Super

Napisałem do CRC, co odpowiedzieli? "Proszę o przesłanie urządzenia na serwis z dokumentem zakupu. Postaramy się zaradzić tym usterkom"

Nie ma to jak zapewnienie serwisu, że się postarają

A co do tych smsów to może jednak warto wysłać Artka do CRC? Szczerze to właśnie najwięcej wysyłam wiadomości tekstowych, więc nie powiem, nie obraziłbym się jakby Twoja przestroga się nie sprawdziła

Nie pozostaje mi nic innego jak zrobić HR i dalej obserwować palma.
Ostatnio ściągnąłem ze strony HTC "WM6 upgrade" niestety po ang, w sumie dla mnie to żaden problem, ale wolałbym PL (taki kaprys

). Wciąż jednak waham się czy instalować - ze względu na gwarancję i utratę polskiego ROMu. A żeby było ciekawiej na pytanie odnośnie tego upgrade'u, taką dostałem odpowiedź od serwisu firmy, u której kupiłem swojego Artemisa: "Jeżeli ma Pan możliwość to porsze upgradować do WM6 - można poeksperymentować.. sprobowac wczytac nieoficjalny rom.. jezeli nie pomoze zawsze mozna wczytac oficjalną wersje i odesłać do serwisu". Zachęcające, prawda?