zakupy w markecie

  • 1 Odpowiedzi
  • 2053 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Cobras

  • 9
  • Sprzęt: HTC HD2
zakupy w markecie
« dnia: Kwiecień 18, 2011, 16:08:08 »
Witam

Mam ptoblem z zakupem aplikacji. a dokladnie chodzi o to -> używam karty masercard, wprowadziłem wszystkie dane drukowanymi literami w telefonie w android markecie, wpisałem także te same dane na stronie https://checkout.google.com w ,, Domyślny adres wysyłki '' . Klikam na kup teraz, wyswietla sie  - ,,twoje zamowienie jest gotowe'' - zachwile przychodzi komunikat - ,,wystąpił problem z zakupem'', a na meila przychodzi wiadomość -

Twoje zamówienie Google nr 322222222222 u sprzedawcy Infinite Dreams jest obecnie wstrzymane. Próba obciążenia karty MASTERCARD xxx-xxx opłatą w wysokości £ 0,59 dnia 18 kwi nie powiodła się. Przyczyną może być brak środków lub podjęcie zapobiegawczych czynności chroniących przed oszustwami. Wyciąg z konta może zawierać autoryzacje odrzuconego obciążenia. Czasami autoryzacja obciążenia może zostać zatwierdzona, ale rzeczywiste obciążenie za zamówienie odrzucone. Skontaktuj się z działem obsługi użytkownika karty MASTERCARD xxx-xxx w celu uzyskania pomocy w rozwiązaniu problemu z tą płatnością.

 Jeśli nadal chcesz otrzymać to zamówienie, to zamiast składać nowe zamówienie zaktualizuj informacje o płatnościach na swoim koncie usługi Google Checkout. W przypadku złożenia nowego zamówienia ze zaktualizowanymi informacjami o płatności wszelkie zamówienia oczekujące zostaną automatycznie wznowione. Jeśli poprawne informacje o płatności nie zostaną podane w ciągu 7 dni, zamówienie zostanie anulowane. Zaktualizuj informacje o płatności pod adresem
https://checkout.google.com

 Po zaktualizowaniu informacji o płatności możesz sprawdzić, czy Twoje zamówienie jest przetwarzane, przeglądając potwierdzenie pod adresem https://checkout.google.com/view/receipt?t=322222222222222


kasa na koncie jest, wchodze na swoje konto bankowe i widze że kasa została naliczona, ale danej aplikacji nie moge ściągnąć, dzwoniłem także do banku do dwóch różnych osób i wszystko sprawdzali i twierdzili że ze strony banku jest wszystko wporządku.

O co tu chodzi ? Co robie żle ?

*

Offline xspojlerx

  • *****
  • 3788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Od pytań jest forum, nie PW.
  • Sprzęt: Galaxy Note, HD2 Spider Edition.
Odp: zakupy w markecie
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2011, 17:48:59 »
Może zadzwoń do supportu Google? jeżeli ze strony banku wszystko jest ok, i kasa została ściągnięta, to problem musi być u nich...

Btw.Pytanie nie dotyczy tylko HD2 przenoszę do ogólnego.