Przed Erą Nand - luźne dywagacje o Android w NAND (nieistniejacym) :-)

• 235 Odpowiedzi
  • 55376 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline zapsu

• *
  • 59
  • Sprzęt: Samsung Wave II
Odp: Boot Androida z NANDA faktem :)
« Odpowiedź #120 dnia: Październik 29, 2010, 17:09:00 »
Nie znam się na tym, jednak aktualne wersje Antka mają koło 150-250mb. Jeśli NAND miałby tworzyć plik data na karcie, a sam pracować z ROMu to powinno się udać. Jednak to tylko moje teoretyczne rozmyślania. Nie jestem specem w tej dziedzinie.
Takie wyjście jak dla mnie jest bez sensu, gdyż i tak karta pamięci będzie potrzebna, a dostęp do plików na SD będzie wolniejszy niż na pamięci Leo. Ot co, sztuka dla sztuki.

*

Offline robix1999

• Ekspert HTC HD2
  • 1767
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
« Odpowiedź #121 dnia: Październik 29, 2010, 17:33:22 »
A zmieszczą się 2 systemu w pamięci ROM Leo? Mocno okrojony WM zostawia i tak maksymalnie ~250MB wolnego storage. Wystarczy to na Androida?

ja jestem za opcją bootloadera z wyborem systemu
- WM chcę na nand
- droida na sdhc bo mam szybkę kartę

w zasadzie może być odwrotnie ale to mocno wątpliwe żeby się komuś chciało takie wynalazki robić

- albo część droida w nand a reszta na karcie

*

Offline Patrol0019

• 304
  • Sprzęt: Nexus 4, Motorola Atrix 4G
« Odpowiedź #122 dnia: Październik 29, 2010, 17:39:43 »
karta sie zepsuje i co zrobisz ? pomyslales nad tym ? wszystko tracisz ja bym juz wolal droida w nand i ew wm na sd chociarz nie jest az mi tak potrzebny
Nigdy nie mow nigdy...

*

Offline zapsu

• *
  • 59
  • Sprzęt: Samsung Wave II
« Odpowiedź #123 dnia: Październik 29, 2010, 17:42:14 »
Po co w ogóle dwa systemy? NAND jest chyba po to, by nie musieć posiadać WM do uruchomienia Droida, czyż nie?

*

Offline dexem1

• **
  • 241
« Odpowiedź #124 dnia: Październik 29, 2010, 18:12:13 »