Problem z Asusem A636N

• 4 Odpowiedzi
  • 1535 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z Asusem A636N
« dnia: Marzec 08, 2009, 16:13:45 »
Witam wszystkich ! jestem kierowcą tzw. Tira posiadam asusa A636N i jest mi on bardzo potrzebny do pracy ! Niestety wczoraj niewiadomo z jakich przyczyn coś się popsuło mianowicie kiedy włączam urzadzenie pojawia mi się biały ekran i to wszystko nic nie można zrobić nawet przez połączenie przez activ sync nie widzi go. Szukam od wczoraj jakiś porad ale niestety nic nie mogę znależć. Proszę o jakieś porady! Z góry serdecznie dziękuję !!!!!!!!!!!!

*

Offline bikekowal

• 13104
Odp: Problem z Asusem A636N
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2009, 16:57:03 »
wykonaj twardy reset klawiszami sprzętowymi. To pierwsze co bym zrobił.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline maryush

• 1847
    • http://maryush.pdaclub.pl/
  • Sprzęt: i5700, HTC TyTN, FS LOOX 720, Palm III
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 09, 2009, 23:48:11 »
Bike to nie pomaga w przypadku tego modelu - o ile dobrze pamietam to pomagalo wyciagniecie karty, wyciagniecie baterii, odczekanie kilka minut (z 10), wlozenie baterii z rownoczesnym trzymaniem wcisnietego resetu, popuszczenie resetu i kilka razy rytmicznie powciskac, potem kombinacja do hr i wstawal _bez_ hr'a ! Z SilentJob'em robilismy jednego a636 znajomemu kilka razy w ciagu jednego wieczora takimi kosmicznymi kombinacjami...

*

Offline bikekowal

• 13104
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 10, 2009, 13:02:36 »
Bike to nie pomaga w przypadku tego modelu - o ile dobrze pamietam to pomagalo wyciagniecie karty, wyciagniecie baterii, odczekanie kilka minut (z 10), wlozenie baterii z rownoczesnym trzymaniem wcisnietego resetu, popuszczenie resetu i kilka razy rytmicznie powciskac, potem kombinacja do hr i wstawal _bez_ hr'a ! Z SilentJob'em robilismy jednego a636 znajomemu kilka razy w ciagu jednego wieczora takimi kosmicznymi kombinacjami...

:O nieźle...