PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Artemis => Wątek zaczęty przez: dum w Sierpień 17, 2010, 16:49:18

Tytuł: Uwalony Artemis - porady.
Wiadomość wysłana przez: dum w Sierpień 17, 2010, 16:49:18
Witam mam problem z moim HTC. Ni z gruchy, ni z pietruchy wyłączył się, potem odmówił posłuszeństwa.
Próbowałem robić Soft Reset i Hard Reset i chyba nic to nie dało, ponieważ zawiesza się na ekranie HTC z oznaczeniami :
IPL 1.14.0001
SPL 1.14.0000
GSM 82.67.90
OS 1.14.0.0
( Tak przy okazji, do czego to te zapisy służą ? )
Ile może trwać Hard Reset ? Próbowałem wgrywać ROM metodą opisaną w FAQ, również nie wyszło.

Serdecznie proszę o pomoc i z góry dziękuję.

/edit
Po ponownym włączeniu telefonu wyskakuję Error a w nim :
The last cold boot process is incomplete. To make sure the system stability, we suggest to cold boot device again. Please confirm!
Gdy zatwierdzam, cała sytuacja powraca do tej powyżej ( IPL, SPL itd. ) a po anulacji Error się powtarza.
/edit 2
Microsoft ActiveSync nie wykrywa urządzenia.
/edit 3
USPL również nie daje sobie rady.