Internet przez WIFI w A639

• 6 Odpowiedzi
  • 1555 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Internet przez WIFI w A639
« dnia: Maj 13, 2007, 21:40:23 »
Witam

Mam maly problem a  mianowicie chcialbym podlaczyc bezprzewodowo internet z mojego kompa do Asuska przez WIFI, internet dziala za pomoca WIFI lecz tylko i wylacznie jesli palmtop jest podlaczony kabelkiem poprzez USB do PCeta.   Wyskakuje wowczas w kompie w polaczeniu sieciowym dodatkowe polaczenie lokalne: "Windows Mobile based Device" i wtedy w karcie sieciowej w PC moge udostepnic internet dla polaczenia sieci bezprzewodowej :( Dodam jeszcze, ze dzieje sie to tylko jesli podlaczam urzadzenie przenosne WIFI do komputera stacjonarnego /w laptopie dziala bezprzewodowo/
Jesli ktos wie co mozna zrobic zeby korzystac bezprzewodowo z netu w Asusku bede bardzo wdzieczny. 

PS. 
Prosze tez nie pisac takich postow jak np: ze kiepsko przeszukales forum badz jestem leniwy czy nie mam zielonego pojecia i najlepiej zebym tu nie wchodzil ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2007, 07:45:35 wysłana przez fanatic »

*

Offline Jarek001

• 27
  • Sprzęt: ASUS 636N + microSD 1GB + miniSD 2 GB
Odp: Internet przez WIFI w A639
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2007, 08:42:42 »
A napewno jak podłączony jest przez USB to działa przez WiFi ?
Według mnie wtedy to działa poprzez ActiveSync.

Pozdrawam,
Jarek

*

Offline Stacja1

• 29
  • Sprzęt: Asus A636N
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2007, 09:32:16 »
U mnie internet w Asusie działa na dwa sposoby , pierwszy to podłączam do komputera przez usb , odpalam ActiveSync i już mam internet , nic nie trzeba konfigurować .  Działa czy mam włączony wifi czy nie.
Drugi to mam w domu WiFi i podłączony do tego laptop , włączam wifi w Ausie , następuje połączenie z siecią . Ponieważ sieć jest zabezpieczona , musiałem raz wpisać kod.  Testowałem sieć w hotspotach jak i "na ulicy" i działa bez problemu .

« Odpowiedź #3 dnia: Maj 14, 2007, 12:21:17 »