Artemis jako źródło internetu dla laptop

• 14 Odpowiedzi
  • 2958 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Artemis jako źródło internetu dla laptop
« dnia: Styczeń 27, 2011, 12:03:39 »
Witam.
Jaka jest możliwość aby z spv  m650 uczynic źródło neta w laptopie [posiada karte sieciowa, wifi, nie ma bluetootha] ?

Nie znam się na tym zupełnie, a zmuszony jestem odłączyć karnie net juniorowi, który przegina. Sam jednak jakos chciałbym go w jakiś sposób mieć. Artek ze swoimi możliwościami z Opery nie pozwala na dostęp wszędzie - serwisy z szyfrowaniem i z logowaniami
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2011, 12:20:32 wysłana przez artidm »

*

Offline marcinl

• DWBKH
  • 24436
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: ARTEMIS JAKO ŹRÓDŁO INTERNETU DLA LAPTOPA
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 27, 2011, 12:08:36 »
netykieta, regulamin - popraw temat

*

Offline tomaszkap

• 8932
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 27, 2011, 12:10:48 »
Od wersji WM 6.1 jest dzielenie Internetu (sharing) w opcjach Artka, a na PC wystarczy zainstalować AS lub WMDC.
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 27, 2011, 12:15:53 »
a jakbys tak laikowi rozszyfrował te skróty i napisał coś więcej o tych opcjach ustawien...gdzie wleźć i takie tam...dzięki

*

Offline piotrkovski

• 694
  • Sprzęt: nokia n łosiem
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 27, 2011, 12:21:39 »
instalujesz activesync, bądź windows mobile device center (w zależności od systemu na blaszaku) podłączasz artka do laptopa kablem/bt wchodzisz w "internet sharing" albo udostępnianie internetu i tyle :ok:
Racja jest jak d**a, każdy ma swoją.

« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 27, 2011, 12:36:44 »