Problem z instalacją na karcie HTC 3300

• 7 Odpowiedzi
  • 920 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Gzubi

• *
  • 56
  • Hard Core still lives !
Problem z instalacją na karcie HTC 3300
« dnia: Październik 05, 2008, 23:36:42 »
Witam, jestem nowym użytkownikiem waszego forum i od paru dni szczęśliwym(albo nie, jezcze nie wiem HTC 3300).
Mam do was takie pytanie próbowałem znaleźć to na forum, ale jakoś mi nie wyszło.
Próbowałem sobie zainstalować:TouchFlo2D, z wszystkimi dodatkami jak google maps, opera, adobe itp itd.
Nie wiem dlaczego chociaż pokazuje mi gdzie chcesz zainstalować w telefonie lub na karcie zawszę instaluje mi na telefonie!! Po zainstalowaniu kilku programów już nie mam pamięci na następne.
Rzeczy jak automapa mam normalnie na karcie i z niej je odpalam.
Co zrobić żeby nie pytał a robił i zapisywał programy które chce zainstalować na karcie.
Prosił bym o pomoc, może jestem laikiem ale kurde bele coś takiego mnie 1 raz spotyka może to problem z softem albo cos ?
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Street racing is not a crime !? Well...it is but f**k it !!

*

Offline LPZ

• 33
Odp: Problem z instalacją na karcie HTC 3300
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2008, 10:09:08 »
TouchFlo2D instaluje się tylko w pamięci. Nie ominiesz tego, chyba że wrzucisz sobie soft z TF2D już zintegrowanym.

*

Offline Gzubi

• *
  • 56
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 06, 2008, 10:39:29 »
Ale wszystgkie dodatkowe programy typu Google maps, outlook, adobe flash, contact fix, manager, wszystko to sie instaluje też w pamięci. Program do obsługi Youtube też, nie wiem no wsumie chyba wszystko. Tylko ja instaluje Manile2D, nie wiem czy to to samo. A Touch ze zintegrowanym softem to nowy rom (traci się gwarancję?)? A da się jakoś powiększyć pamięć ram ?
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2008, 11:30:22 wysłana przez Gzubi »

*

Offline tomaszkap

• 8932
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G