@jachraniak
Ok, to żeśmy się przyjaźnie poklepali po plecach, a teraz chciałbym Cie poprosić, jeśli masz czas, o powrót do meritum sprawy i pochylenie się, w ramach swojej wiedzy o iAM i po ewentualnej weryfikacji w posiadanym produkcie, nad poniższymi pytaniami:
- czy WSZYSTKIE nowe odcinki A2 są ujęte w iAM3.2.16 i gotowe do oblokowania?
- czy oba ostatnio oddane do użytku odcinki A2 (te najbliższe Warszawy) są u Ciebie również przejezdne?
- jeśli tak - czy wiedziałeś, że one tam są, czy sprawdziłeś? jeśli wiedziałeś, to skąd (źródło informacji, link?)
- czy są tam również ujęte i gotowe do odblokowania oddawane za kilka dni odcinki zachodniej obwodnicy i wschodniej obwodnicy Poznania [http://poznan.gazeta.pl/poznan/56,36001,11833150,Zobacz_obwodnice_Poznania.html]?
- czy wiedziałeś wcześniej, że mapy 1202 iAM a 1204 wAM różnią się? Jeśli tak, to skąd?
Chodzi mi o ustalenie poziomu zaskakiwania użytkowników iAM tym, co oferuje produkt (na plus, ma się rozumieć
Innymi słowy, chodzi o ustalenie zakresu, ile rzeczy w iAM trzeba "sprawdzać", zamiast wiedzieć wcześniej z notek producenta bo odnoszę potężne wrażenie, że jednak coś za dużo. Bo z tym zaskakiwaniem jest tak, że zawsze może zadziałać w dwie strony.
BTW: Czy mógłbyś mi, z łaski swojej, zapodać źródło informacji o iAM, gdzie dowiem się, jakie jest pokrycie mapy w iAM, by nie wypisywać "treści, co do których pewności, nie masz pewności"? Z góry dzięki.