Pomoc techniczna ASUS (jak oceniacie)

  • 1 Odpowiedzi
  • 1145 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline menelski

  • 20
  • Sprzęt: HTC TyTNII, HTC HD2
Pomoc techniczna ASUS (jak oceniacie)
« dnia: Sierpień 18, 2006, 15:25:51 »
W nawizaniu do watku http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=46565 chcialem dowiedziec sie co sadzicie o pomocy technicznej ASUSa.

Moja korespondencja z firma ASUS

Cytuj

[Opis problemu]
Witam

Mam problem ze znalezieniem jakiejkolwiek informacji o zmianie romu z polskiego na angielski.
Podczas proby zmiany z romu w wersji POL0415 na angielska wyskakuje komunikat, ze
zainstalowana wersja jest nowsza niz ta, ktora probuje zainstalowac. W jaki sposob moge
zainstalowac starsza wersje ROMu??

===========================================

Unfortunately it is don’t possible, because this is depend of Microsoft License Police.

Thank you for using our products and services!

Yours sincerely,

Ladislav Szabó

===========================================

Thanks for aswer my question.

But i have one more question. What if i have original windows mobile 2003 en? Am I able to change
this soft? This is very important to me to have english software. First, polish dont have handwriting
letter recognize and second i have all operation system in english.

===========================================

You cant change language of your PDA due to OEM license unfortunately.

Thank you for using ASUS products and services!

Yours sincerely,

Jan Siekiera
Technical Support Department

===========================================

OK. I understand this that i cant change language of instaled Windows Mobile 2005 becaues of
OEM license. But I have original Windows Mobile 2003 en full version (not OEM) and I want to install
this software on MyPal. How to do this?

===========================================

A636N can only use the OS that we bundle.
It is not suggested for user to install other OS on their own.

Thank you for using ASUS products and services!

Yours sincerely,

Jan Siekiera
Technical Support Department


Nie wiem jak wy, ale ja z drugiego ich maila wywnioskowalem, ze wersja OEM wedlug nich to nie oprogramowanie dodawane do urzadzenia, ale urzadzenie dodane do oprogramowania.

A ostatni mail to juz mnie rozwala kompletnie. Nie moge na swoim urzadzeniu zmienic oprogramowania na takie ktore chce. To tak jakbym kupil komputer w sklepie z windowsem XP OEM i nie moglbym zainstalowac sobie windowsa 98. Bezsens jakis.

Zastanawiam sie jakie wy mieliscie doswiadczenia z pomoca techniczna ASUSa. Tez niczego sie nie dowiedzieliscie? Czy jednak cos pomogli.[/quote]

Pomoc techniczna ASUS (jak oceniacie)
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 18, 2006, 19:20:08 »
ja z serewisem asusa to miałem przejścia, ale nie ze względu na PDA tylko płyty głównej. Wymienili na nową (znaczy inny model/ale używany) i do tego nie wydłużyli czasu gwarancji (chociaż o czas ususnięcia awarii powinnii - trwało to ze 2 miesiące) A moim zdaniem powinni dać nową gwarancję, bo to zupełnie inny produkt...Ale  pani w sklepie gdzie kupowałem bardzo grzecznie mi wytłumaczyła, że w karcie jest napisane naprawa przez wymianę płyty głównej, a moim zdaniem  to wymiana całego elementu i to na inny...No i fajnie bo już chciałem poruszyć niebo i ziemię, żeby kogoś zjebać, ale po dłuższych poszukiwaniach dotarło do mnie że Asus tak na prawdę nie ma siedziby w Polsce, tylko różne firmy zajmują się serwisowaniem sprzętu. No i tak trafiłem na jakiś badziewny serwis, który ma podpisaną umowę z Asusem a chyba robi niezłe numery....Odpuściłem sprawę, ale raczej żadnej części do kompa firmy Asus nie kupię (właśnie z tego powodu) OSZUŚCI !!!!