Pare pytań...

• 9 Odpowiedzi
  • 2712 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pare pytań...
« dnia: Lipiec 08, 2008, 13:32:41 »
1.Jakie polecacie programy,gry na M650 skąd mogę je ściągnąć ?i jak je zainstalować poprawnie bez żadnych błędów?

2.O co chodzi z tym paskiem Today?

3.Jakim programem podkręcić procesor?I jak to zrobić?(M650)

4.Jak sformatować telefon, kartę pamięci, jak przywrócić ustawienia fabryczne?

5.Jaki program do nawigacji polecacie?(Aktualnie AutoMapa 4.0)

6.Gdzie wgrać tapety, tematy,dzwonki itp?

7.Jak skonfigurować M650 pod LiveBox, a LiveBox pod M650?(totalnie nie wiem o co z tym chodzi a chce korzystać z netu za free,szukam jakiegoś opisu co zrobić krok po kroku)

8.Jak zmienić ROM z WM5(orange) na WM6 ? chodzi mi o opis krok po kroku nie wiem co i jak jestem totalnie zielony w tych sprawach.

9.Co potrzebne do odtwarzania filmów itp?Jaki program?skąd pobrać kodeki?

Proszę o odpowiedź na moje pytanka, jak narazie nie mogę się połapać w tym M650.Z góry dziekuje wszystkim.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2008, 13:34:20 wysłana przez dominik17g »

*

Offline grochu128

• **
  • 202
  • Sprzęt: HTC Hero, Blackberry 8300
Odp: Pare pytań...
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2008, 13:45:26 »
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2008, 13:47:00 wysłana przez grochu128 »

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 08, 2008, 14:00:50 »
Nigdzie nia ma jak podkręcić procesor....
prosiłem o jakąś instrukcje krok po kroku jak wgrac wm6pl tak samo jesli chodzi o liveboxa owsze jest o wm jak wgrac ale jakos nie jasno jest to dla mnie wtlumaczone mowilem ze nie znam sie na tym kompletnie dlatego z tego wszystkiego sa moje pytania glupie moze i tak ale przykro mi ale to moj pierwszy w zyciu pda i nie wiem co i jak.Jedna to byl wybor zly...mialem nadzieje ze ktos mi pomoze ...

*

Offline grochu128

• **
  • 202
  • Sprzęt: HTC Hero, Blackberry 8300
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 08, 2008, 14:45:42 »