Problem z połaczeniem z internetem A696 :(

• 5 Odpowiedzi
  • 1329 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z połaczeniem z internetem A696 :(
« dnia: Październik 28, 2007, 19:33:30 »
witam

jestem szczeliwym posiadaczem A696 od tygodnia to moj pierwszy PDA jestem calkowitym nowicjuszem.
Uruchamiajac przegladarke internet explorer na moim PDA po podlaczeniu do kompa PC przez usb nie moge wogole polaczyc sie z netem na IE pojawia mi sie napis : nie mozna odnalezc szukanej strony z powodu wystąpienia nieznanego błedu 0x80072f78 ..... zainstalowalem wiec na PDA opere dalej net nie chodzi pojawia sie inny napis : remote server timed out please try again later ..... dodam rowniez ze mam zainstalowanego active sync 4.5 wyczytalem gdzies na innym forum ze miala pomoc zmiana active sync na 4.1 po zainstalowaniu 4.1 pojawia mi sie komunikat na pda ze musze miec activesync 4.5 badz nowszy - posiadam na pda WM6 dlatego jak sie domyslam ta informacja ... Panowie powiedzcie w czym problem ? za kazda pomoc dziekuje ...... tylko piszcie zrozumiale jestem calkowitym nowicjuszem :(

Pozdrofka dla Was

*

Offline robi173

• 11
  • Sprzęt: Asus A696
Odp: Problem z połaczeniem z internetem A696 :(
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2007, 19:41:24 »
A w ActiveSync masz ustawione:Plik-Ustawienie połączenia-Ten komputer jes podłaczony do:Z internetem?

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2007, 20:03:06 »
no to ba :) podstawa :)

« Odpowiedź #3 dnia: Październik 30, 2007, 16:06:08 »
Miałem identczny problem jak arowan po wielkich bojach odpuściłem sobie ,nie wiem gdzie leży błąd. Teraz jak podrzebuje net na pda to łacze sie wifi do AP i mam spokuj.

« Odpowiedź #4 dnia: Październik 30, 2007, 21:11:27 »
ok wporzadku tylko wlasnie widzisz przez wifi tez mam jakies problemy i dlatego tez chce ustalic czego to wina .... kurde myslalem ze ktos zna rozwiazanie tej zagadaki :) chyba trzeba bedzie skontaktowac sie z chlopakami z Asusa :)

*

Offline kuko

• 4