PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Artemis => Wątek zaczęty przez: siemacho1 w Styczeń 04, 2008, 14:52:11

Tytuł: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: siemacho1 w Styczeń 04, 2008, 14:52:11
Witam,

Jeyo Mobile Companion 2.0 nie chce wykryć mojego XDA Orbit  :( . Może ktoś miał już taki problem i zna rozwiązanie? Na XDA-Developers znalazłem że trzeba skopiować CommMan.exe z Program Files na PC do folderu Windows na PPC niestety nie zadziałało. Czy znacie jeszcze jakieś programy posiadające podobne funkcjonalności co Jeyo?
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: Masta_J w Styczeń 04, 2008, 15:34:16
Jakie konkretnie funkcje wykorzystujesz w tym sofcie?

Pozdrawiam,
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: siemacho1 w Styczeń 04, 2008, 16:06:14
Jakie konkretnie funkcje wykorzystujesz w tym sofcie?

Pozdrawiam,

Generalnie to zależy mi na zarządzaniu sms-ami. Używałem Jeyo w wersji 1.0 z moją mpx200 i było to bardzo wygodne.
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: skopek w Styczeń 06, 2008, 00:02:20
Osobiście używam Jeyo Mobile Companion 2.0 i nie mam żadnych problemów. Może ActiveSync coś chrzani?

Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: siemacho1 w Styczeń 06, 2008, 18:59:22
Osobiście używam Jeyo Mobile Companion 2.0 i nie mam żadnych problemów. Może ActiveSync coś chrzani?



Nie wiem, ActiveSync działa normalnie a Jeyo poprostu pokazuje w trayu ikonkę z x i to wszystko. Gdy uruchomiłem CommMan_2005.exe z PPC to wypisał że niesynchronizowany. Jak dałem synchronizuj to się powiesił. Nie mam pojęcie o co chodzi  :(
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: skopek w Styczeń 07, 2008, 01:27:06
Jeżeli działa ci activesync to musi ci działać jeyo. Zainstaluj activesync i jeyo na innym komputerze i wtedy zobaczysz czy to jest od orbita.
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: Super_Ghost w Styczeń 07, 2008, 06:59:42
companion sam musi wysłać plik na PPC i tam go zainstalować... przy pierwszej próbie miałeś pytanie na PPC o instalacje softu?
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: siemacho1 w Styczeń 07, 2008, 08:20:34
Właśnie zainstalowałem sobie w pracy i poszło, ale nie pokazało mi się okno instalacji na PPC.  Sprawdzę w domu, może poczyszczę rejestr z wpisów Jeyo.
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: skopek w Styczeń 07, 2008, 11:15:40
Właśnie zainstalowałem sobie w pracy i poszło, ale nie pokazało mi się okno instalacji na PPC.

A po co okno instalacji na PPC?
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: siemacho1 w Styczeń 07, 2008, 20:08:45
Rozkminiłem w końcu. Trzeba było dodać w wyjątkach Firewalla Jeyo i poszło  :proud: .
Dzięki
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: Super_Ghost w Styczeń 07, 2008, 23:04:45
Cytuj
A po co okno instalacji na PPC?
ponieważ na PPC musi być zainstalowany klient z Jeyo
Tytuł: Odp: Jeyo Mobile Companion 2.0 nie wykrywa mojego Orbita
Wiadomość wysłana przez: skopek w Styczeń 08, 2008, 16:56:55
Jeyo Mobile Companion 2.0 do program do PC, a nie do PPC. Instaluje sie tylko na komputerze nigdzie więcej  :P