PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Acer => Wątek zaczęty przez: themad w Wrzesień 01, 2007, 10:25:46

Tytuł: Uszkodzony joystick w n310
Wiadomość wysłana przez: themad w Wrzesień 01, 2007, 10:25:46
Mam Acera n310 od grudnia i od początku działał w nim niemrawo joystick. Teraz czasem sie zacina.
Czy miał ktoś taki przypadek?
Czy poradził sobie ktoś z czymś takim?
Czy gwarancja obejmuje uszkodzony joystick?

Z góry dzięki za odp
Tytuł: Odp: Uszkodzony joystick w n310
Wiadomość wysłana przez: Susek w Wrzesień 02, 2007, 17:22:02
Ja też tak miałem w swoim sprzęcie. Rozkręciłem obudowę i przedmuchałem kurz sprężonym powietrzem, złożyłem obudowę i wszystko gra ;)
Tytuł: Odp: Uszkodzony joystick w n310
Wiadomość wysłana przez: babcia w Wrzesień 02, 2007, 19:37:05
Jeśli przestał działać sam z siebie to jest to podstawa do gwarancji. Jeśli na skutek grzebania to nie. A rozkręcać bym nie rozkręcał - bo sprzęt jak pisałeś z grudnia więc ma gwarancje na 100% i IMHO należy spróbować z serwisem.

Zdrówko
Tytuł: Odp: Uszkodzony joystick w n310
Wiadomość wysłana przez: Susek w Wrzesień 02, 2007, 20:17:04
Mój też ma gwarancję, jednak w środku nie ma plomb  :P Gorzej jak ktoś porwie się na np. samodzielną wymianę wyświetlacza. Bez problemu można przedmuchać sprężonym powietrzem ;) Mój joystick też sam z siebie zaczął nie kontaktować, nic w naleśniczku nie grzebałem.
Tytuł: Odp: Uszkodzony joystick w n310
Wiadomość wysłana przez: themad w Wrzesień 02, 2007, 21:45:12
Dobra spróbuję z serwisem. Jak nic nie poradzą to napiszę jeszcze raz.

Acer ma gwarancję door-to-door czy nie?
Tytuł: Odp: Uszkodzony joystick w n310
Wiadomość wysłana przez: SST w Wrzesień 04, 2007, 22:08:56
Uszkodzony joystick wymienią Ci w ramach gwarancji razem z panelem wokół wyświetlacza. U mnie urwał się cały joystick i wymienili.
Tylko uwaga! Niech sprawdzą, czy mają na magazynie. U mnie nie mieli, więc poczekałem, aż ściągną i dopiero wysłałem do Brna. Naprawa z wysyłką to razem 10 dni.
Niestety po 2 tygodniach padło złącze SD. :| Dziś mijają 3 tygodnie od wysyłki i ciągle status "w trakcie naprawy". :mad:
To już 4 naprawa gwarancyjna, ale nie chcą słyszeć o wymianie na nowy.
Na przyszłość: omijajcie "markę" Acer szerokim łukiem. :mad: :mad: :mad:
Jak juz się zacznie psuć to umarł w butach. Gwarancja do niczego ich nie zobowiązuje. :(