ja z serewisem asusa to miałem przejścia, ale nie ze względu na PDA tylko płyty głównej. Wymienili na nową (znaczy inny model/ale używany) i do tego nie wydłużyli czasu gwarancji (chociaż o czas ususnięcia awarii powinnii - trwało to ze 2 miesiące) A moim zdaniem powinni dać nową gwarancję, bo to zupełnie inny produkt...Ale pani w sklepie gdzie kupowałem bardzo grzecznie mi wytłumaczyła, że w karcie jest napisane naprawa przez wymianę płyty głównej, a moim zdaniem to wymiana całego elementu i to na inny...No i fajnie bo już chciałem poruszyć niebo i ziemię, żeby kogoś zjebać, ale po dłuższych poszukiwaniach dotarło do mnie że Asus tak na prawdę nie ma siedziby w Polsce, tylko różne firmy zajmują się serwisowaniem sprzętu. No i tak trafiłem na jakiś badziewny serwis, który ma podpisaną umowę z Asusem a chyba robi niezłe numery....Odpuściłem sprawę, ale raczej żadnej części do kompa firmy Asus nie kupię (właśnie z tego powodu) OSZUŚCI !!!!