zadziwiają mnie przypadłości znajdowane nagle w kolejnych edycjach romu, ta z gorszym dźwiękiem to już masakra, sterownik dźwięku używam ten sam od wersji 1.2
tak dla informacji chyba już w placebo wpadłeś.
co do neta po kablu to byś ładnie napisał który rom używasz, a jeżeli rom barr2 to wgraj rom stock gdzie możliwe bardzo bardzo że będzie działać.
Mnie tez zadziwiają przypadłości a pisze o nich nie dlatego, by Ci dokuczyć, tylko wskazać że nie wszystko działa na 100%. OK, nie ma bytów idealnych, ale warto dążyć do doskonałości.
Nie wiem, jakich sterów używasz, wiem że "mieszałeś" od wersji cLK (bodajże 7 albo

z połączeniem. W każdym razie, moim subiektywnym zdaniem (jestem z wykształcenia akustykiem, ale to pan pikuś) - jakość dźwięku pogorszyła się. I to nie jest tylko moja placebo-wersja, ale również osób, do których dzwonię. Dźwięk jest niewyraźny, cichy, przytłumiony w tzw."paśmie mowy", rwie się - zdążają się paru-sekundowe dziury.
Internet jak nie działał tak nie działa po GPRS - ale już się pogodziłem. W wersji
2.0.1 nie można pociągnąć netu z PC - a ucieszyłem się, bo udostępniłeś wersję stock, z której wywaliłem to, czego JA;) nie chcę, a zostawiłem np. Locations. I próbując pobrać mapkę dzonk:(
A co działa świetnie? W porównaniu z flagowcem jeżeli chodzi o Froyo+Sense 2.0, czyli imilka DHD2.0:
- bardzo szybki, szybko wstaje, płynne przewijanie, otwieranie
- po ułożeniu się jest jak "oryginalne" DHD

- zero problemów z marketem
- nie mam problemów z BT (ostatnio parowałem z urządzeniem głośnomówiącym BlackBerry - pycha)
- nie mam problemów z WiFi.
- można udostępniać internet, czasami w domu sie przydaje,
- w standby bierze ok. 1% na..2-3 godz!!! Czegoś takiego nie widziałem

W czasie rozmów bez rewelacji, ale cóż, to "tylko" port..
Uważam, że jest to jeden z najlepszych a w tej chwili NAJLEPSZY port DHD na HD2. Dawno odstawiłem mocniejsze używki;), w homeopatie nie wierzę;)
Połączone: Październik 07, 2011, 13:41:22
Znalazłem taką "sztuczkę":