PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Athena => Wątek zaczęty przez: wiejkucik w Październik 10, 2008, 20:12:45
-
Otóż mam taki problem.Dziś rano (nie wiem po cholerę i co mnie pokusiło) włączyłem Skype-a w X7500.Dałem sigin(to było moje pierwsze uruchomienie tej aplikacji na tym sprzęcie),i Skype cały czas się logował i nie dawał się zamknąć.Więc nie chcąc resetować,nacisnąłem przycisk "zasilania na telefonie"
Uruchamiam ponownie pda,a tu się okazuje,że eksplorator plików nie widzi mi w ogóle folderu micro drive.Karta widmo,jest ale nic nie mogę na niej robić.
Próbowałem: Instalacji softa,Hard Resetu,Soft Resetu.Gdy uruchomie funkcje "Recover Micro Drive" w Settings-->System-->Format Micro drive,urządzenie restartuje się i dalej jest to samo.
Błagam POMOCY! :terrified: :terrified: :terrified: :'( :'(
-
Spokojnie i powoli .
Jak robiłeś HR , jak instalowałeś soft ?
-
Dzięki za zainteresowanie :ok:
Reset robiłem Skrótem Volume down + reset pin,oraz Settings-->system-->Clear Storage
Gdy mówię o sofcie (pewnie złym słownictwem operuje) chodzi mi o aktualizacje do WM6 ze strony HTC.
-
Wyglada na uszkodzenie microdrive - raczej na pewno nie spowodowane Skype-m .
Jesli masz na gwarancji - zacznij od tego.
HR przeszdł stnadardowo a format Microdriva też nic nie dał ?
Możesz jeszcze spróbować wrzucić na Athenkę program WM5torage - aktywacja programu da Ci możliwość sformatowania za pomocą PC-ta.
-
Tak.Dokładnie.Wcisnąłem przycisk Comm Menager-a w celu formatu microdrive.Otrzymałem następnie komunikat,że jest on "ready to format" i żeby nacisnąć guzik "power".Wszystko tak wykonuje, i niestety NIC z tego :( WM6 uruchamia się i w file exploler znów nie ma folderu microdrive.A "memory" pokazuje brak kart pamięci.
Jak wygląda proces reklamacji atheny?
Dokąd najlepiej wysłać urządzenie,do osoby u której kupiłem,czy gdzieś indziej??
Wysyłać Kurierem?
Co do tego programu,to próbowałem tego.Niestety wykrywa mi 79 MB ,po sformatowaniu tego,mogłem już tylko wejść w BL mode i znów zainstalować WM6.
-
Przecztaj zapisy w karcie - zadzwoń do serwisu. Zapewne CRC Raszyn - zapytaj o procedurę. W WM5torage masz możliwość wboru - wybierz DSK1 ( jęsli nie ma kart pamięci) to wtedy będzie to HDD , bo TRUEFFS to pamięć wewnętrzna. Jeśli nie masz możliwości wyboru DSK1 to pozostaje serwis .
-
Dzięki CI bardzo :)
Nie mam wyboru.
Niestety wg. mojej karty serwis w polsce mówi tylko po angielsku :(
-
A gdzie zakupiłeś? HTC Polska ma umowę serwisową z crc - chyba wciąż. Napisz maila do sprzedawcy.
-
Crc chyba nie pracuje w sobote.Nikt nie odbiera.
Pozostaje tylko dzwonić w poniedziałek.Mam nadzieje,że tak jak jest napisane w karcie gwarancyjnej to htc pokryje koszty transportu.Dziękuję CI za pomoc.
Napisane: Październik 11, 2008, 12:13:43
Wczoraj dostałem z powrotem urządzenie.Microdrive niby jest,widzi go,niby wymienili.Ale próba zapisu,lub usunięcia czegoś na nim kończy się niepowodzeniem.Mimo tego plik znika.Nie moge nic na nim zainstalować.Czasami udaje się go sformatować,ale to też nie zawsze,i wtedy wszystko wraca do normy,do czasu instalacji pierwszego programu.
-
Ponownie zainstaluj WM6
-
Masz na mysli oryginalna aktualizacje tak? Na dysku niby pliki sie zapisuja,a po restarcie nic nie ma:-/ W kòłko komunikaty,ze nie mozna zapisac w lkalizacji.Mam czasem wrazenie,ze jakas zworka jest tam zalozona.Jak w dyskietce.
EDIT
znow szlak wszytsko trafil I nie ma dysku.Nie bede nawet pisal,co sadze o crc janki,bo dostal bym dozywotniego bana,na internet.
-
Nie pozostaje nic innego jak reklamować naprawę.
-
Gdyby ich naprawy nie zajmowały połowy mojego życia, i gdyby naprawiali to porządnie,to bym się nie wahał.Ale jak na razie,to może kiedyś nadarzy się możliwość wymiana dysku na coś większego.
-
Skoro już Ci raz naprawiali to reklamuj wyłacznie ich naprawę . Umów sie telefonicznie na przyjazd i naprawę - zrobią od ręki o ile bedziesz umówiony. Wykorzystałem kiedys to rozwiązanie - koniec końców otrzymałem od nich zupełnie nowy sprzet .
-
Z wielką chęcią,tylko za daleko mieszam:/ Jedyne rozwiązanie w mojej sytuacji to kurier. Dzwonić od razu do crc?
-
chwila, jeśli nie minęły 2 lata od zakupu a raczej nie skoro masz gwarancje to mozesz oddac na podstawie niezgodnosci towaru z umową i zarządać wymiany na nowy (jeśli takowy model jest jeszcze w sprzedarzy) wtedy to musisz zgłosic do sprzedawcy od którego kupowałes (jeśli jest to przedsiebiorca, jeśli zwykła osoba fizyczna to zostaje tylko gwarancja) no i jakby co to wizyta u rzecznika praw konsumenta aby upewnic sie wszystkiego, skoro naprawa tak długo trwa a i jeszcze nie naprawiaja tego co powinni
-
chwila, jeśli nie minęły 2 lata od zakupu a raczej nie skoro masz gwarancje to mozesz oddac na podstawie niezgodnosci towaru z umową i zarządać wymiany na nowy (jeśli takowy model jest jeszcze w sprzedarzy) wtedy to musisz zgłosic do sprzedawcy od którego kupowałes (jeśli jest to przedsiebiorca, jeśli zwykła osoba fizyczna to zostaje tylko gwarancja) no i jakby co to wizyta u rzecznika praw konsumenta aby upewnic sie wszystkiego, skoro naprawa tak długo trwa a i jeszcze nie naprawiaja tego co powinni
Wielkie Dzięki ornitolog :ok: Będę coś próbował działać w tym kierunku :smile: