Xda Orbit

• 6 Odpowiedzi
  • 2071 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline fala77

• 717
  • Sprzęt: HTC One V
Xda Orbit
« dnia: Maj 16, 2008, 00:47:12 »
Witam!!! przymierzam się do kupna Xda Orbit.najprawdopodobniej będzie to sprzęt z anglii z sieci o2 z angielskim menu.chciałbym sobie po kupnie odrazu wgrać WM 6 po polsku.tu moje obawy.nie wiem jakiego romu szukać.czytam na forum i czytam i już się gubię.jestem zielony jeśli chodzi o WM ale w zwykłym sobie radzę.nie wiem czy mam szukać tylko i wyłącznie pod Xda Orbit czy może być jakiś od spv m650,poczytałem też o jakimś "erowskim".czeski film.czy w ogóle bez przeszkód będę mógł wgrać takiego WM samodzielnie w domu?.poproszę o nakierowanie mnie i pomoc.
HTC One V

*

Offline KeriM36

• 809
    • www.klos.net.pl
  • Sprzęt: Nokia E66 i powrót do MDA Compact 3
Odp: Xda Orbit
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2008, 08:36:08 »
na wstepie moze miec cid locka i simlocka

simlocka mozna zdjac (niestety platnie), a cidlocka mozna ominac i wgrac np polski erowski rom.

wgrywaie romu trudne nie jest wiec jesli sie zapoznasz z wlasciwymi watkami odnosnie tego tematu to sobie poradzisz

*

Offline fala77

• 717
  • Sprzęt: HTC One V
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 16, 2008, 09:04:40 »
z opisu wynika że palm simlocka nie ma więc kierować się będę w stronę ROM-u erowskiego.to już mi trochę rozjaśnia umysł :)jak czytam instrukcje wgrywania WM 6 to faktynie wielkiej tragedii nie ma ale zapytam.jak bym coś spaprał ile kosztuje wgranie nowego oprogramowania w serwisie?
HTC One V

*

Offline aman

• **
  • 147
  • Rom: Artemis Touch Vanilla 4.02 / Diamond by Akeo
  • Sprzęt: SPV M650 / HTC Trinity
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 16, 2008, 09:07:44 »
serwis to nie bawi sie w unbrick , powiedza że cala plyta glowna do wymiany :) i koszt wtedy spory.

*

Offline Bobrob

• *
  • 92
  • Sprzęt: HD2 16 GB,  IPhone 4 32 GB
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 17, 2008, 12:18:18 »