Problem z bluetooth w spv

• 13 Odpowiedzi
  • 5816 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Bern32

• 2
  • Sprzęt: SPV M650
Problem z bluetooth w spv
« dnia: Wrzesień 24, 2008, 20:53:49 »
Witam, może pomożecie. W moim SPV mogę wysyłać pliki do innych telefonów przez bluetooth, ale jak próbuje ktoś do mnie wysłać jakiś plik to w niektórych telefonach łączy na sekundę i rozłącza, a w innych od razu odpowiada, że nie może wysłać. Nie znam się na tym wszystkim za bardzo.

Odp: Problem z bluetooth w spv
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 14, 2010, 23:28:18 »
Witam
Przepraszam że odgrzewam stary temat, ale ja też mam taki problem. Pojawił się po zmianie romu na AMIGAnTOMEK_6.1_LITE_FINAL, zainstalowałem program moblue ale tam też nie działa bluetooth. Czy może mi ktoś pomóc?
pozdrawiam.

*

Offline Wiotek

• **
  • 225
  • Sprzęt: Za mało miejca by wypisać wszystko ;p
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 15, 2010, 12:06:17 »
Wejdź w Start=>Ustawienia=>Połączenia=>Transmisja=>Zaznacz "Odbieraj wszystkie nadchodzące transmisje"=>Zatwierdź

Tak poza tym google twoim przyjacielem...

« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 15, 2010, 13:38:42 »
Zrobiłem sam to co napisałeś, doszedłem do tego. Ale niestety po tym dalej nie działa. Na SE k510i wyskakuje komunikat że: "element niezaakceptowany przez drugie urządzenie czyli moje m650"  masz może jeszcze jakieś porady?

« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 17, 2010, 20:10:03 »
Mam to samo :/ od czasu wgrania roma od AmiganTomek... też próbowałem już wszystkiego ale niestety nie pomaga.... bez problemu wysyłam pliki przez BT ale nie moge odbierać. "Odbieraj wszystkie nadchodzące transmisje" włączone, widoczność włączona, folder w obex inbox ustawiony, nic nie pomaga. Szkoda bo to świetny rom a będzie trzeba zmienić :/.

« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 17, 2010, 20:37:30 »
Właśnie ja też żałuje bo bardzo mi się podobają romy AmiganTomek, a może polecasz jakiś dobry warty wgrania?

« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 17, 2010, 20:43:20 »