PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => ASUS => Wątek zaczęty przez: Doman_d w Kwiecień 21, 2006, 22:19:06
-
Szanowni Panstwo, czy mogę prosic o pomoc. Po zmianie SYSTEMU w A636 nie mogę synchronizowac kaledarza. pojawia sie komunikat /nr bledu/ w Activesync
80070490. Od razu powiem, ze probowalem hard reset w PDA/ funkcja Detect&Repair w Outlooku, etc... Czy ktos miał już taki problem i jak z niego wybrnal. (widnows XP SP2)
-
Miałem to samo.
To nie jest wina PDA
Najpierw odinstalowałem ActiveSync Potem odinstalowałem Outlooka (korzystam z wersji 2003), potem zainstalowałem wszystko w odwrotnej kolejności (najpierw Outlook potem ActiveSync) i działa bez problemów.
Ja zrobiłem to na około. Być może jest prostszy sposób ale ja go nie znam.
Powodzenia
-
niestety, nic sie nie udal. Dodatkowo odinstalowalem calego Offica (2003) i na nowo zainstalowalem. Nic sie nie zmienilo. Może jakes inne sugestie! Pozdrawiam
-
Sugestii innych brak. Może ktoś mądrzejszy pomoże :?: