[12.12.2011] [BarrDroid 2.2.3][cLK][Incredible s,sense 2,app2ext,rafpigna 1.9 ]

• 1506 Odpowiedzi
  • 290879 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline barrfind2

• 380
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: [BarrDroid 1.0.4][HD2 ANDROID ROM][CWM&RAM][Desire HD][APP2EXT][Rafpigna 1.9 OC]
« Odpowiedź #360 dnia: Czerwiec 23, 2011, 22:14:16 »
nie wiem co to jest? jestem w tym zielony xd jak możesz daj linka zobaczę co to i czy podoła temu zadaniu bo jak się rozkręci interes to może być po 100 pobrań dziennie lub np 20 na raz przy nowych romach tak będzie.Pamiętam jak robiłem romy na i900 czy na i8000 i ludzie czekali tylko na linka do nowego romu i rapid share premium nie dawał rady z nimi :P

*

Offline Rajmek

• 1224
  • Sprzęt: Galaxy S6 Edge+ (wersja 6.0.1)
Odp: [BarrDroid 1.0.4][HD2 ANDROID ROM][CWM&RAM][Desire HD][APP2EXT][Rafpigna 1.9 OC]
« Odpowiedź #361 dnia: Czerwiec 23, 2011, 22:25:15 »
https://www.dropbox.com

faktycznie dobry pomysł

*

Offline barrfind2

• 380
« Odpowiedź #362 dnia: Czerwiec 23, 2011, 22:43:09 »
całkiem ciekawy ten drop box, pliki nie przepadają a 2gb powinno mi zupełności wystarczyć w razie co założyć można nowego i będzie kolejne 2gb dzięki skorzystam z tego dając oficjala za kilka dni.

nadal czekam na opinie masa ludzi pobrała rom bo prawie 60 osób a nadal mało co piszecie :P

jeżeli więcej błędów prócz low in call volume i robo voice które jest z przyczyny kernelu rafpigny(niby on coś nowego ma wydać na dniach zobaczymy czy to poprawi)
i błędu z mikrofonem w klawie który już nasz kolega odkrył i naprawiłem to szybko :P za co z góry dziękuję bo sam bym nigdy tego nie sprawdził.

to szybko wydam końcową wersję ;) i napiszcie mi czy ten sdboost coś daje ? dodałem go tylko dla tego że jeden user się upierał że jest na nim różnica.Ja nic nie poczułem a może wy ?

*

Offline Rajmek

• 1224
« Odpowiedź #363 dnia: Czerwiec 23, 2011, 23:12:58 »