jak skonfigurować wi fi w Asus 636n

• 6 Odpowiedzi
  • 1858 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Grudzień 26, 2006, 21:48:49 »
może ktoś wie jak skonfigurować wi fi w asusie 636n ponieważ jestem laikiem w tych sprawach ? aha nie wiem czy to istotne ale mieszkam w irlandii i może potrzebuje jakiegoś specjalnego adresu IP czy czegoś w tym rodzaju ? z góry dziękuje za pomoc ! :worried:

*

Offline drogi

• 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 27, 2006, 07:17:32 »
Można być laikiem i jest to stosunkowo proste.
1. Załączasz WIFI
2. Po wykryciu dostępnej sieci dajesz połącz
3. Może być wymagane hasło WEP o które poprosi
4. Jeżeli po połączeniu nie działa internet znaczy to że musisz przekazać operatorowi/adminowi adres mac urządzenia
5. jeżeli w sieci nie działa dhcp powinieneś otrzymać również od admina wszelkie parametry ustawień (IP,DNS,bramka)
6. Jeżeli masz internet w domu i masz punkt dostępowy to punkty 3-5 powinny być dla Ciebie znane.

I to wszystko... i... nie ma znaczenia że to Irlandia.

Dosiego roku...

« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 29, 2006, 18:07:52 »
Hej,

1/ Akurat ja tez jestem w IRL i nie moge ustanowic polaczenia.

Jak mam zaznaczone DHCP to nie moze sie placzyc...pisze laczenie.. i czeka...

Dopiero jak sam wpisze sciagniete IP i bramke to laczy sie natychmiast, pokazuje POLACZONY, ale otwierajac strone internetowa pisze cos w rodzaju: nie mozna otworzyc strony, sprawdz czy adres jest prawidlowy.

2/ Ma ktos dobra mape Irlandii do TomTom 6 ? Jaki jej numer.

Pozdrawiam i dzieki za pomoc.

*

Offline MAYKO

• **
  • 111
    • CONERC sp z o.o.
  • Sprzęt: N 97 HTC HD2 test HTC HD3
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 29, 2006, 18:12:28 »
To nie tylko tak w Irlandii, ale u mnie w Polsce też. Czasem w nieskończoność pisze łączenia a jak się już połączy to mam komunikat ze nie można wyświetlić strony, bo adres nieprawidłowy... ??

*

Offline drogi

• 277