Kilka pytań odnosnie Asusa MyPal A636.

• 3 Odpowiedzi
  • 2945 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Marzec 26, 2006, 08:26:59 »
Dzień Dobry, nie znam się na palmtopach a słyszałem ze mają one więlkie mozliwości tak więc mam kilka pytań:

1. Słyszałem że jest cos takiego jak Wi-Fi i poprzez to mozna odbierać internet za darmo. Czy to prawda ? Jaki jest zasięg ?

2. Drugie pytanie jest odnosnie odtwarzania muzyki. Czy jakość muzyki jest dobra ? Porównywalna z MP3 Playerem ?

3. Cz na tym palmtopie działają wszystkie aplikacje które odpalam na Windowsie XP - PC ?

4. Słyszałem również że można grac w gry :D Tylko jak ? Bo ten Asus nie ma chyba klawiaturki ?

5. Na jak długo starczy akumulator ?

6. Jakiej jakości jest GPS ?

*

Offline oleey

• *
  • 52
  • Sprzęt: Asusik A696
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2006, 10:19:02 »
ad. 1: Tutaj masz darmowe punkty dostępowe WiFi
Powinno działać w teorii do 100m. W praktyce poprzez ściany 30-60m, a czasem odbiór w ogóle będzie niemożliwy.

ad. 2: Jakość (subiektywnie) bardzo dobra. Dużo zależy od słuchawek.

ad. 3: Nie! Na palmtopie działają aplikacje pod palmtopa. Tu masz link do sklepu z dość znaczną ilością programów: pocketgear

ad. 4: Rysikiem lub klawiaturą w palmtopie. Można grać bez problemu.

ad. 5: Szukaj

ad. 6: j.w.

pozdro. oleey

*

Offline ST6

• **
  • 203
Re: Kilka pytań odnosnie Asusa MyPal A636.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2006, 18:45:32 »
Cytat: "3roneeQ"
2. Drugie pytanie jest odnosnie odtwarzania muzyki. Czy jakość muzyki jest dobra ? Porównywalna z MP3 Playerem ?
W porównaniu do Creativa MuVu zauważalnie gorsza, nawet na dobrych słuchawkach. Być może to sprawa softu, ja na ASUSie używam TCPMP
3. Cz na tym palmtopie działają wszystkie aplikacje które odpalam na Windowsie XP - PC ?
Nie, to inny system
Zależy od użytkownia. Od 4 do kilkanaście godz.
Co masz na myśli? Ja nie narzekam :D

*

Soovek

Re: Kilka pytań odnosnie Asusa MyPal A636.