Witam,
Całkiem niedawno wrzucałem swój pulpit, o którym myślałem, że jest optymalny dla mnie. Trochę go jednak dopracowałem, wobec czego zapraszam na wycieczkę po moim telefonie.
Nie wrzucę samych obrazków, bowiem moim celem przy personalizacji słuchawki nie był wygląd, a użyteczność. Jestem fanatykiem ergonomii i temu podporządkowałem działanie systemu. Telefon (w zasadzie -telefony) wykorzystuję głównie do pracy, wobec czego zadaniom w pracy jest on głównie podporządkowany. Z zawodu jestem, hm... banksterem. Tak mnie określają w sieci i w swoim zawodzie pracuję wykonując zadania nielimitowane czasowo i związane z zarządzaniem i kontrolowaniem kilkudziesięciu osób.
Ale dość o tym. Przed konfiguracją telefonu postawiłem sobie dwa cele: szybkość działania i szybkość dostępu do funkcji. Pierwsze założenie realizuje wybór odpowiedniego softu, drugie -idea dwóch kliknięć. Każda, każda funkcja ma być dostępna w MAKSYMALNIE dwóch kliknięciach:
Stąd rezygnacja z blokady ekranu. Nie zdarzyło mi się włączyć słuchawki przypadkiem, więc wydało mi się to oczywiste. Telefon włączam dedykowanym przyciskiem lub gładzikiem (na przykładzie Zetki -druga słuchawka spersonalizowana dokładnie tak samo go nie posiada). Pojawia się pulpit pod kontrolą Go launcher EX:

lub w poziomie:

Na ekranie dostępne z pierwszego kliknięcia: latarka, nawigacja, dyktafon, gmailowa poczta, kalkulator, market, ATK, Winamp, poczta email, sms, opera. Poza tym widget danych i baterii. Kliknięcie w datę uruchamia kalendarz, w zegar uruchamia Budzik Extreme, w pogodę:

uruchamia prognozę.
Katalogi są trzy: [Narzędzia], [Multimedia], [Gry]:

i odpowiednio zawierają to, na co nazwa wskazuje.
Ruch paluchem w górę, na ekranie otwiera:

Jednym kliknięciem umożliwiając dostęp do kontaktów, historii połączeń, ulubionych i dialpada.
Ruch paluchem w dół:

pokazuje powiadomienia oraz używane przeze mnie przełączniki WiFi, BT, GPS i WiFi tethering.
Ekran po prawej to praca:

Ekran po lewej rozrywka: