Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus

  • 11 Odpowiedzi
  • 1730 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline nieboraku

  • **
  • 219
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636N plus KINGSTON 2GB EP, Destinator 6 TS
Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« dnia: Kwiecień 18, 2007, 15:59:26 »
No niestety. Chociaż z samym PDA nie mam (póki co) najmniejszych problemów, niestety mam trochę problemów z uchywtem TMC do Asusa. Niestety - Asus UK się wypiął, i powiedział, że oni nie wspierają TMC :o, a Asus Polska dzisiaj mi powiedział, żebym lepiej uchwyt oddał, niż czekał na rozwiązanie problemu z nim. Plus czytając opinie użytkowników - niestety - jest to ostatnie urządzenie noszące markę Asus - czy to będzie laptop, płyta główna, czy PDA - nie za "jakość", ale za wsparcie i obsługę posprzedażną - żenada >:(

*

Soovek

Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2007, 23:01:26 »
I dobrze - ja asusa też już nic nie kupię.

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 18, 2007, 23:05:39 »
nie widzialem ostanio postu ktory pisal by dobrze o jakim kolwiek serwisie, dramat jak sie traktuje klijentow

*

gch10

Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 19, 2007, 12:26:12 »
Wczoraj odebrałem swojego A636N po wymianie LCD (kalibracja) i wrócił bez karty gwarancyjnej  ???
Po interwencji sprzedawcy w ORICE maja przesłać do mnie pocztą :-\
Testuję cały dzień i narazie OK ::)

*

Offline nieboraku

  • **
  • 219
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636N plus KINGSTON 2GB EP, Destinator 6 TS
Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 19, 2007, 12:45:01 »
nie widzialem ostanio postu ktory pisal by dobrze o jakim kolwiek serwisie, dramat jak sie traktuje klijentow

Wiesz co, ale mimo wszystko - jeżeli dzwonię do UK, i traktują mnie ciepłym moczem, dzwonię do PL, i wydaje się, że jest szansa coś załatwić, ba, nawet widać jakąś dobrą wolę i pojawia się w mailu nieoficjalne stanowisko Asusa Taiwan, a potem czekam, czekam, czekam, dzwonię i pytam i w odpowiedzi uzyskuję - nic panu nie pomożemy, no to jak dla mnie jest przegięcie - kupiłem ich produkt, a potem mają mnie w d...ie >:( Tak to ja się bawił nie będę. Oczywiście zawsze znajdzie się ktoś, kto produkt Asusa kupi, ale ja ze swojej strony nic, co będzie miało w nazwie Asus -a ofertę mają szeroką. Oczywiście nic im tym nie zrobię, i dalej będa mnie olewali ciepłym moczem, ale przynajmniej nie będę sobie psuł nerwów.

Jak widzę, nie tylko ja przeprowadzam akcję protestacyjną - jest już nas dwóch z Soovkiem - kto się przyłącza :D

*

Offline kwieto

  • ******
  • 2785
Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 19, 2007, 12:52:45 »
nie widzialem ostanio postu ktory pisal by dobrze o jakim kolwiek serwisie, dramat jak sie traktuje klijentow

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=64420.0

:"P
Swoją drogą, nie jestem pewny czy nie serwisują również ASUS'a (na pewno sprzedają)
Ludzie zazdroszczą ci nie tego, że coś zrobiłeś, ale tego że ci się chciało to zrobić.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 19, 2007, 13:52:22 »
A jaki to problem masz z tym uchwytem. Mógłbyś rozjaśnić sytuację? Może któs na forum ci pomoże.

*

Offline nieboraku

  • **
  • 219
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636N plus KINGSTON 2GB EP, Destinator 6 TS
Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 19, 2007, 14:36:55 »
Mała szansa, bo z tego co wiem, to chyba jedyny jestem ztym "cackiem".

A uchwyt po prostu nie działa. tzn. działa jako tako Destinatorem 6, ale po uaktualnieniu softu do 6.1.1 jest kaplica. Zresztą ostatnio z wersją 6 też nie chciał działać >:(. Swego czasu miałem też pożyczonego Igo SE z TMC (teraz niemma możliwości sprawdzić tego z nową wersją programu), i niestety najnormalniej w świecie Igo znajdowało TMC, ale nie GPS. Sytuacja podobna jak w Destinatorze.
Problem w tym, że dla tego uchwytu Asus przewidział com5 zarówno dla GPS, jak i dla TMC - i to niestety rodzi konfilkty w ww programach.
Na moje zapytania do Asus Polska, dostałem info, ze Asus TW wie o problemie, i pracują nad poprawką, ale póki co, ni widu, ni słychu. Podobno gdzies na jakimś francuzkim forum ktoś potwierdził problem, ale ja francuzczyzny nie znam, więc nawet nie mogę tego info sprawdzić.
Ale jak wspomniałem - ogólnie wkurza mnie bierność Asusa, który na swojej www nawet nie umieścił info o takim uchwycie - chyba to o czymś świadczy :-X

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 20, 2007, 10:48:15 »
Podaj dokładną nazwę tego uchwytu oraz jakiego masz pocketa - może coś razem nam się uda zdziałać.

*

Offline nieboraku

  • **
  • 219
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636N plus KINGSTON 2GB EP, Destinator 6 TS
Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 20, 2007, 12:44:14 »
Do Asusa jest tylko jeden dedykowany uchwyt, produkcji właśnie Asusa, o takim symbolu: 90-A52TC1000T. Model PDA jak w profilu - Asus A636N.

*

Offline Ivnz

  • **
  • 218
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG540
Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 22, 2007, 14:28:01 »
Co do jakości serwisów to zauważyłem, że jeżeli firma się rozrasta to już nie zwraca tak bacznej uwagi na zadowolonych klientów.  Na początku jest wszytko fajnie, lecz później

"Stajemy się tak ważni, że co nas obchodzi jeden klient. Przecież mamy ich tysiące."

Nie mówię, że to żelazna reguła lesz raczej często spotykana prawda.



*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: Nigdy więcej niczego, co ma w nazwie Asus
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 23, 2007, 09:10:38 »
Serwis jest od naprawy a nie od nauki obsługi - od tego jest infolinia