Ratunku :(

  • 259 Odpowiedzi
  • 31884 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ratunku :(
« Odpowiedź #210 dnia: Marzec 11, 2006, 11:36:31 »
Cytat: "mystic"

Pytanie do sznowaka: czy próbowałes uruchamiać TCPMP z zaznaczoną opcją DirectDraw ?


no program wgrywalem ale nie wiem czy mialem zaznaczoną tą opcje!! ale ostatni raz ten prgram odpalałem jakies 10 godz przez zwisem.

*

Offline mystic

  • **
  • 111
Ratunku :(
« Odpowiedź #211 dnia: Marzec 11, 2006, 11:38:55 »
Domyślnie ta opcja jest chyba zaznaczona. Czy film odtwarzany był poprawnie, czy zaczęły dziać się jakieś cuda ?

Ratunku :(
« Odpowiedź #212 dnia: Marzec 11, 2006, 11:45:09 »
poprawnie.... nic szczegolnego nie zaobserwowalem, nie wieszal sie ani nie przeskakiwał

Ratunku :(
« Odpowiedź #213 dnia: Marzec 11, 2006, 12:17:46 »
Cytat: "sznowak"
tylko własnie sie zastanawiam czy go nie zwrocic dzisiaj i zażądac zwrotu pieniędzy, jak sie nie myle jest taki przepisl ze mam na to 5 dni.... a dzis mija 5 dzien  :D


Jezeli kupowales wysylkowo masz 10 dni na zwrot towaru.
W zwyklym sklepie sprzedawca nie ma zadnego obowiazku zwrotu gotowki- mozesz co najwyzej liczyc na jego dobra wole.
Produkt mozesz zwrocic z powodu niezgodnosci towaru z umowa- procedury mozna znalezc w sieci. Ogolnie- niestety z nierzetelnym sprzedawca mozna sie dlugo uzerac.

*

Offline _K4

  • *
  • 82
    • http://mp.info.pl
Ratunku :(
« Odpowiedź #214 dnia: Marzec 11, 2006, 12:28:30 »
Hmm, ciekawe jak to się ma w vobisie, teoretycznie to dosc dobry sklep, ale po takim padzie nie wiadomo jak to przyjmą. :/

*

Offline Gyc

  • **
  • 132
Ratunku :(
« Odpowiedź #215 dnia: Marzec 11, 2006, 12:33:52 »
W MM bez problemu, od ręki wymiana do 7dni. Przerabiałem kiedyś z LCD. Jednak coś wątpie by sznowak acera tam kupił...
W innym, "zwykłym" sklepie wątpie...niestety to Polska właśnie... :roll:  :?


Pozdrawiam,
Gyc.

Ratunku :(
« Odpowiedź #216 dnia: Marzec 11, 2006, 12:40:30 »
Cytat: "Gyc"
W MM bez problemu, od ręki wymiana do 7dni. Przerabiałem kiedyś z LCD. Jednak coś wątpie by sznowak acera tam kupił...
W innym, "zwykłym" sklepie wątpie...niestety to Polska właśnie... :roll:  :?


MM to 'hurtownia'- rzeczywiscie wymieniaja raczej bez problemow- ale o zwrot gotowki (jesli nie maja na stanie innego egzemplarza) zwykle jest ciezko.
I, co warto podkreslic, to jest polityka firmy- prawo ich od tego nie obliguje. W lubelskim MM nie ma mozliwosci sprawdzenia sprzetu na miejscu (np. monitora)- ani w sklepie ani w serwisie- dlatego wola dac 7 dni na samodzielne przetestowanie.

Ratunku :(
« Odpowiedź #217 dnia: Marzec 11, 2006, 12:40:38 »
dzwonilem do tego sklepu gdzie kupowalem to kazali mi sie skontaktowac z Blasc i powedizli ze pieniedzy napewno nie zwrocą   :evil: czyli chyba nie pozostaje mi nic innego jak zadzonic po kuriera i oddac go do serwisu. i bede miesiac bez palma  :?

*

Offline mystic

  • **
  • 111
Ratunku :(
« Odpowiedź #218 dnia: Marzec 11, 2006, 12:42:34 »
sznowak robiłeś hard reset po tym, jak acer wysiadł ?

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #219 dnia: Marzec 11, 2006, 12:43:46 »
a nie mają czasem na naprawę (tylko) 14 dni :?:
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Ratunku :(
« Odpowiedź #220 dnia: Marzec 11, 2006, 12:44:41 »
no oczywiscie!!! kilka razy..... nic nie dalo

*

Offline mystic

  • **
  • 111
Ratunku :(
« Odpowiedź #221 dnia: Marzec 11, 2006, 12:47:08 »
Hmm.. na którymś z zagranicznych forów wyczytałem, że hard-reset dobijał acera, tzn. najpierw trzeba próbować wszystkiego za wyjątkiem HR. Ale to zapewne też tylko przypuszczenia użytkowników.

Ratunku :(
« Odpowiedź #222 dnia: Marzec 11, 2006, 12:50:33 »
czy w polsce mozna sprzedawac produkty nie posiadające polskiej instrukcji?? albo wogle jej nie posiadającej??  :D tak na to wpadlem jak mi powiedzili ze nie mam co liczyc na zwrot gotówki :)

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #223 dnia: Marzec 11, 2006, 12:53:58 »
jak widać można i acer nie jest tu żadnym wyjątkiem  :?
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

*

Offline kaiso

  • 20
Ratunku :(
« Odpowiedź #224 dnia: Marzec 11, 2006, 12:54:59 »
do sznowaka: mialem podobne objawy jak Ty...tez mi migala lampka od BT i 0 innej reakcji...ale u mnie w ferworze walki zapomnialem ze oprocz wkladania i wyjmowania baterii i robienia resetow potrzeba naladowac baterie w kolysce....zostawilem acera w kolysce podlaczonej do sieci a nie przez usb do  innego kompa i po godzince ruszyl...a co do zakopow we Wrocławiu to ja tez tam kupilem 25.02 i do tej pory dziala :)

Ratunku :(
« Odpowiedź #225 dnia: Marzec 11, 2006, 13:43:49 »
Może problem leży w układzie zasilania? Zauważcie, że po podłączeniu do ładowania część maszyn wstaje, po wyjęciu baterii też część maszyn wstaje. Mój n311 kiedy skończyła się bateria miał wszystkie klasyczne objawy padu. Tak się zachowywał, że byłem przekonany, że po nim... Myślę, że jest prawdopodobne iż kłopoty sprawia układ zasilania, lub bateria. Ktoś pisał, że po padzie miał iskry na stykach baterii. Co o tym sądzicie? Czy to możliwe? Może to oprogramowanie odpowiedzialne za zasilanie n311 powoduje problemy?

*

Offline _K4

  • *
  • 82
    • http://mp.info.pl
Ratunku :(
« Odpowiedź #226 dnia: Marzec 11, 2006, 14:04:44 »
jest bardzo wiele mozliwosci co powoduje pad n311, poczawszy od softu.. do baterii, ale mozna bylo przeczytac ze acer zaczol fiksowac podczas uzywania BT lub wifi, a co wiarze sie z dodatkowym poborem mocy. byc moze jest to jednym z powodow.

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #227 dnia: Marzec 11, 2006, 15:57:00 »
Cytat: "sznowak"
czy go nie zwrocic dzisiaj i zażądac zwrotu pieniędzy, jak sie nie myle jest taki przepisl ze mam na to 5 dni.... a dzis mija 5 dzien  :D


Istotnie był taki przepis w ..... PRL-u (jakby ktoś cokolwiek wtedy oddawał  :shock: ), został uchylony w połowie lat 90-tych.

Cytat: "sznowak"
czy w polsce mozna sprzedawac produkty nie posiadające polskiej instrukcji?? albo wogle jej nie posiadającej??


Towar sprzedawany w Polsce musi posiadać instrukcję, bądź to w języku polskim, bądź w formie "obrazkowej".

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #228 dnia: Marzec 11, 2006, 16:39:12 »
Cytat: "ajed"
Towar sprzedawany w Polsce musi posiadać instrukcję, bądź to w języku polskim, bądź w formie "obrazkowej".

prawo swoje, a życie swoje
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #229 dnia: Marzec 11, 2006, 17:02:14 »
Cytat: "ch@to"
Cytat: "ajed"
Towar sprzedawany w Polsce musi posiadać instrukcję, bądź to w języku polskim, bądź w formie "obrazkowej".

prawo swoje, a życie swoje


Jak zawsze, ale dzięki temu mam co do garka włożyć  8)

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #230 dnia: Marzec 11, 2006, 18:00:17 »
tzn co :?: polskie instrukcje
just kidding
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Ratunku :(
« Odpowiedź #231 dnia: Marzec 11, 2006, 19:27:42 »
ch@to nie wiem co grosze w smaku: instrukcje czy twoj nalesnik

W przyszlym tygodniu maja byc w action acerki i na 99 % sie skusze na jednego na wynos. Czytajac o problemach nie wiem czy to bedzie dobrze wydane ponad 1K
Pozytywnie brzmi jedynie to ze rom ratuje sytuacje i niedlugo pojawi sie europejski...i bedziemy

*

Offline BamBam

  • *
  • 87
  • Sprzęt: FS N560 ( WM6 )
Ratunku :(
« Odpowiedź #232 dnia: Marzec 11, 2006, 19:47:03 »
Cytat: "ajed"
Cytat: "sznowak"
czy go nie zwrocic dzisiaj i zażądac zwrotu pieniędzy, jak sie nie myle jest taki przepisl ze mam na to 5 dni.... a dzis mija 5 dzien  :D


Istotnie był taki przepis w ..... PRL-u (jakby ktoś cokolwiek wtedy oddawał  :shock: ), został uchylony w połowie lat 90-tych.

Cytat: "sznowak"
czy w polsce mozna sprzedawac produkty nie posiadające polskiej instrukcji?? albo wogle jej nie posiadającej??


Towar sprzedawany w Polsce musi posiadać instrukcję, bądź to w języku polskim, bądź w formie "obrazkowej".


Ale jako konsumetn masz prawo zarządać zwrotu pieniędzy/wymiany na nowy towar jeżeli upłyneło 14dni roboczych od momętu oddania sprzętu w ramach gwarancji...
w przeciwnym razie można sprawe skierować do sądu konsumenckiego

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Ratunku :(
« Odpowiedź #233 dnia: Marzec 11, 2006, 19:49:38 »
Czyli małe przeszkody na początku użytkowania n311 nie zniechęcają nabywców! Tak trzymać, nowy ROM w drodze!
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline Shack

  • 26
Ratunku :(
« Odpowiedź #234 dnia: Marzec 11, 2006, 20:38:35 »
a jak sie ma wgrywanie azjatyckiego romu do gwarancji ? Na mojego niestety żadne sztuczki z prądem nie działają. Szkoda mi go oddawać na 14 dni...

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #235 dnia: Marzec 11, 2006, 23:11:27 »
Cytat: "BamBam"
można sprawe skierować do sądu konsumenckiego
A gdzie jest taki sąd  :shock:

Ratunku :(
« Odpowiedź #236 dnia: Marzec 12, 2006, 09:06:50 »
Cytat: "BamBam"
Ale jako konsumetn masz prawo zarządać zwrotu pieniędzy/wymiany na nowy towar jeżeli upłyneło 14dni roboczych od momętu oddania sprzętu w ramach gwarancji...
w przeciwnym razie można sprawe skierować do sądu konsumenckiego


Nie wprowadzaj w blad.
Wystarczy poczytac chocby tu: http://e-konsument.pl/ustawan.htm
14 dni to jest na uznanie zasadnosci reklamacji- sama naprawa moze ciagnac sie duzo dluzej (sprowadzanie czesci).

Ratunku :(
« Odpowiedź #237 dnia: Marzec 12, 2006, 09:14:25 »
Czyli mozna legalnie wyludzac pieniadze sprzedajac niedzialajacy sprzet?  :shock:

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #238 dnia: Marzec 12, 2006, 09:27:35 »
Cytat: "Przemol"
Czyli mozna legalnie wyludzac pieniadze sprzedajac niedzialajacy sprzet?  :shock:

Nie, nie można, ale nie tyle sprzedawać, co wprowadzić na rynek.
Trzeba by było pozwać Acer Polska (jako importera sprzętu i przedstawiciela producenta), o odszkodowanie za szkody wyrządzone przez sprzęt (np. ktoś zapomniał o ważnym spotkaniu biznesowym, z powodu padnięcia n311) oraz zadoścuczynienia, że ktoś nie mógł korzystać z ukochanej zabawki. Dla odpowiedniego wrażenie dobrze aby pozew był "zbiorowy". No i trzeba by wykazać, że pady Acera są masowe. Sama sprawa byłaby nie dość, że trudna to jeszcze długotrwała. Prowadzą właśnie sprawę o odszkodowanie, ale z tej drugiej strony  :oops: . I przez 3 lata udawało nam się opóźniać start procesu, teraz świadkowie niewiele już pamiętają, a moi są przygotowani. I będą wiedzieć co mają pamiętać  8) Z Acerem będzie podobnie. W toku procesu znajdzie się jakiś pracownik, który zezna, że padło tylko około 2 % wszystkich Acerów. A my żadnych wiarygodnych danych nie mamy. No i zacznie się problem.

Ratunku :(
« Odpowiedź #239 dnia: Marzec 12, 2006, 09:27:42 »
Cytat: "Przemol"
Czyli mozna legalnie wyludzac pieniadze sprzedajac niedzialajacy sprzet?  :shock:


A gdzie tak wyczytales?
Takie mamy prawo- mnostwo nieścisłości w ustawie o sprzedaży konsumenckiej (m.in. właśnie w terminach napraw), choć w reklamach w tv 'konsument w UE moze wiele'.