a636 nowy ale sie restartuje

• 10 Odpowiedzi
  • 1840 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Lipiec 25, 2006, 11:10:33 »
Witam wszystkich
Jestem zupełnie nowy w temacie, więc mogę się wypowiadać mało fachowo.

Mam problem polegający na tym że mój Asus często się wyłącza podczas pracy czy grania. Po takim wyłączeniu niekiedy jest problem z włączeniem ponownym. Błyska tylko podświetnienie i dopiero za 3cim razem się odpala.
Albo wyłączam go sam a on przy próbie włączenia uruchamia się jak po zamknięciu systemu, czyli te ekrany powitalne....
Po reinstalacji systemu(chyba tzw. hard reset) na początku spokój a potem to samo.
Pytanie czy to wpływ temperatur?
Czy może jakiśprogram coś kaszani?

:S

*

Offline emes71

• 684
  • Sprzęt: Zire71 Treo 650  BB Storm2 BB Bold
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 25, 2006, 11:19:46 »
Z twojego opisu wynika że raczej jakiś soft.Zrób hardreset i instaluj pojedyńczo programy i obserwuj co się dzieje

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2006, 12:08:56 »
Dzięki sprawdze.
Ale przy okazji da się jakoś zachować zaplanowane zadania?

*

Offline emes71

• 684
  • Sprzęt: Zire71 Treo 650  BB Storm2 BB Bold
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 26, 2006, 12:15:47 »
Jeżeli je zsynchronizowałeś z outlookiem na pc to tak

« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 29, 2006, 22:24:04 »
mam to samo.. Nowy palm a czasem się wyłącza...zmieniałem ustawienia ekranu wyłączania automatycznego itp...nic się nie zmieniło...System mam raczej czysty bo zrobiłem hard reset a palm się znowu wyłączył.... wkurzony
Kurcze już na prawdę nie wiem o co chodzi...a może podpowiecie jak przetestować żeby mieć pewność...może jest jakiś programik który prześwietli system ?!?

Ej a może chodzi o sformatowanie baterii...Ja jestem aktualnie po 1wszym ładowaniu i zauważyłem że im mniej "baterii" tym częstsze wyłączenia ?!?
Po drugie zastanawiające jest że po ładowaniu nie używałem palma przez 6 dni...może coś z tym związanego.