[mattc Leo + Froyo] v1.8 [2010-09-21]

• 253 Odpowiedzi
  • 55690 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Pawbrotm

• 582
  • Sprzęt: TF101, Galaxy Nexus i9250, Iconia W500, XDA Zest
Odp: [mattc Leo + Froyo] v1.8 [2010-09-21]
« Odpowiedź #240 dnia: Listopad 08, 2010, 20:56:23 »
Na pewno nie obecne. Reszta jest opisana w FAQ.
Toshiba G500 > Toshiba G810 > HTC Touch Diamond 2 + Toshiba G900 + HTC Dream > HTC HD2 > HTC Desire HD + Nokia N900 > HTC Sensation > HTC EVO 3D > Samsung Galaxy S2 > Samsung Galaxy Nexus -> Nexus 5 32GB

« Odpowiedź #241 dnia: Listopad 15, 2010, 14:16:23 »
Które Radio będzie dobre dla wersji 1.8? Obecnie posiadam Rom 1.66 i radio 2.07.51.22_2
sorki ale jestem zielony

Ja mam te: "2.14.50.04", nie narzekam (nowsze od tego pożerało mi baterię).

*

Offline mkamil

• 27
  • Sprzęt: HTC HD2
« Odpowiedź #242 dnia: Listopad 21, 2010, 00:39:21 »
Próbuje wrzucć wersję 1.8 stosowałem się do tych punktów:
   1. Download zip file.
   2. Extract contents of zip file into a folder on your SD card named 'Android'.
   3. Using a file explorer in Windows Mobile, inside the 'Android' folder run CLRCAD.exe. Don't worry, it will appear to do nothing, that is normal.
   4. Run Haret.exe.
   5. Enjoy Android.

Wcześniej wgrałem tylko nowe radio "2.14.50.04", ROM nie zmieniałem, mam 1.66.

Po włączeniu haret.exe, pojawia się przez chwile czarny ekran, później zaświeca się na chwile dioda, a później na ekranie pojawiają się poziome, nieregularne białe paski.

Nie wiem co robię źle, na karcie folder android ma być w folderze o takiej samej nazwie?

« Odpowiedź #243 dnia: Listopad 21, 2010, 00:42:37 »
Najlepiej wrzuć nowy kernel hastarina 8.4 i wtedy już nie będzie pasków (aczkolwiek to jest normalne przy tym kernelu, w tym buildzie), jeśli chodzi o paski to trzeba poczekać 10 -15 min. ;)

*

Offline mkamil

• 27
  • Sprzęt: HTC HD2
« Odpowiedź #244 dnia: Listopad 21, 2010, 00:53:07 »
Gdzie się go wrzuca?