MyPal Asus A636N - recenzja

• 4 Odpowiedzi
  • 1774 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Lipiec 04, 2006, 22:07:45 »
Witam
nie wiem czy to dobry moment lecz dopisywanie się do starych postów może już nic nie daje bo wątek w pewnym momencie umiera. Dlatego postanowiłem krótko podzielić się informacjami na temat ww Asusa gdyż wiele osób jak ja staje na rozstaju dróg i zastanawia się co kupić a następnie czy aby ten nowy 636N to dobry wybór.
Jestem początkującym i nie znam wszystkich tajników obsługi PDA lecz uważam iz sprzecik ten jest super, żadnych problemów (po za tymi spowodowanymi tym że jestem laikiem). AM chodzi bez zakłuceń, satelity łapie dość szybko (poniżej 1 min.), bluetooth działa OK do np wysyłania i ściągania poczty oraz przeglądania internetu, muzyka również, bateri jeszcze całkowicie nie przetestowałem ale zapowiada sie dobrze :)) Więcej grzechów nie pamiętam (mając jednocześnie nadzieję że będzie dobrze dalej) i wszystkich niedowiarków zachęcam do kupna tego modelu
Pozdrawiam

« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2006, 11:01:48 »
Sa moze jakies nowe spostrzezenia? Jestem akurat na kupnie i z tego co czytam, to A636N zbiera calkiem niezle recenzje. Jest tylko jedyny mankament jak dla mnie- antena GPS rozkładana...
Czy mozna korzystac z niego bez rozkladania tej anteny? Wolalbym bardziej kompaktowe rozwiazanie

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2006, 11:52:50 »
Można korzystać bez rozkładania jak już się połaczy. Wydaje mi się, że szybciej łapie jak ma rozłożoną antene. Później to już jest bez znaczenia.
Takie są moje spostrzeżenia

*

Offline CaSspeR

• 595
  • Android User
  • Sprzęt: HTC HD2 with ANDROID; Asus Transformer 32GB
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 10, 2006, 18:22:21 »