AM na dwóch pocketach

• 12 Odpowiedzi
  • 4920 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline rogas

• **
  • 100
  • Sprzęt: Era g1 ; Mio p550m
AM na dwóch pocketach
« dnia: Wrzesień 02, 2007, 20:22:33 »
Witam.
Jestem tu po raz pierwszy. Mam parę pytań gdyż jestem zainteresowany kupnem Auto Mapy.  Niestety nie znam się na tym i nie wiem kilku rzeczy, dlatego z pomocą kieruję się do was. Czy mógłbym nabyć Auto Mapę na spółę z sąsiadem i korzystać z niej na dwóch palmtopach? Oraz załóżmy, że mam zainstalowaną Auto Mapę
na palmtopie, który popsuł się i oddaje go do serwisu. Otrzymuje nowy, taki sam model. Czy mogę do niego wgrać tą samą Auto Mapę, czy muszę kupić nową? Jeszcze jedno czy Auto Mapa jest rzeczywiście taka dobra i warta swoich pieniędzy?
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2007, 08:11:27 wysłana przez rogas »

*

Offline bazi22

• 913
  • Sprzęt: Navroad NR411 | iPhone 3GS 16GB
Odp: Nietypowe pytanie w sprawie AM
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 02, 2007, 20:40:03 »
Witam.
Jestem tu po raz pierwszy. Mam parę pytań gdyż jestem zainteresowany kupnem Auto Mapy.  Niestety nie znam się na tym i nie wiem kilku rzeczy, dlatego z pomocą kieruję się do was. Czy mógłbym nabyć Auto Mapę na spółę z sąsiadem i korzystać z niej na dwóch palmtopach?

Nie możesz - to niezgodne z licencją - jedna licencja=jedno urządzenie. Zresztą nie da się zarejestrować na dwa urządzenia równocześnie. Chociaż AM 4.x można zarejestrować na kartę SD i wtedy będziesz mógł jej używać na zmianę z sąsiadem - warunek musicie mieć takie same pockety.

Oraz załóżmy, że mam zainstalowaną Auto Mapę na palmtopie, który popsuł się i oddaje go do serwisu. Otrzymuje nowy, taki sam model. Czy mogę do niego wgrać tą samą Auto Mapę, czy muszę kupić nową?

Piszesz do supportu, opisujesz sytuację i z reguły odblokowują Ci możliwość ponownej rejestracji na nowym urządzeniu

Jeszcze jedno czy Auto Mapa jest rzeczywiście taka dobra i warta swoich pieniędzy?