Ratunku :(

  • 259 Odpowiedzi
  • 31895 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #150 dnia: Marzec 09, 2006, 09:07:45 »
... no i przede wszystkim żądajcie informacji co zostało naprawione / co było przyczyną awarii - i napiszcie tu o tym
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

*

Offline Gyc

  • **
  • 132
Ratunku :(
« Odpowiedź #151 dnia: Marzec 09, 2006, 09:13:41 »
Cytat: "ch@to"
Gyc: a co Tobie :?:

Przeżywam tylko mały wstrząs jako posiadacz n311...
Ciekawe czy jak wrócę z pracy będzie jeszcze działał...


Pozdrawiam,
Gyc.

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #152 dnia: Marzec 09, 2006, 09:18:09 »
masz niewłaściwe podejście - lepiej przecież niech się skasztani na amen teraz, a nie dzień po wygaśnięciu gwarancji
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Ratunku :(
« Odpowiedź #153 dnia: Marzec 09, 2006, 09:32:33 »
nie wiem czy mam sie martwic sie czy cieszyc ze nie ma stale N311 w szczecinskim action... :roll:

*

Offline _K4

  • *
  • 82
    • http://mp.info.pl
Ratunku :(
« Odpowiedź #154 dnia: Marzec 09, 2006, 09:33:42 »
no to zostalo nie wiele dzialajacych sztuk.. cholera.. co innego na nie n311?

Ratunku :(
« Odpowiedź #155 dnia: Marzec 09, 2006, 10:39:30 »
Jak przystalo na 'porzadnego' Acera przed chwila moj rowniez dolaczyl do czolowki w tych zawodach  :( . Nie byl najgorszy w koncu wytrzymal 9 dni :) . Na razie nie wysylam go do serwisu tylko napisze do Acera moze udostepnia jakis ROM i uda sie go przywrocic do swiata zywych.

Ratunku :(
« Odpowiedź #156 dnia: Marzec 09, 2006, 11:02:38 »
Moze sprobuj:
http://tinyurl.com/nqtqx

tylko ze to chinski

Ratunku :(
« Odpowiedź #157 dnia: Marzec 09, 2006, 11:07:08 »
Mam n311 od poniedziałku i na razie chodzi  :) . Nie obyło się oczywiście bez sr i hr ale po tym wszystko wracało do normy. Pod TCMP ver71 z włączonym DD faktycznie po uruchomieniu filmu od razu zwis (biały ekran i jakieś paseczki) pomagał sr. Nie mogłem znaleźć na początku wyłącznika funkcji DD w TCPMP więc zaliczyłem 3 sr i jednego hr z objawem jaki opisywany jest na forum biały ekran :? . Długo się podnosił ale wstał. Jak dotąd jest ok. ale dziś będę testował wifi i bt, aż się boję . Soft zainstalowany to:
Dava, TCPMPver71, TotalCommander, WinamPAQ,pencilbox, kidcolor, BatteryWatch,CryptoCard, nakładka flash i kilka innych, które zainstalowałem ale wywaliłem bo nie chodziły. Bez spolszczenia i wszystko siedzi na karcie sd.

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #158 dnia: Marzec 09, 2006, 15:59:47 »
Cytat: "PawelP7"
Skąd masz informacje że padła połowa n311? Jeśli opierasz się na ankiecie w którymś z tematów to uwierz na słowo że nie jest to źródło które przedstawia skalę problemu.


Jasne, że opieram się na tej ankiecie. Sam już fakt jej powstania przedstawia skalę problemu (na forum chyba jeszcze nie było ankiety typu: czy twój ...... jeszcze działa"

*

Offline Shack

  • 26
Ratunku :(
« Odpowiedź #159 dnia: Marzec 09, 2006, 16:01:02 »
może to komuś pomoże, choc u mnie nic nie daje:

Cytuj
Szanowny Panie,

Z przykrością informuję, że na chwilę obecną obraz systemu operacyjnego
dla tego modelu jeszcze nie jest dostępny. Zalecam wykonanie kilkakrotnego
Hard Reset zgodnie z instrukcją obsługi bądź ostatecznie kontakt z
serwisem.

Z poważaniem,

Damian Podeszwa
Call Center Agent

Regional Service Center
Acer Czech Republic s.r.o.
Turanka 100
627 00 Brno

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Ratunku :(
« Odpowiedź #160 dnia: Marzec 09, 2006, 16:04:44 »
Ajed na forum użytkownicy zwykle chcą uzyskać pomocy dlatego taki wynik ale oczywiście zgadzam się że problem istnieje. Oby mój n311 przetrzymał do nowego Romu.  :wink:
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #161 dnia: Marzec 09, 2006, 16:10:29 »
Czego Ci serdecznie życzę!

*

silentjob

Ratunku :(
« Odpowiedź #162 dnia: Marzec 09, 2006, 16:27:56 »
A ja życzę, oby nowy rom pojawił się jak najszybciej :).

*

Offline mystic

  • **
  • 111
Ratunku :(
« Odpowiedź #163 dnia: Marzec 09, 2006, 16:38:42 »
Witam.

Również i moj Acer poległ dziś w niejasnych okolicznościach. Używałem go jakiś czas na wydziale z włączonym wi-fi. Jak zwykle przed wyłączeniem urządzenia zdeaktywowałem wszystkie połączenia i powyłączałem programy. Wszystko było ok do czasu następnego uruchomienia pda. Na wyświetlaczu ukazał się ekran Today bez podświetlenia i kompletny brak reakcji na jakiekolwiek działania. Nawet soft reset nie wywarł na nim wrażenia. Wyjąłem zatem na chwilę baterię i moim oczom ukazał się .... white screen, gasnąca powoli niebieska dioda BT/Wi-Fi i wszystkie towarzyszące i znane już wszystkim oznaki ignorancji ze strony urządzenia. Niezrażony wyjąłem ponownie baterię na około pół godziny, co nie przyniosło żadnego rezultatu. Postanowiłem dać mu jeszcze więcej czasu do namysłu i zostawiłem go bez baterii na ponad 2 godziny. Po ponownym załączeniu baterii... cud - Acer przywitał się grzecznie, jak gdyby nigdy nic. Podkreślam, że nic innego nie zrobiłem, tylko odstawiłem go na ponad 2 godziny. Dla testu potorturowałem płaskacza różnymi aplikacjami z gatunku acrobat readera, większych plików .doc, bluetooth... wszystko chodzi jak w zegarku.

Jedyne co mi się nasuwa na myśl, a co mogło być powodem całego zajścia, to fakt, że nie resetowałem Acerka od conajmniej 3 dni. Nie uruchamiałem natomiast na nim niczego nowego. Dla pewności będę go od dzis codziennie wieczorem traktowac SR.

*

Offline _K4

  • *
  • 82
    • http://mp.info.pl
Ratunku :(
« Odpowiedź #164 dnia: Marzec 09, 2006, 16:52:49 »
moze to jest pewien sposob.. SR na dobranoc i jest wtedy ok :)

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #165 dnia: Marzec 09, 2006, 16:57:20 »
ale to i tak przegięcie ;)
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Ratunku :(
« Odpowiedź #166 dnia: Marzec 09, 2006, 17:01:27 »
Cytat: "mystic"
Witam.
Jedyne co mi się nasuwa na myśl, a co mogło być powodem całego zajścia, to fakt, że nie resetowałem Acerka od conajmniej 3 dni. Nie uruchamiałem natomiast na nim niczego nowego. Dla pewności będę go od dzis codziennie wieczorem traktowac SR.


To chyba nie to- moja n311-tke nie resetuje czesciej niz co 3-4 dni ( i to tylko gdy modul BT nie chce odpalic). Jak do tej pory zadnych HR, a powazne zwiechy mialem tylko na poczatku przez instalacje PocketPlusa (mam tylko jakas starsza wersje).
Ale skoro SR nic nie kosztuje to w zasadzie... ;)

*

_Morf_

Ratunku :(
« Odpowiedź #167 dnia: Marzec 09, 2006, 17:03:15 »
No ja z racji instalowania od jakiegoś czasu dużej ilości aplikacji resetuje mojego Acerka dość często :D. Jak na razie będe praktykował 1 SR na dzień :D - I tak nic nie tracę a aplikacjie po SR troszke szybciej chodzą.

Powiem jeszcze, że po zainstalowaniu spolszczenia całość (przeglądanie katalogów, włączanie się programów) dość znacząco zwolniła ale aż tak strasznie nie jest więc zostawie polonizację na miejscu ;].
Zawsze moge wrzucić Pocket Hack Master i podkręcić do 500 (ale za nim nie wyjdą stabilniejsze ROM'y powstrzymam się).

*

Offline Tr0n

  • 12
Ratunku :(
« Odpowiedź #168 dnia: Marzec 09, 2006, 17:39:35 »
Cytat: "_Morf_"
Zawsze moge wrzucić Pocket Hack Master i podkręcić do 500 (ale za nim nie wyjdą stabilniejsze ROM'y powstrzymam się).


Na 310 sie nie uruchomil

Ratunku :(
« Odpowiedź #169 dnia: Marzec 09, 2006, 17:41:48 »
Witam wszystkich ponownie !
Kilka dni temu pisałem o zgonie mojego n311. Ponieważ nie wysłałem go jeszcze do Blascu bo czekam aż ktoś napisze jak działa sprzęt po naprawie i co było przyczyną śmierci. Napisałem natomiast do Acera z prośbą o pomoc/informacje i oto jaką dostałem odpowiedż:

moje pytanie (część):
Opis awarii:
Pocket był włączony ale w danej chwili nie używany był żaden program,
włączony był moduł BT, bateria była prawie pełna, podświetlenie ekranu
było wyłączone z uwagi na przerwę w jego użytkowaniu, komputer był w
oknie z programami. W chwili gdy chciałem kontynuować pracę urządzenie nie reagowało i ekran nie włączał podświetlania. Wykonałem miękki reset - bez reakcji, wykonałem twardy reset - nastąpił restart i komputer zawiesił się podczas wyświetlania drugiego ekranu powitalnego (nabiałym tle - niebieski wizerunek Pocketa / "white screen"). Pomimo kolejnych resetów i wyjmowania baterii komputer nie pokonuje 2 ekranu powitalnego. Jedynym innym możliwym trybem, do którego można dojść to ekran bootloadera - który przechodzi w proces próby ładowania oprogramowania z karty pamięci (do tego trybu dochodzi
się poprzez przytrzymanie na 5 sekund przycisku zasilania po wykonaniu
twardego resetu). Niestety nie posiadam żadnego oprogramowania na
karcie pamięci (obraz ROMU ???) i nie wiem czy taka operacja ma sens ?
Dodatkowe oprogramowanie zainstalowane na pockecie w chwili awarii to:
1. Polonizacja wgrana z serwera ftp Acera.
2. Program Magic Button do szybkiego zamykania programów i przełączania między nimi.
3. Program do odtwarzania multimediów TCPMP 0.71
4. Mikrobook - program do przeglądania tekstów.
Ponieważ nie mogłem się skontaktować z firmą Blask ani z Acerem
zacząłem poszukiwać informacji na temat mojego problemu w Internecie i
dowiedziałem się, że w Polsce podobny problem dotknął bardzo wielu
nabywców modelu n311 (i z każdym dniem ich przybywa) i do dnia
dzisiejszego nikt nie rozwiązał problemu tzw. "white screen" bo serwis
Blasc nie wykonał jeszcze żadnej naprawy gwarancyjnej tego uszkodzenia.
W związku z powyższym proszę o odpowiedź na następujące pytania:
1. Czy usunięcie awarii jest możliwe samodzielnie np. przez wgranie
oprogramowania przez kartę pamięci czy sprzęt koniecznie musi być
wysłany do serwisu ?
2. Czy po powrocie z serwisu problem nie będzie się powtarzał ?
3. Czy następne zakupione dla przedstawicieli urządzenia będą wolne od
wad lub czy można je zabezpieczyć przed w/w awarią ?
4. Jaki jest czas naprawy urządzenia w serwisie - istotne ze wzglądu na
biznesowe zastosowania urządzeń ?
5. Czy na czas naprawy można spodziewać się użyczenia z serwisu sprzętu
zastępczego wyposażonego w BT i WI-FI ?

odpowiedź Acera:
Proponuję następujące rozwiązanie:

-> ponownie zainstalować system operacyjny (z kardy SD lub poprzez USB -
postępując zgodnie z przewodnikiem użytkownika)
-> wgrać aplikacje, o których Pan wspomniał (najlepiej po kolei,
sprawdzając jak funkcjonują i która powoduje komplikacje po jej
zainstalowaniu)
-> nie wgrywać spolszczenia

Jeżeli bez polskiej lokalizacji nic się nie będzie działo, tj. wszystko
będzie nadal działać, to proszę jej nie wgrywać.

-> ponownie zainstalować system operacyjny (jak wyżej)
-> zainstalować polską lokalizację
-> pojedynczo instalować oprogramowanie, które Pan wcześniej wykorzystywał
(i tym samym sprawdzić, co powoduje problemy)

Jeżeli w tej sytuacji po wgraniu jednej z aplikacji pamltop przestanie
działać, oznaczać to może, że spolszczenie (lub instalowany program) nie
jest kompatybilne z oprogramowaniem, które Pan chciał zainstalować.
Jednocześnie informuję, że wzięliśmy pod uwagę Pana zastrzeżenia i
przetestujemy kilka modeli pod kątem zgodności oprogramowania i
poprawności spolszczenia. Zalecam jeszcze wizytę na naszym FTP: ftp://acer.pl a także ftp://ftp.support.acer-euro.com Firma Acer nie przewiduje wypożyczania sprzętu na czas naprawy. Jednak
rozumiejąc biznesowe interesy Pana firmy, polecam w tej sprawie kontakt z serwisem, ponieważ to leży już w ich gestii. W przeciągu niecałego miesiąca zostanie uruchomione centrum serwisowe w Brnie, które odciąży serwis w Warszawie a także znacznie skróci czas oczekiwania na naprawę. Jednocześnie w przeciągu kilkunastu dni zostanie uruchomiona telefoniczna linia wsparcia technicznego. Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamW razie dalszych pytań, proszę o kontakt z nami.

MOJE OBECNE PYTANIE do CZYTELNIKÓW FORUM:
- gdzie można pobrać obraz ROM-u do n311 (tylko nie ten azjatycki) ?
- czy ktoś próbował już robić coś takiego ze swoim zdechłym n311 ?

*

Offline Gyc

  • **
  • 132
Ratunku :(
« Odpowiedź #170 dnia: Marzec 09, 2006, 17:49:55 »
mystic -> widzę, że miałeś przeboje jak ja wczoraj ;-) Ty obstawiasz SR`a, a ja skłaniam się do zadania jakie miałem na cały dzień (8.03) i od godziny 00:00 zaczął `działać` ;-)


Pozdrawiam,
Gyc.

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #171 dnia: Marzec 09, 2006, 18:00:28 »
Cytat: "mzwierzy"
Zalecam jeszcze wizytę na naszym FTP: ftp://acer.pl a także ftp://ftp.support.acer-euro.com

nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę połaczyć się z tymi serwerami  :?
---8<---
UPDATE: no jakoś się dobiłem na acer-euro ... tylko nie wiem po co tam odysłać ludzi ... nic tam ciekawego (dla spacerowiczów) nie ma - ot 2 pliki: n300drv.zip i spolszenie ....
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Ratunku :(
« Odpowiedź #172 dnia: Marzec 09, 2006, 18:06:46 »
połączyć się można ale tam i tak nie ma obrazów ROM-u dla n311 tylko manuale, polską lokalizację i drvery (nie wiem do czego?)

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #173 dnia: Marzec 09, 2006, 18:08:42 »
Cytuj
WCEUSBSH.INF  -- This is the inf installation script for the stand-alone release of serial-over-USB host driver for WCE USB Function devices.
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Ratunku :(
« Odpowiedź #174 dnia: Marzec 09, 2006, 18:15:35 »
Cytat: "Gyc"
mystic -> widzę, że miałeś przeboje jak ja wczoraj ;-) Ty obstawiasz SR`a, a ja skłaniam się do zadania jakie miałem na cały dzień (8.03) i od godziny 00:00 zaczął `działać` ;-)


Gyc czy ja dobrze rozumiem, twój naleśnik zwalczył grypę?

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #175 dnia: Marzec 09, 2006, 18:21:27 »
mój też już dwukrotnie nie chciał się włączyć, ale wyjęcie baterii (na kilkadziesiąt sekund) rozwiązywało problem  :wink:
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Ratunku :(
« Odpowiedź #176 dnia: Marzec 09, 2006, 18:24:22 »
ja wyjmowałem baterię na kilkanaście godzin i nie ożył

*

Offline nox_

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://nox.boo.pl/
  • Sprzęt: E-Ten M700 + 2GB, Nokia 6670
Ratunku :(
« Odpowiedź #177 dnia: Marzec 09, 2006, 18:26:07 »
mzwierzy no fajnie ze ktos do nich napisal
troche to rozjasnia sytuacje
ale przydalo by sie jeszcze dowiedziec od nich z kad wziasc tego roma

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #178 dnia: Marzec 09, 2006, 18:27:00 »
Cytat: "mzwierzy"
ja wyjmowałem baterię na kilkanaście godzin i nie ożył

może za długo i się rozładowała :?:  :wink:
(sorry za czarny humor)
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Ratunku :(
« Odpowiedź #179 dnia: Marzec 09, 2006, 18:32:01 »
nie omieszkałem tego zrobić ale nie dostałem jeszcze odpowiedzi