrobiłem około 600km w słoneczny dzień na iAm na fabrycznym uchwycie Volkswagena który jest zamocowany poniżej kokpitu i nie trzeba było w ogóle chłodzić urządzenia i nie było problemów. W drugim samochodzie mam uchwyt na szybie i tu musiałbym się posiłkować nawiewem.
-
Hehehehehe, użytkownicy iAM, Wasza kochana aplikacja z obecnymi mapami nie zobaczy kolejnego odcinka A, oddanego przed chwilą :)
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,11810585,A2_pod_Warszawa_ciut_dluzsza__Otworzyli_odcinek_D.html (http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,11810585,A2_pod_Warszawa_ciut_dluzsza__Otworzyli_odcinek_D.html)
Miłego czekania na aktualizację do mapy 1204, żeby LD miał co odblokowywać :)
Moja propozycja hasła reklamowaego dla iAM - z naszym produktem CB gratis! (by umilić oczekiwanie na nową wersję mapy :))))
-
Moja propozycja hasła reklamowaego dla iAM - z naszym produktem CB gratis! (by umilić oczekiwanie na nową wersję mapy :))))
:ok: :ok: :ok: Zapomniałeś tylko dodać, że CB też jest tylko w abonamencie na rok :mrgreen: A potem frajerze bujaj się :mrgreen:
Ale w kwestii programu, to AM na iPhonie należy nadal używać z lupką aby dojrzeć wszystkie informacje i ikony. No chyba, że ktoś jeździ z nosem przy szybie. Nadal program niestety niegodny polecenia.
-
@spinnek
trochę bzdur piszesz o iAM.
Ja ją posiadam i nowe odcinki A2 na mapach lutowych są odblokowane via LD.
Gdybyś poczytał, mapy mają pododawane odcinki dróg jeszcze budowanych i są odblokowywane właśnie LD.
http://www.automapa.pl/?PEI=10866&article_id=249874 (http://www.automapa.pl/?PEI=10866&article_id=249874)
Mapy wychodzą później dla urządzeń Apple z powodu przede wszystkim procesu certyfikacji Apple poza tym producent oddając nowe mapy wprowadza sporo zmian/poprawek do samej aplikacji.
W tej wersji będzie ich b. wiele, ale szczegółów nie mogę zdradzić.
I uprzedzam, nie pracuję dla producenta ani z inną firmą z nim powiązaną, aby mnie o to nie posądzać.
@TES-Bajer
Proponuję się patrzeć na drogę przede wszystkim :) i słuchać komunikatów a na iAM to czasem zerknąć jeśli nie jesteśmy pewni gdzie jechać.
-
Rzadko zabieram głos, tak wiec dziś się nagadam na dwa miechy, ale do rzeczy. W trakcie jazdy, to ja słucham Griega, Beethovena, Bacha, itp. zależy, to od tego czy mi się śpieszy czy jadę lajtowo. Głos jakiegoś faceta z AM nie jest mi potrzebny, aby trafić na miejsce. W TT czy Navigonie wystarczy rzut oka na ekran i wszystko jasne. W AM niestety nie zawsze wszystko jest jasne.
-
Z ilością nowości to bym nie nakręcał spirali oczekiwań uzytkowników... Program i owszem jest rozwijany, ale wyraźnie widać że siły zostały przeniesiony na aAM.
wAM stoi w miejscu, iAM idzie do przodu, ale tempo rozwoju nie poraża, nie ma presji na producenta... To znaczy presja jest ale dotyczy aAM
-
@DarekWa
Dzięki za informacje :)
Przy całym szacunku, ale gdzie jest napisane w linku, na który się powołujesz, że jest mowa o odcinkach A2?????????????????
Dla porównania:
1) cytat, do którego Ty się odwołujesz:
"Dlatego też, w aktualnych mapach znajduje się również wiele nowych odcinków dróg, które znajdują się w ostatniej fazie budowy. Ich udostępnienie w mapach nastąpi automatycznie, poprzez technologię LiveDrive!, z chwilą faktycznego oddania ich do użytku."
Gdzie jest informacja, że w mapie 1202 na iAM są odcinki A2?
2) dla porównania, informacja o 1204 na wAM
"wersja 6.10c mapa 1204
Nowości:
Nowe mapy Polski 1204, a w nich m.in:
Ponad 1800 kilomentrów nowych dróg.
Nowe inwestycje drogowe gotowe do odblokowania poprzez technologię LiveDrive! takie jak:
odcinki autostrad A2 i A1"
Wniosek: Twój link absolutnie o niczym nie świadczy, mało tego, jeszcze zasiał we mnie wątpliwość, bo zamiast mi napisać, że w przeciwieństwie do mapy 1204 na wAM odcinki A2 są już naniesione w 1202 dla iAM, chcesz się posiłkować linkiem, z którego to nie wynika?
Czy ktoś jeszcze może to potwierdzić?
Hmm, a dlaczego nazywasz moje nieprawdziwe/nieaktualne informacje bzdurami, zamiast je skorygować? Emocje?
****
Bosze, dalszy ciąg Twojego wywodu tylko moją opinię, że produkt jest drugiej kategorii... "Nic nie mogę zdradzić", jakieś informacje o wewnętrznych problemach certyfikacyjnych, które użytkownicy sam wiesz, gdzie mają... No dramat. Pisałem wcześniej, że ten produkt (iAM) jest rozkładany na łopatki przez brak informacji, i poniekąd sam dopisałeś puentę do tej mojej opinii. Przecież gdyby nie to, że Tobie od niechcenia się chciało coś napisać, i to jeszcze w formie półgębkowej, tak, aby nic nie powiedzieć, dalej byłbym przekonany, że odcinki A2 nie mogą być odblokowane w iAM, bo ich nie ma... Na jednym z głównych forów poświęconych nawigacji.
Kolejna Twoja pośrednia informacja, bardzo ważna, tez od niechcenia podana - w takim razie mapy dla iAM różnią się od map na wAM? Czy jest jakaś informacja oficjalna na ten temat? Bo skoro się różnią, to stanowią: nadzbiór? Podzbiór? Są od siebie niezależne? Jak się ma mapa na Targeo do map w iAM? W jaki sposób miałbym podjąć świadomą decyzję o zakupie iAM, skoro nie mam zielonego pojęcia, jaka jest polityka iAM w kwestii map, skoro są różne od wAM? Wcześniej przynajmniej mi się wydawało, że iAM goni wAM, a teraz mam już totalny mętlik.
By było jasne - sam mam dość Windows Mobile i niemalże co tydzień zerkam na alternatywne systemy operacyjne dla Automapy, ale jak na razie nie potrafię się do iAM przekonać, z powodów wyłożonych wcześniej. A aAM to wiadomo, patykiem po wodzie pisane. :)
Połączone: Maj 28, 2012, 21:18:31
@jachraniak
Czemu nie piszesz, że odcinki A2 są już w aktualnej iAM :) Się podłożyłem :)
Z tymi siłami przerzuconymi na aAM to chyba sobie żartujesz :))))) :) Niemniej, nie będę zaśmiecał wątku iAM informacjami podsumowaniem prac dot. aAM :)
-
Z ilością nowości to bym nie nakręcał spirali oczekiwań uzytkowników... Program i owszem jest rozwijany, ale wyraźnie widać że siły zostały przeniesiony na aAM.
wAM stoi w miejscu, iAM idzie do przodu, ale tempo rozwoju nie poraża, nie ma presji na producenta... To znaczy presja jest ale dotyczy aAM
nie napisałem nic o nowościach
@spinnek
w aktualnych mapach znajduje się również wiele nowych odcinków dróg, które znajdują się w ostatniej fazie budowy
Sprawdziłem w iAM zanim odpisałem.
Wniosek: Twój link absolutnie o niczym nie świadczy, mało tego, jeszcze zasiał we mnie wątpliwość, bo zamiast mi napisać, że w przeciwieństwie do mapy 1204 na wAM odcinki A2 są już naniesione w 1202 dla iAM, chcesz się posiłkować linkiem, z którego to nie wynika?
jak wyżej.
Emocje?
Czytając twój post myślę, że tobą kierują emocje
Nic nie mogę zdradzić
zobowiązałem się nie ujawniać informacji biorąc udział w bezinteresownych testach
jakieś informacje o wewnętrznych problemach certyfikacyjnych, które użytkownicy sam wiesz, gdzie mają...
tyle najczęściej trwa to w Apple. Każde wydanie aplikacji jest przez nich sprawdzane. Developer nie może od tak do appstore wrzucić sobie nowej wersji.
a całej reszty twojej wypowiedzi już nie będę komentował.
Połączone: Maj 28, 2012, 22:44:27
Rzadko zabieram głos, tak wiec dziś się nagadam na dwa miechy, ale do rzeczy. W trakcie jazdy, to ja słucham Griega, Beethovena, Bacha, itp. zależy, to od tego czy mi się śpieszy czy jadę lajtowo. Głos jakiegoś faceta z AM nie jest mi potrzebny, aby trafić na miejsce. W TT czy Navigonie wystarczy rzut oka na ekran i wszystko jasne. W AM niestety nie zawsze wszystko jest jasne.
możesz zmienić głos na żeński i powyłączać różne komunikaty to będzie mniej gadać :)
-
@jachraniak
Czemu nie piszesz, że odcinki A2 są już w aktualnej iAM :) Się podłożyłem :)
Masz to, o co się prosiłeś :)
Wypisujesz treści, co do których pewności, nie masz pewności :mrgreen:
-
@jachraniak
Ok, to żeśmy się przyjaźnie poklepali po plecach, a teraz chciałbym Cie poprosić, jeśli masz czas, o powrót do meritum sprawy i pochylenie się, w ramach swojej wiedzy o iAM i po ewentualnej weryfikacji w posiadanym produkcie, nad poniższymi pytaniami:
- czy WSZYSTKIE nowe odcinki A2 są ujęte w iAM3.2.16 i gotowe do oblokowania?
- czy oba ostatnio oddane do użytku odcinki A2 (te najbliższe Warszawy) są u Ciebie również przejezdne?
- jeśli tak - czy wiedziałeś, że one tam są, czy sprawdziłeś? jeśli wiedziałeś, to skąd (źródło informacji, link?)
- czy są tam również ujęte i gotowe do odblokowania oddawane za kilka dni odcinki zachodniej obwodnicy i wschodniej obwodnicy Poznania [http://poznan.gazeta.pl/poznan/56,36001,11833150,Zobacz_obwodnice_Poznania.html]?
- czy wiedziałeś wcześniej, że mapy 1202 iAM a 1204 wAM różnią się? Jeśli tak, to skąd?
Chodzi mi o ustalenie poziomu zaskakiwania użytkowników iAM tym, co oferuje produkt (na plus, ma się rozumieć ;) Innymi słowy, chodzi o ustalenie zakresu, ile rzeczy w iAM trzeba "sprawdzać", zamiast wiedzieć wcześniej z notek producenta bo odnoszę potężne wrażenie, że jednak coś za dużo. Bo z tym zaskakiwaniem jest tak, że zawsze może zadziałać w dwie strony.
BTW: Czy mógłbyś mi, z łaski swojej, zapodać źródło informacji o iAM, gdzie dowiem się, jakie jest pokrycie mapy w iAM, by nie wypisywać "treści, co do których pewności, nie masz pewności"? Z góry dzięki.
-
@spinnek
postaw sobie mapę 1202 na wAM i sprawdź co w tej mapie jest a czego nie ma :)
co LD umie odblokować a czego nie :)
w iAM mapy są takie same co w wAM :ok:
-
@jachraniak
Ok, sprawdzę to poprzez instalację ostatniej wAM z mapą 1202 w celu ustalenia, na czym polega poniższy trik z mapą 1204:
"[ciach] mapa 1204
Nowości:
Nowe mapy Polski 1204, a w nich m.in:
[ciach]
Nowe inwestycje drogowe gotowe do odblokowania poprzez technologię LiveDrive! takie jak:
odcinki autostrad A2 i A1 [ciach]"
Dam znać, co i jak.
-
@jachraniak, @DarekWa
Właśnie przed chwilą załadowałem sobie mapę 1202 (Automapa 6.10b) i zgodnie z informacja na stronie www.automapa.pl (http://www.automapa.pl) nie było w tej wersji mapy nowych odcinków autostrady A2, w związku z czym, LD nie miało by czego odblokowywać.
Więc skąd Wasze sugestie, że wypisuję niesprawdzone informacje? Teraz to Was proszę o wyjaśnienie, jak to jest możliwe, że twierdziliście, że iAM3.2.16 z mapą 1202 miała co odblokowywać via LD, skoro tam w ogóle nie ma nowych odcinków A2???
Szczególnie byłbym ciekawy, co miał na myśli DarekWa, kiedy pisał "Sprawdziłem w iAM zanim odpisałem." Ciekawe, w jakiej wersji iAM to sprawdził.
Nie ukrywam, że jestem zaskoczony. Bo możliwości są dwie, albo ściemnialiście mnie Panowie, albo mapa 1202 w iAM3.2.16 nie jest tożsama z mapą 1202 w wAM.