PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Artemis => Wątek zaczęty przez: xathloc w Kwiecień 10, 2008, 23:17:16
-
Mój Artemis podczas dłuższej rozmowy wygasza się. Czy jest możliwość, aby trwająca rozmowa telefoniczna zapobiegała wygaszaniu urządzenia?
-
Settings-battery power-ustawiasz czas wygaszacza.
-
Czytaj ze zrozumieniem, nie interesuje mnie czas wygaszania. Interesuje mnie niewygaszanie podczas rozmowy niezależnie od czasu jej trwania.
-
Czytaj ze zrozumieniem, nie interesuje mnie czas wygaszania. Interesuje mnie niewygaszanie podczas rozmowy niezależnie od czasu jej trwania.
To sobie odznacz"ptaszka" i masz bez wygaszania. :P Albo..zainstaluj Battery Status-a i tam ustaw jak lubisz.
-
Można również wyłączyć moduł telefonu, wtedy nie będzie rozmowy podczas której się wyłączy. Nie ma jak dobra rada. Jak masz dawać takie rady, to może jednak odpuść sobie w ogóle?
-
Można również wyłączyć moduł telefonu, wtedy nie będzie rozmowy podczas której się wyłączy. Nie ma jak dobra rada. Jak masz dawać takie rady, to może jednak odpuść sobie w ogóle?
Masz racje ,nie ta liga.Poczytaj instrukcje wszak napisana dla Ciebie amigo! :mrgreen:
-
no tak przeciez lepiej zeby sie nie wygaszal wtedy mozna go ladowac co 6 godzin niczym motorole za czasow centertela :D
-
no tak przeciez lepiej zeby sie nie wygaszal wtedy mozna go ladowac co 6 godzin niczym motorole za czasow centertela :D
No tak..ale widzi się non stop fote dzwoniącego he he... :O~
-
Można również wyłączyć moduł telefonu, wtedy nie będzie rozmowy podczas której się wyłączy. Nie ma jak dobra rada. Jak masz dawać takie rady, to może jednak odpuść sobie w ogóle?
moze Ty czytaj ze zrozumieniem co Ci napisali , a jak nie rozumiesz tak prostej rzeczy to kup sobie nokie 3210 .
-
Mam N3210, w każdym razie dzięki za radę. Jutro poproszę kilka osób o ich przeczytanie, może zrozumieją więcej niż ja.
Dzięki za pomoc :ohreally:
-
Wracając do tematu, myślę xathloc, że mógłbyś przykombinować z SKScheMa (http://s-k-tools.com/index.html?skschema/m_skschema.html) - w nim ustawić żeby reakcją na zdarzenie "Nowa rozmowa telefoniczna" była akcja "Wyłącz wygaszanie ekranu" a po rozmowie, żeby wygaszanie było przywracane.
Nie bawiłem się tym aż tak głęboko, ale myślę, że jest to tym programem wykonalne.
-
Dzięki, wygląda całkiem sprytnie, muszę się tym pobawić :)