PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Android - Ogólnie => Wątek zaczęty przez: Fazarro w Sierpień 20, 2011, 11:34:02
-
Witam.
Pytanie raczej na forum związane z sieciami bezprzewodowymi, ale szukałem, szukałem i nie znalazłem rozwiązania.
LG P920 nagle przestał łączyć się z moim domowym Access Pointem (Vigor AP700)
Do pewnego czasu było wszystko ok - łączył się bez problemu do z siecią (modem z INEA + AP) i nagle, pewnego dnia coś się popaprało.
Nie pomogły restarty AP, resety, instalowanie firmware.
Teraz gdy za pierwszym razem notebook łączy się ze świeżą siecią nie może się połączyć, dopiero gdy odpalę opcję "sprawdź i napraw sieć" notebook łączy się z "nową" siecią czyli to samo SSID ale ze zmienioną nazwą (Windows 7 dodaje cyfre do nazwy).
Niestety takiej opcji nie ma w LG P920.
Telefon próbuje się połączyć się z siecią - widzę go nawet w "active clients" w narzędziu AP, ale na samym telefonie jest pobieranie adresu IP z sieci i na tym się kończy.
Nigdzie nie potrafiłem znaleźć rozwiązania.
Myślicie, że to INEA robi jakieś problemy?