PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Leo => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Android w Leo => Wątek zaczęty przez: Pawcio99 w Grudzień 16, 2012, 13:14:01

Tytuł: Problem z dźwiękiem
Wiadomość wysłana przez: Pawcio99 w Grudzień 16, 2012, 13:14:01
Witajcie ,  kupiłem 2 dni temu tel z drugiej ręki (wtedy było wszystko OK) HTC Hd2 z androidem 4.0.4 jako system operacyjny : usunąłem wszystkie dane poprzedniego właściciela , (konto na g-mailu , książkę z kontaktami znajomych , częsciowo poprzez ustawienia fabryczne itd. i tu się zaczęło podłączając telefon do kompa za pomocą kabla usb , telefon przestał wydawać dźwięki przez głośnik gdy puszczam muzykę (choć słychac ja gdy podłączę przez minijacka słuchawki , słychac też wtedy budzik i dźwięk sygnału gdy ktoś dzwoni ), z drugiej strony rozmowa telefoniczna działa i przez słuchawki i przez głosnik przy odpiętych słuchawkach . Co możecie zaproponować...wina jakiejś aplikacji ?
Tytuł: Odp: Problem z dźwiękiem
Wiadomość wysłana przez: djmysia w Grudzień 16, 2012, 17:21:05
Spróbuj Hard reset. Napisz co masz Mag czy CLK ?
Tytuł: Odp: Problem z dźwiękiem
Wiadomość wysłana przez: Pawcio99 w Grudzień 16, 2012, 20:03:37
naciskając odpowiednią kombinację klawiszy nadal nie włącza się Hard reset , tylko telefon od nowa ... wersja telefonu to CyanogenMod CM9.1.0-stable-leo Numer kompilacji  IMM76L (NexusHD2-ICS-CM9-HWA v2.7)

Tytuł: Odp: Problem z dźwiękiem
Wiadomość wysłana przez: kafar55 w Grudzień 17, 2012, 17:43:19
Potrzebna nam informacja jaki masz bootloader...
Jeśli MAGLDR to:
1. Wyłącz telefon
2. Gdy telefon się już wyłączy i wszystko zniknie, włącz telefon, I CAŁY CZAS TRZYMAJ I NIE PUSZCZAJ "czerwonej" słuchawki, aż do pojawienia się menu magldr, następnie (nawiguj klawiszami ściszania, podgłaśniania) szukaj "ad recovery", potwierdź zieloną słuchawką i będziesz w recovery.
3. Szukaj opcji "Wipe Data/Factory Reset" (oczywiście zatwierdź to zieloną słuchawką)
4. Szukaj opcji "Wipe cache" (jak wyżej zatwierdź)
5. Wejdź w "advanced" i "wipe dalwik cache" - zatwierdź.
6 Opcjonalnie (czasami to pomaga, gdy coś nie tak z telefonem) w advanced na samym końcu masz "fix permissions" - zatwierdź.

Dla cLK masz podobnie, tyle że po wyłączeniu, włączasz i trzymasz jednocześnie "czerwoną słuchawkę" i domek. Od razu przeniesie Cię do recovery (dalej postępujesz od pkt.3)