PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => ASUS => Wątek zaczęty przez: rafk w Listopad 10, 2007, 11:53:00
-
witam... wiem wiem, że na ten temat na forum było setki postów i wszystkie oczywiście czytałem. Większość z nich to jednak informacje archiwalne pochodzące sprzed nawet roku, a przez to już nieaktualne. Ostatni post jest z czerwca 2007r. Mam zatem pytanie, czy ktoś ma jakieś aktualne doświadczenia z serwisem Orika. Czy "Autoryzowany Serwis ORIKA" potrafi już naprawić problem ? Czy może mają już nowe części pozbawione tej oczywistej wady fabrycznej. Mój Asus był w serwisie 2 razy i za każdym razem wymieniano wyświetlacz i płytę główną, czyli prawie wszystko, a po powrocie problem jak był tak jest nadal. Po powrocie z serwisu problemów z kalibracją nie było może przez tydzień, no może przez dwa tygodnie. Mam jeszcze rok gwarancji i zastanawiam się czy warto wysyłać go po raz trzeci do serwisu - żeby wreszcie został skutecznie naprawiony... aha i jeszcze jedno.. na forum w tej sprawie wypowiadał się "toma11" który przedstawił się jako serwisant Asusów. Z jego wypowiedzi wynikało, że Asus opracował już nowy wyświetlacz do modeli A63x i będzie go montował i on podobno nie ma tej wady rozkalibrowania. Próbowałem się z nim skontaktować - i nic. Próbowałem też zapytać o niego w Orice - i nic. Albo to pic na wodę, albo nie chcą powiedzieć... i to tyle.
-
Z niego był taki serwisant jak z koziej du** trąba. Też do niego pisałem w sprawie samej płytki gł. do A636N - nie odpisał.
Jak widzę przewertowałeś już forum więc wiesz na czym stoisz. Ja na twoim miejscu bym wysyłał do skutku aż usuną usterkę. A jak nie to za którymś razem masz prawo do wymiany na nowy wolny od wad towar.
Próbowałeś tego:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=68245.0
Pozdrawiam
-
he, he czywiście... kupiłem TORX5 za całe 1 zł (+ 6 zł przesyłka) ale u mnie nie pomogło.
-
he, he czywiście... kupiłem TORX5 za całe 1 zł (+ 6 zł przesyłka) ale u mnie nie pomogło.
Tak jak Ci napisałem na PW - atakuj serwis. W ramach gwarancji są zobowiązani do usunięcia wady fabrycznej. Twój sprzęt musi działać. Męcz ich kilkakrotnie to pewnie Ci dadzą nowy.
-
W tej chwili jest jeszcze inny serwis niż ORIKA i teraz tam Asusy są odsyłane, było o tym na forum. Może oni lepiej naprawiają?
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=83093.0 - nowy serwis w Koszalinie
-
witam.... właśnie Asus wrócił z trzeciej wizyty w serwisie, tym razem nie był w Orice, tylko w tym nowym serwisie w Koszalinie. Naprawa polegała oczywiście na wymianie wyświetlacza i była wykonana w ekspresowym tempie. Asus w serwisie był kilka godzin. Od wysyłki do odbioru upłynęło 5 dni !!! To chyba rekord szybkości. Podobno wymienili mi wyświetlacz na taki, który pozbawiony jest znanej wady fabrycznej, jakiś nowy typ... narazie - odpukać !!! - jest OK.
-
No to jest bardzo dobra wiadomość :ok: Na razie nie mam problemów ale w razie czego to będę spokojniejszy i mam nadzieję, że się nie zepsują.
-
Szczerze mówiąc to ja osobiście nie stawiam na winę wyświetlaczy. Ja i z tego co wiem wielu innych posiadaczy 636N zakupionych w połowie roku 2006 nie miało problemów z kalibracja. Mam 636N od czerwca 2006 i jedyny problem i wysyłka do serwisu to wypadający rysik. Innych usterek, nawet po zmianie na WM6 nie zauważyłem. Sprzęt jest prawie doskonały :) prawie bo powoli szykuję sie do zmiany na 696, powód: gabaryty i to raczej jedyny powód tej decyzji (jeszcze nie podjętej z powodu sentymentu i niezawodności mojego asuska).
-
Szczerze mówiąc to ja osobiście nie stawiam na winę wyświetlaczy. Ja i z tego co wiem wielu innych posiadaczy 636N zakupionych w połowie roku 2006 nie miało problemów z kalibracja. Mam 636N od czerwca 2006 i jedyny problem i wysyłka do serwisu to wypadający rysik. Innych usterek, nawet po zmianie na WM6 nie zauważyłem. Sprzęt jest prawie doskonały :) prawie bo powoli szykuję sie do zmiany na 696, powód: gabaryty i to raczej jedyny powód tej decyzji (jeszcze nie podjętej z powodu sentymentu i niezawodności mojego asuska).
Więc przemyśl, czy warto - poczytaj sobie ile ludzie mają problemów z 696.
Oczywiście nie generalizuje, jak inni :P ale myślę, że warto by zmienić, ale już na coś nowszego, np. już z ekranem vga.
-
OT: Bo ja wiem, VGA jest baterio żerne.
Prawda, i jeszcze raz prawda! PDA idą teraz do Koszalina! Załączam kawałek listu od Asusa:
Adres naszego centrum serwisowego to:
NMC-PE Polska Sp. z o.o
Ul. Wąwozowa 15
75-339 Koszalin
Pozdrawiam, i pisze z Wrocławia jak coś ;)
-
witam.... właśnie Asus wrócił z trzeciej wizyty w serwisie, tym razem nie był w Orice, tylko w tym nowym serwisie w Koszalinie. Naprawa polegała oczywiście na wymianie wyświetlacza i była wykonana w ekspresowym tempie. Asus w serwisie był kilka godzin. Od wysyłki do odbioru upłynęło 5 dni !!! To chyba rekord szybkości. Podobno wymienili mi wyświetlacz na taki, który pozbawiony jest znanej wady fabrycznej, jakiś nowy typ... narazie - odpukać !!! - jest OK.
Jak Ci się sprawuje dziś ??
ja chyba im wyślę bo mi jakoś dziwnie działa. Jak nacisnę to ślad jest tak 2-5 pikseli obok.
-
Jak dotąd - odpukać - jest OK
-
Cuż nie miałem czasu odpisać.
Odebrałem już pocketa. Wysłałem go w środę, a już we wtorek był u mnie w domu (czyli 6 dni, wliczając kuriera to po 2 dni w każdą, czyli 2 dni naprawiali go)
Działa do tej pory bez problemu! Wielki plus!
-
Umnie problem z kalibracją wyświetlacza zniknął jak przestałem go nosic w ciasnej kieszeni. Wcześnij kalibracja była potrzebna niekiedy co godzinę. Później wszystko wróciło do normy. Od około 10 miesięcy nic z nim się nie dzieje, czyli pomogło.