PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => ASUS => Wątek zaczęty przez: Messer79 w Maj 10, 2007, 02:22:34
-
zaraz mnie strzeli - mowiac najladniej jak pootrafie. :/
wlasnie po miesiacu wrocil do mnie po drugiej naprawie palmtop a636n z oriki. pamietacie moj post o samowylaczajacym sie palmie...
w orice wymieniono plyte glowna. super. teraz urzadzenie juz sie nie wylacza.
pierwsza naprawa to wymiana wyswietlacza, ktoremu odechcialo sie zyc.
no wiec dzisiaj wlaczam bluetootha -- a tam komunikat: "BTTrayCE - Przepraszamy! Licencja wygasła i system Bluetooth nie może byc dalej używany.
BDA: 00:00:00:00:00:00 (czyli pewnie mac address)
Key: [pusto]".
wpadlem na pomysl, zeby ustawic date - jak to po hard resecie. nie pomoglo.
zrobilem 4 hard resety - wyjalem karte sd - kolejne hard resety - to samo.
nic w tle nie chodzi. a ten swoje....
poratujcie, bo nie mam ochoty wysylac trzeci raz tego gow## do serwisu!
-
No ale bedziesz musiał ....... przykro mi.
Pozdrawiam
-
No ale bedziesz musiał ....... przykro mi.
Pozdrawiam
czyli problem znany?
-
Tak ale nie na skale masową jak z kalibracją ekranów w A636 N. Ktoś już wysłał pda do serwisu - wrócił naprawiony.
Pozdrawiam
-
Tak ale nie na skale masową jak z kalibracją ekranów w A636 N. Ktoś już wysłał pda do serwisu - wrócił naprawiony.
Pozdrawiam
jest dokladnie jak mowisz. serwis kazal odeslac palma. to jeszcze sie chociaz na niego chwile popatrze, zanim zabierze go kurier. :)
-
Witam serdecznie mam ten sam problem po wymianie panela LCD oraz płyty głównej pomijam że Palm był w Orice ponad sześć tygodni wysłany zaraz po zakupie w sklepie. Można się załamać i nawt nie sprawdzili wszystkiego. Naprawdę nic się nie da zrobić zadnych sterowników wgrać żeby tylko ominąć Orikę. Najpierw Ekran się rozkalibrowywał a teraz bluetooth nie działa licencja mu wygasła. POMOCY!!!!!!
-
Tylko serwis :( Przykro mi.
-
Niestety masz rację dzwoniłem do ASUSA w W-wie i znają problem mówią że naprawa będzie priorytetowa bo jest to zwrot po naprawie gwarancyjnej.
-
Niestety masz rację dzwoniłem do ASUSA w W-wie i znają problem mówią że naprawa będzie priorytetowa bo jest to zwrot po naprawie gwarancyjnej.
priorytetowa? ja juz czekam od 10 maja.
-
To są jakieś jaja jak oni nas traktują nie ma na nich mocnych-ASUS szkoda gadać
-
Da sie !
Znalazłem mały sposób nie za każdym razem działa ale polega on na tym że podmienia w rejestrze ASUSA 2 wpisy.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\WIDCOMM\BtConfig\General]
"Bdaddr"=hex:**,14,92,01,72,**
"LicenseKey"="*3*534*19B3*8214426B4C084522A7A737CC63DD0944134B"
Mam nadzieje że nie traficie na prawowitego właściciela tego MACa
Ja podobnie nie mam siły wysyłać mojego ASUSA do Oriki,
dlatego wrzuciłem do autostartu plik z tymi dwoma kluczami i po miękkim restarcie wszystko hula.
Plik do pobrania http://biotka.mol.uj.edu.pl/~pilchu/ASUS/bt.reg (http://biotka.mol.uj.edu.pl/~pilchu/ASUS/bt.reg) - prawy i zapisz jako. ( przepraszam ze komuś ukradłem licencje :-) :
Polecam sie :-)
Acha - potrzebne będzie wam narzędzie do edycji rejestru. Polecam :
http://www.pdaclub.pl/dl/file_view.php?f_cat=&f_str=rejestr&sortby=t&sort=asc&f_id=493 (http://www.pdaclub.pl/dl/file_view.php?f_cat=&f_str=rejestr&sortby=t&sort=asc&f_id=493)
-
dzięki kolego za zainteresowanie ale jeśli byś mógł mnie jeszcze naprowadzić jak to zrobić tym programem bo nie wiem czy na zasadzie kopiuj wklej w tej ścieżce czy jakoś inaczej z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc
-
Jeżeli już zainstalujesz ten program to on sam powiąże ze sobą pliki z rozszerzeniem *.reg ,
i w momencie kiedy będziesz chciał otworzyć plik, który umieściłem powyżej zostanie automatycznie dodany do
rejestru a wpisy zostaną nadpisane.
Najlepiej zainstaluj program , skopiuj plik z rozszerzeniem do Windows/Autostart i zresetuj urządzenie.
Pozdrawiam
-
no niestety nie działa bluteooth a jak dałem do autostartu to mi się ciągle uruchamia ten program do edycji rejestru. chyba mi nic z tego nie wyjdzie albo coś jeszcze nie tak robię.
-
Ja robie tak,
1. Wyłączam BT
2. ładuje przez x2 kliknięcie plik bt.reg
3. restartuje miękko ASUSA
4. Jeszcze raz klikam na bt.reg
5. włączam BT hula do pierwszego resetu.
możesz sprawdzić w Rejestrze w [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\WIDCOMM\BtConfig\General]
czy rzeczywiście podmienia Ci odpowiednie wpisy
-
wiesz co podaj mi jak możesz nr tel na maila rafal.01@wp.pl zadzwonie i pogadamy :-\
Napisane: Maj 24, 2007, 19:25:15
nie bardzo wiem jakie wpisy maja się zmienić i po czym poznam że są zmienione.
-
mam ten sam problem z LG KS20 czy mze ktos mi pomoc - licencja wygasła ;(
-
Witam
Widac wszystkie serwisy Asusa sa do niczego...
Ja wlasnie odebralem drugi raz A636N z NMC - PE Polska w Koszalinie. Amatorszczyzna do granic mozliwosci.
Pierwsza naprawa wymuszona byla przez rozkalibrowujacy sie ekran (typowe dla Asusa). Ekran wymienili, ale po naprawie PDA sie czesto wieszal, a do tego zepsuli blokade rysika. Wyslalem drugi raz, wymienili plyte glowna i naprawili blokade rysika, ale za to zepsuli Bluetooth (problem jak wyzej). Wlasnie wypelnilem kolejne zgloszenie do serwisu. Mam juz serdecznie dosyc tej amatorszczyzny i tej tandety. Jezeli ktos sie jeszcze zastanawia nad zakupem Asusa, to niech lepiej poszuka sobie czegos lepszego.
Pozdrawiam
-
zaraz mnie strzeli - mowiac najladniej jak pootrafie. :/
wlasnie po miesiacu wrocil do mnie po drugiej naprawie palmtop a636n z oriki.
A czemu wysyłaliście do Oriki ?
Przecież ten serwis jest do d....
Mój był wysłany do Koszalina i wszystko chodzi jak talala :)
-
sluchajcie a nie daloby sie sflashowac softu jeszcze raz - przeciez jesli uda sie wyczyscic rom wgrac ponownie nowy to na nowym powinno hulac prawda?? niewiem moze sie myle ale to jest chyba jedyna sprawa ktora przychodzi mi do glowy pozatym nie lamac sie panowie moj FSC Loox t830 do serwisu jezdzi co chwila bo mu sie cos tam kaszani dlatego wpienilem sie sprzedalem co mialem i kupilem nowy sprzet... chyba naj bardziej odstresowujaca kwestia - fakt najbardziej kosztowna ;/ soryy za oftop z tym FSC
-
Asus ma teraz w Koszalinie, stamtąd pockety wracają pięknie naprawione w expresowym tempie (tydzień czekałem na wymianę wyświetlacza w A696)
-
Ja wlasnie wysylalem sprzet do Koszalina. Wprawdzie naprawa trwa tam okolo tygodnia, ale jakosc uslug jest raczej smieszna.
Wysylalem tam juz sprzet dwa razy. Za pierwszym razem nie usuneli usterek do konca, a dodatkowo uszkodzili uchwyt rysika (musialem dokupic nowy, bo mi wypadl i zginal). Za drugim razem wymienili plyte glowna i czesc obudowy (naprawa uchwytu do rysika), ale nie da sie wlaczyc Bluetootha... Wlasnie wypelinlem wniosek zgloszenie naprawy.
Uwazam ze fima, ktora dba o marke nie powinna sobie pozwolic na taka amatorszczyzne. Kiedys uwazalem ze warto zaplacic wiecej za lepszy sprzet. Mam plyte glowna w komputerze stacjonarmym Asusa i laptopa tez Asusa, ale po tym nieszczesnym PDA juz wiecej nie spojrze w strone tej firmy i bede ja odradzal wszystkim znajomym (co niniejszym wlasnie czynie).
-
A tam, moje płyty działają już 8 lat bez problemu (tylko ostatnią spaliłem :( ) laptop, 4 rok leci i nic ;D