Kod błedu

  • 10 Odpowiedzi
  • 2864 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kod błedu
« dnia: Marzec 29, 2006, 21:26:36 »
Witam wszystkich szczęśliwych użytkowników Asusa 636 i pozostalych oczywiście też.Jestem użytkownikiem tego cacka od niedawna ale już nurtyje mnie synchronizacja.Za każdym połączeniem synchronizacji pojawia się komunikat o błędzie 85010014.Dodam jeszcze że mimo ustawienia domyślnego outlooka 2003 nie łączy się z nim .Pmóżcie bo już nie daje rady.

Pozdrawiam

*

Offline redik

  • **
  • 214
Kod błedu
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 29, 2006, 21:39:24 »
Laczysz sie drutem czy przez bt? jaki system?

Kod błedu
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 29, 2006, 22:10:53 »
Na razie drut ble jeszcze nie opanowałem

Cytat: "redik"
Laczysz sie drutem czy przez bt? jaki system?

Kod błedu
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 29, 2006, 22:12:18 »
Win XP HE
Cytat: "Absol1"
Na razie drut ble jeszcze nie opanowałem

Cytat: "redik"
Laczysz sie drutem czy przez bt? jaki system?

*

Offline redik

  • **
  • 214
Kod błedu
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 30, 2006, 00:23:39 »
sprawdz wylaczajac wszystkie inne programy. mnie to wyglada na jakis konflikt

Kod błedu
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 30, 2006, 16:24:31 »
Cytat: "redik"
sprawdz wylaczajac wszystkie inne programy. mnie to wyglada na jakis konflikt


No tak ale jaki ? Czy to może być wina outlooka może go odinstalować i zainstalować na nowo ?

*

Soovek

Kod błedu
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 30, 2006, 17:23:40 »
Sprawdż to przecież 3 min roboty.
Pozdarwiam

*

Offline BENE1

  • 14
Kod błedu
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 30, 2006, 18:39:21 »
Może instalujesz poprawkę Outloka (przy instalacji opcja zaznaczona automatycznie około 24MB), a nie masz wogóle starszej wersji? Przy wyborze opcji instalacji zaznacz CUSTOM około 280 MB. To jest full wersja. Instalowałem wczoraj i mi się udało.

*

Offline ZZB

  • 1
Kod błedu
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 01, 2006, 14:56:32 »
Musisz zainstalować aktualizację Active Sync do wersji 4.1. Po instalacji błąd znika i synchronizuje się z outlookiem.

Re: Kod błedu
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 01, 2006, 16:52:06 »
Zainstalowałem go wcześniej ale to jak widać nie to
ake dzięki

Pozdrawiam
Cytat: "ZZB"
Musisz zainstalować aktualizację Active Sync do wersji 4.1. Po instalacji błąd znika i synchronizuje się z outlookiem.

Kod błedu
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 01, 2006, 16:53:34 »
Tego jeszcze nie próbowałem może podasz adres tej aktualizacji

dzięki
Cytat: "BENE1"
Może instalujesz poprawkę Outloka (przy instalacji opcja zaznaczona automatycznie około 24MB), a nie masz wogóle starszej wersji? Przy wyborze opcji instalacji zaznacz CUSTOM około 280 MB. To jest full wersja. Instalowałem wczoraj i mi się udało.