pda odesłałem 10 maja do serwisu
dostałem maila:
Witam,
Piszę do Pana w sprawie naprawy ******** - PDA A696.
Niestety okazało się, że nie jesteśmy w stanie naprawić tego urządzenia w terminie krótszym niż 40 dni.
Konieczna jest wymiana płyty głównej, której nie można na razie sprowadzić.
W zaistniałej sytuacji, jesteśmy zmuszeni do zwrotu pieniędzy. Nasza firma rozliczy się
z dystrybutorem (firma COMES), który fizycznie od nas kupił to urządzenie. Następnie nasz dystrybutor rozliczy się z Pana sprzedawcą, a ten z Panem. Termin realizaji zwrotu pieniędzy ASUS -> COMES to niestety ok. 3-4 tygodnie
--------------------------
teraz sie zastanawiam czy znowu brać 696 czy może kupić coś innego, ale mam 4tyg do namysłu.
tak jeszcze sobie myśle - czemu nie wymienią go na nowy?