SPV M650

• 9 Odpowiedzi
  • 1675 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SPV M650
« dnia: Lipiec 23, 2009, 18:25:41 »
Witam wszystkich
Dopiero zaczynam moją przygodę z spv a dokładniej zmusiła mnie sytuacja.
Mam spv od orange ale ostatnio kompletnie zwariował. Zrobiłem mu przywrócenie ustawień fabrycznych ale jest jeszcze gorzej. Nawet nie idzie odbierać telefonów, wiesza się na maxa itd.
Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach. Starałem się coś wyczytać na forum ale nic nie rozumiem jakieś romy, atemisy itp. Czy mógł by ktoś mi pomóc i wytłumaczyć najprostszym językiem co mam zrobić z tym problemem?
Z góry dzięki za pomoc.

*

Offline ..k..l..m..n..

• 2602
  • Sprzęt: LG Swift 3D, HTC Leo, Eten M700
Odp: SPV M650
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 23, 2009, 22:33:33 »
Ok, ale co czytający może wywnioskować z Twojego opisu: "ostatnio kompletnie zwariował", "jest jeszcze gorzej", "nie idzie odbierać telefonów", "wiesza się na maxa" itd.

Jeśli nie sformułujesz precyzyjnego pytania (chociażby w jakich okolicznościach się zawiesza, co to znaczy "nie idzie odbierać telefonów"?, ile masz pamięci wolnej (może nie zamykasz programów tylko minimalizujesz? - to może być jedna z wielu przyczyn Twoich problemów itp.)  to pewnie nie doczekasz się sensownej pomocy...
LG Swift 3D: Froyo
HTC Leo: EnergyROM 28244 Sense 2.5 Cookie 2.0
Eten M700: _TB_TB_ WM6.1

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 24, 2009, 08:11:27 »
To dokładniej.
Ktoś dzwoni to klawiaturą nie mogę odebrać naciskam "odbierz" na wyświetlaczu zaczyna się rozmowa i koniec. Nie można rozmawiać ani ja ani dzwoniący sie nie słyszymy, telefon wtedy nie odpowiada na żadne przyciski. Dopiero jak zostawię go na jakiś czas to sie odblokuje.
Próbując włączyć menegera plików też się czasem zawiesi i na nic nie odpowiada.
Budzik raz zadzwoni a raz nie mimo że wszystko  jest dobrze ustawione.
A programy zamykam jak nie normalnie to przez zamknięcie wszystkich aplikacji.

*

Offline tomaszkap

• 8932
  • Mój avatar to Sawyer