Duzy problem (hardware, software?)

  • 5 Odpowiedzi
  • 1393 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline verx

  • 14
Duzy problem (hardware, software?)
« dnia: Luty 05, 2008, 12:04:11 »
Witam,

Nie jestem w stanie sam rozwiazac problemow, a moze ktos z grupy spotkal
sie podobnymi objawami (moze na innych telefonach WM).

Mam HTC P3300, ktory dzialal bezawaryjnie ponad 10 miesiecy. Pierwotnie
na WM5 potem na WM6. Pewnego razu (bez zadnego wyraznego powodu)
przestaly nagle dzialac kontakty (nie pokazywalo sie nic), nie mozna bylo
zadzwonic nigdzie (phone pad sie nie odpalal). Soft reset i ...
Modul telefoniczny sie nie odpala (nie pyta sie o PIN) - wyglada jakby
odpalil sie w trybie samolot - ale nie jest w nim (sic!) - mozna manualnie
wymusic podanie pinu przez klikniecie ikony w gornym pasku (ikony, gdzie
jest sila sygnalu sieci) - po wprowadzeniu PINu... nic sie nie dzieje.

Nie mozna nadal zobaczyc kontaktow, zadzwonic, odpalenie kalendarza
to komunikat (an unexpected error has occured) - soft resety NIC nie pomagaja.

Po hard resecie wszystko jest dobrze przez jakis 1,2 dni i potem takie
same objawy. Probowalem reflashowac ROM (WM6 oryginal z HTC - zadne
inne nie byly nigdy instalowane, tylko WM5 i WM6 od HTC), ale niestety
nie pomoglo.

W koncu oddalem telefon do CRC, wrocil po 2 tygodniach z informacja, ze nie
wykryto zadnych usterek - nie dziwie sie, bo po hard resecie dziala dobrze
przez PEWIEN czas. Podobno puscili testy i wszystko bylo ok.

W tej chwili mam telefon, ktory musze hard resetowac co 1-2 dni, co jest
calkowicie bez sensu.

Jeszcze dodatkowo taka uwaga, ze synchronizuje wszystko z serwerem
Exchange - ale wczesniej tez tak robilem i nie bylo problemow.

ZADNEGO softu nie mam dodatkowego (poza plain ROMem) zainstalowanego
tylko skonfigurowana z Exchange synchronizacje. ActiveSync tez sie nie
odpala wtedy kiedy telefon jest w "zlym" stanie.

Czy ktos ma jakies pomysly? Moze to jakis glitch pomiedzy WM6 i serwerem
Exchange - ale jakby tak bylo to pewnie cos w internecie o tym by bylo
a nic kompletnie nie znalazlem co przypominaloby ten problem.

Pozdrawiam,

LK

*

Offline Czaba

  • *
  • 78
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro
Odp: Duzy problem (hardware, software?)
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 05, 2008, 14:48:39 »
Może trzeba spróbować inne RADIO?

*

Offline dyzma

  • 38
  • Płeć: Mężczyzna
  • M650, WM5, Orange/Iphone 3gs
Odp: Duzy problem (hardware, software?)
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 05, 2008, 15:42:14 »
A może to jakiś wirus który na przykład ładuje się z karty po odpaleniu  jakiegoś programu
Pytania są niebezpieczne,
nie ruszaj ich, będą spały.
Zapytasz - zbudzisz, i znacznie więcej
niż myślisz pytań powstanie.
 — Jonathan Carroll

*

Offline Masta_J

  • ***
  • 309
  • Sprzęt: HD2
Odp: Duzy problem (hardware, software?)
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 05, 2008, 19:20:41 »
Męcz dalej serwis, to oni muszą coś na to poradzić.
Oddaj im telefon w "złym stanie" i dokładnie opisz problem.
Niech go sobie nawet zostawią tydzień dłużej żeby zobaczyli co jest grane.
To ich zmartwienie, nie Twoje.

Pozdrawiam,
Masta_J

*

Offline verx

  • 14
Odp: Duzy problem (hardware, software?)
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 06, 2008, 11:53:02 »
Witam,

Karty nie mam celowo wsadzonej - wlasnie zeby wyeliminowac tego typu ewentualnosc, ze
jakis program (niekoniecznie wirus) moze cos namieszac.

Odsylanie to koszty dla mnie - problem dokladnie opisalem w przesylce
wyslanej do CRC wiec nie wiem co moglbym wiecej zrobic - oni to
przyjeli, przetestowali wedlug procedury producenta i wyslali jako
sprawny.

Mam jeszcze jedno podejrzenie - ze winowajca jest ActiveSync + Exchange
i synchronizacja. Teraz testuje telefon bez ustawienia synchronizacji i moze
przyniesie to jakies rezulataty.

Bede informowal jesli cos sie okaze...
Napisane: Luty 06, 2008, 11:41:21
Jeszcze taka uwaga co oddawania telefonu w stanie "zepsucia" - ze wzgledu na to, ze
na nim sa wtedy dane "firmowe" nie moge tego zrobic - polityka bezpieczenstwa
nie pozwala na oddawanie urzadzen do serwisu, jesli moga byc na nich jakies
dane "wrazliwe" - wiec musze niestety zrobic hard reset (wiem, ze dane mozna
odzyskac po hard resecie, ale tu glownie chodzi o compliance a nie to, ze te
dane sa rzeczywiscie BARDZO wrazliwe - bo takich na telefonie sie nie
przechowuje).

LK

*

Offline Masta_J

  • ***
  • 309
  • Sprzęt: HD2
Odp: Duzy problem (hardware, software?)
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 06, 2008, 13:51:28 »
Postaraj się zatem żeby tych danych tam nie było - zależy to tylko i wyłącznie od Ciebie.

W przypadku zasadnej reklamacji wszelkie koszty pokrywa gwarant - a tu sobie nie wyobrażam żeby mogło być inaczej.

Napisz im żeby sobie swoje procedury wsadzili bo Tobie nie działa a ma działać i tyle.

Wierz mi, że tylko od Twojego stanowczego stanowiska zależy jak oni się za to zabiorą dlatego napisałem celowo żebyś ich "męczył".

Pozdrawiam,
Masta_J