chyba i mnie dopadlo (awaria)

  • 15 Odpowiedzi
  • 2078 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Zhan

  • *
  • 85
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« dnia: Wrzesień 19, 2006, 09:12:00 »
od kilku dni dzieje sie cos dziwnego z pda, zaczelo sie od tego, ze w czasie grania np w wormsy urzadzenie zaczelo sie jakby wylaczac, byla reakcja na wciskanie przyciskow systemowych w postaci podswietlenia ich i to wszystko... zeby wlaczyc z powrotem pda trzeba nacisnac wlacznik ale zazwyczaj nie wystarczy raz, wlacza sie za 4-5 razem... gra wtedy jest kontynuowana ale bez dzwieku i albo jest spokoj przez kilka chwil albo sytuacja sie powtarza, czasem po wlaczeniu mozna pograc kilka sekund i gra sie zamyka, wyskakujac do ekranu today, bez zadnych komunikatow. na poczatku myslalem, ze cos nie tak jest z wormsami ale dzieje sie tak w kazdej grze z bardziej zaawansowana grafika, malo tego dzieje sie tak na ekranie today kiedy bardzo intensywnie klikam klawiszami sprzetowymi...
zrobilem hard reset i niestety nie pomoglo, jest to samo, jedyna roznica jest taka, ze po HR jesli gra sie zamknie to wyskakuje komunikat o bledzie gwes.exe lub device.exe...
stalo sie tak kilka dni temu, wczesniej bylo ok, moglem grac bardzo dlugo bez problemow, teraz nie ma szans zeby dokonczyc jedna partie wormsow...
czy ktos mial podobne problemy?

pozdrawiam

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 19, 2006, 12:03:20 »
Mogłeś troszke poszukać na forum,
Raczej nie ominie Cię serwis, ja mam to samo opisałem to w tym wątku

http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=49222&sid=570e75f97e3d6c60bbe38947cc025582

ogólnie wysłałęm do serwisu - po dwóch tygodniach status brak części no i czekam dalej...

*

Offline Zhan

  • *
  • 85
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 19, 2006, 17:44:33 »
sorki ale troche nieprzytomny jestem, nawet wczesniej czytalem ten watek...
spytam jeszcze tylko, czy komus ustapila ta usterka samoczynnie? bo u mnie dzis jest ok, gralem chyba ze dwie godziny i nic sie nie dzialo...

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 19, 2006, 19:24:13 »
miałem takie same objawy, i wydaje mi się że raczej nie ustępowało tylko było coraz gorzej. Na końcu przed wysłaniem do serwisu było już tak że po HR bez instalacji czegokolwiek ta usterka się pojawiała (wcześniej po HR było dobrze - zainstalowałem pare programów i ciach)
Testowałem tak dwa tygodnie - myślałem że to wina jakiegoś programu - miałem też przypuszczenia co do karty SD - niestety do niczego nie doszedłem - jedynie gdzie nie zaobserwowałem tego efektu (testując 3 dni) to na wersji angielskiej windowsa. Pewnie to jednak przypadek, bo jeżeli byłoby dobrze ze sprzętem to już bym go dostał z serwisu z stosowną adnotacją i pewnie rachunkiem za ekspertyzę. Status serwisu że czekają na części (choćby był ona jakiś automatyczny bo wszyscy go widzą) świadczy jednak o jakiejś usterce sprzętowej.
Potestuj i pomęcz go, byłbyś pierwszą osobą z podobną objawą do mojej - była już jedna osoba która pisała w wątku podanym wyżej ale jej wyłączał się tylko podczas trzymania w ręku - więc to nie do końca to samo....

ps.Fajnie by było gdyby się samo naprawiało ;) - ja tęsknie za Asuskiem ;)

*

Offline Zhan

  • *
  • 85
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 21, 2006, 11:21:01 »
a kontaktowales sie osobiscie z serwisem czy tylko sprawdzasz status naprawy przez www? zastanawia mnie ile moga trzymac sprzet w naprawie, nie usmiecha mi sie oddawanie pda na miesiac do serwisu...

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 21, 2006, 12:43:08 »
tylko patrze na stronie, gdzieś czytałem że mają na naprawe 14 dni roboczych tak więc czekam do najbliższego poniedziałku i podzwonie. Duzo jest opini na forum że serwis jest do bani, tylko że nikt nie piszcze na jakiej podstawie tak twierdzi. Jeżeli tylko na takiej że trwa to.... wszystkie serwisy trwają... a dużo osob jest niecierpliwych i chce sprzet od razu. Wiem zaplacili to chca, ale trzeba zrozumiec tez i serwis - ilosc zgloszen, rozpoznanie usterki itp, wiem cos o tym bo tez miedzy innymi zajmuje sie serwisowaniem.

Mam asusa w serwisie
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 21, 2006, 16:11:35 »
"Już" po 9-ciu dniach w serwisie, pojawił się status brak części, pewnie przyjdzie mi czekać koło miesiąca :wkurzony::wkurzony::wkurzony: , jak wszystkim klientom "znanej firmy serwisowej":wkurzony:
Wygląda na to, że Asus 636N jest poprostu do bani, serwis również, bo co to za serwis, który nie ma części na stanie, wstyd.
Szczerze mówiąc już żałuję wydanych pięniędzy na sprzęt Asus-a, jak kiedykolwiek będę kupował PDA to napewno nie tej firmy, rozumiem że może się zepsuć ale nie tylu osobom, no i support musi być konkretny i szybki. Nie po to człowiek kupuje sprzęt żeby leżał w serwisie.

*

Offline Zhan

  • *
  • 85
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 21, 2006, 19:55:10 »
drogi a wysylales caly komplet czy tylko samego pda?
co do wyrozumialosci dla serwisu to troche sie nie zgodze z Toba, owszem nie mozna przesadzac ale jesli sie jest autoryzowaneym serwisem takiej firmy jak Asus to trzeba dbac o klienta i swoja opinie... nie twierdze, ze Orika jest do bani ale terminy maja zdecydowanie nieprzyjazne dla klientow... osobiscie mialem mala przygode z tym serwisem, naprawialem cos u nich na gwarancji i po naprawie zamiast swojego urzadzenia dostalem zupelnie inne... oczywiscie wszystko dalo sie odkrecic ale cala operacja przedluzyla sie przez to o kilka dni no i w efekcie boje sie im teraz wyslac pda... co bedzie jesli moje urzadzenie przez przypadek wysla komus innemu... a jeszcze niech trafi na jakiegos idiote, ktory cos zmajstruje... wez to pozniej odkrec...

mario_m ja jestem bardzo zadowolony z wyboru, pobaw sie kiedys jakims mio to poznasz wartosc swojego sprzetu... a co do awaryjnosci to chyba faktycznie A636N jest gorszy od swojego poprzednika ale nie ma tragedii, zajzyj do dzialu serwisowanie i dobacz ile urzadzen innych marek sie psuje...

pozdrawiam

chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 21, 2006, 21:20:10 »
poszedł cały komplet, jak będzie coś nie tak to mam nie daleko do Wrocławia. :D  A co do MIO masz racje, miałem z czymś takim do czynienia i szkoda słów, jestem całą sytuacją poprostu sfrustrowany.

*

Soovek

Re: Mam asusa w serwisie
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 22, 2006, 08:38:00 »
Cytat: "mario_m"

Szczerze mówiąc już żałuję wydanych pięniędzy na sprzęt Asus-a, jak kiedykolwiek będę kupował PDA to napewno nie tej firmy, rozumiem że może się zepsuć ale nie tylu osobom, no i support musi być konkretny i szybki. Nie po to człowiek kupuje sprzęt żeby leżał w serwisie.


A mówiłem kupować ASUSA A636 bez N :D Nawet zaczep rysika się jeszcze w nim nie wytarł.
Pozdrawiam :P

*

Offline Zhan

  • *
  • 85
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 22, 2006, 09:05:24 »
jakby byly jeszcze w sprzedazy to pewnie bym wzial... i tak musialem czekac kilka tygodni na dostawe N-ek

*

Offline redik

  • **
  • 214
Re: Mam asusa w serwisie
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 22, 2006, 09:55:50 »
Cytat: "Soovek"
Cytat: "mario_m"

Szczerze mówiąc już żałuję wydanych pięniędzy na sprzęt Asus-a, jak kiedykolwiek będę kupował PDA to napewno nie tej firmy, rozumiem że może się zepsuć ale nie tylu osobom, no i support musi być konkretny i szybki. Nie po to człowiek kupuje sprzęt żeby leżał w serwisie.


A mówiłem kupować ASUSA A636 bez N :D Nawet zaczep rysika się jeszcze w nim nie wytarł.
Pozdrawiam :P


mi sie wytarl :mysli: , ale jakos kompletnie mi to nie przeszkadza.
Zeby pocieszyc kolegow - czasami (podkreslam to czasami) mi tez sie wylacza ekran, tak ze musze odpalac asusa z klawisza. Ale primo - na ogol dzieje sie to podczas gier wymagajacych uzywania klawiszy, secundo - nie robi soft resetu podczas tego wylaczania. Jak zauwazylem to nie jest raczej wina pda. Po hard resecie tak sie nie zdaza, dopiero po zainstalowaniu calego mniej lub bardziej potrzebnego softu czasami tak cuduje. a mam 636 bez N.

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 22, 2006, 10:41:12 »
Zhan Tak wysłałem komplet - ale czytałem tu na forum że ludzie wysyłają tylko same urządzenie i chyba bym tak proponował. Dlaczego? W zgłoszeniu serwisiowym opisałem to co wysyłam wraz z PDA, opisałem dokładnie komplet oraz że jest na nim folia ochronna. Po dotarciu do serwisu odnotacja serwisowa wygląda następująco:

kopia faktury, etui, CD-1szt., dock, ład sam., kabel USB, uchwyt mont.,

jeżeli słowo dock wskazuje na ładowarkę sieciową a słowo uchwyt mont. świadczy o całym uchwycie samochodowym to jest spisane prawie wszystko bo i tak brakuje folii. Nie wiem co teraz do mnie wróci, ale wydaje mi się że skoro to napisałem to nie powinni tego kasować co najwyżej dopisać swoją adnotację.

Co o tym sądzicie? w poniedziałek będę do nich dzwonił więc zapytam i o to.


redik u mnie wyłączał się nawet po HR - po jakimś czasie zabawy bez instalacji programów dodatkowych. Efekt ten "powiększał" się czyli był coraz nagminny więc wysłałem do serwisu.[/url]

chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 22, 2006, 11:57:30 »
swojego asusa wysłałam do serwisu samego,bez dodatkowego wyposażenia tylko z folią ochronną.Nawet rysik został w domu.Wczoraj wrócil naprawiony,ale folia zniszczona.Ktoś ją zdejmowal i cały róg ma pogięty :( Zdjęłam i próbowałam przekręcić aby zniszczony kawalek był u dołu ale teraz nie chce juz przylegać tak jak dawniej.Trochę jestem zła bo ta folia nie jest tania.Może wiecie czym się myje i jak ponownie nakleić?

*

Offline Zhan

  • *
  • 85
chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 22, 2006, 12:36:21 »
kurcze, to teraz mam dylemat bo nie wiem czy wyslac z folia czy bez... z dwojda zlego wolalbym zeby mi zniszczyli folie niz wyswietlacz ale taka folia (brando w moim przypadku) faktycznie troche kosztuje, nie wspominajac o klopotliwym zakladaniu... no i po co odklejali folie? moze podmienili wyswietlacze?

chyba i mnie dopadlo (awaria)
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 22, 2006, 12:43:15 »
lepiej wyślij z folią ,przynajmniej nie porysują(niechcący) ci wyświetlacza.Raczej nic nie podmienili choć mam pewne podejrzenia.Kiedy grzebałam w ustawieniach wyświetlilo mi ,że to jest model A636N :surprised: A przecież ja mam 636.Nic nie rozumiem.