PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => ASUS => Wątek zaczęty przez: dziura75 w Sierpień 02, 2007, 12:33:08
-
Kupiłem kika dni temu nowego Asusa A696, po wyjęciu z pudełka coś w nim latało w środku - tak jakby kawałek plastiku lub mała śrubeczka? Przeżyłem chwilę trwogi. Mimo wszystko włożyłem baterię i podłączyłem do ładowarki... dalej coś latało. Ale po tym jak skończyła się łądować bateria, wziąłem go do ręki i... nic!! Już nic nie przemieszczało sie w środku mimo ze próbowałem potrząsać nim dość zdecydowanie i we wszystkich kierunkach. Więc niby ok ale pewien niepokój pozostał.
Moje pytanie: czy miał ktoś kiedyś podobny przypadek? Zastanawiam się czy nie odesłać go do sprzedawcy (zakup w sklepie internetowym, mam takie prawo w ciągu 10 dni) - co doradzacie?
-
Możesz wymienić - 10 dni masz na to. Ja bym wymienił bo coś sie mogło odlutować odkleić i lata.
-
Sprawdz przyciski, suwaki, okienko od IRDA. Ewentualnie to klapka od baterii jak bez baterii cos stuka.
-
errrr czy nie jest to 7 dni na oddanie sprzetu do sklepu na wymiane?
-
10 dni, jeśli kupujesz przez Internet, a tak kupił dziura75
-
Jak dzwonilem do ASUSa to mi powiedzieli ze na PDA jest twardo 7 dni od zakupu albo serwis
-
może nie sprecyzowałeś że chodzi o sprzedaż przez Internet
Prawo mówi że klient, który zawarł umowę kupna na odległość (czyli np. przez Internet) może od niej odstąpić w terminie 10 dni od otrzymania przedmiotu zakupu i Asus nie może się tutaj wyłamywać. Zresztą przecież nie zwracasz do Asusa tylko do sklepu w którym wysyłkowo kupujesz, a w każdym sklepie internetowym informacja o możliwości zwrotu towaru jest ujęta w treści warunków sprzedaży
-
Zwrotu można dokonać tylko jeśli zakup jest poza siedzibą firmy czyli sprzedaż wysyłkowa,przy zakupie bezpośrednim(osobistym) zostaje tylko serwis nie ma zwrotów(chyba że się zgodzi sprzedawca) ,można oczywiście skorzystać z rękojmii ale to inna bajka.
-
a jeśli nie ma na stronie (lub razem z fakturą) tej informacji że masz 10 dni na oddanie bez żadnych kosztów, to masz tych dni 30