Ratunku :(

  • 259 Odpowiedzi
  • 31894 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ratunku :(
« Odpowiedź #120 dnia: Marzec 08, 2006, 20:35:27 »
mam co kilka dni takie objawy jak Gyc - ze sie nie wlacza - pomaga zawsze wyjecie baterii ( ekran blysnie na bialo ) - potem klapka od baterii, bez niej sie nie wlaczy ( czujnik jakis ma) i zawsze dziala. Robilem tez HR ale na nie zawieszonym i wszystko dzialalo.
Mialem juz wczesniej pda i takich jaj to nie widzialem zeby sie wieszal co drugi dzien :)

*

Offline Gyc

  • **
  • 132
Ratunku :(
« Odpowiedź #121 dnia: Marzec 08, 2006, 20:46:22 »
Andrzej M -> no toś mnie pocieszył  :?
Faktycznie działa, mam nadzieję tylko że nie będę miał takich akcji na codzień czy co drugi dzień  :shock:  :?

Mało ma człowiek zmartwień na codzień...wraca zmęczony z pracy, włącza pocketa, a tu takie jaja...hehe.


Pozdrawiam,
Gyc.

*

silentjob

Ratunku :(
« Odpowiedź #122 dnia: Marzec 08, 2006, 20:55:17 »
_Morf_
Nawet się nie waż psuć tej zabawki :wink:...

*

_Morf_

Ratunku :(
« Odpowiedź #123 dnia: Marzec 08, 2006, 20:55:50 »
Cytat: "ch@to"
nie pękaj Morf, instaluj - naleśnik bez wizyty w serwisie to jak żołnierz bez karabinu

Wszystko ładnie działa ale jakoś średnio mi pasują "Dzisiaj", "Eksplorator Plików" albo inne okropieństwa :wink:. Ale się przyzwyczaje bom patriota :lol:. No i wgóle byłbym wniebowzięty jakby z "My Documents" (bleee) zrobili "Moje Dokumenty".

Cytat: "silentjob"
_Morf_
Nawet się nie waż psuć tej zabawki :wink:...

Podkusiło mnie piękno ojczystego języka.  :D
----
Co się tak jąkasz :D.

*

silentjob

Ratunku :(
« Odpowiedź #124 dnia: Marzec 08, 2006, 20:58:06 »
Czkawka :wink:.

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Ratunku :(
« Odpowiedź #125 dnia: Marzec 08, 2006, 20:58:55 »
Cytat: "Jakub Kańczugowski"
No coz wynika z tego ze Acer... a raczej LiteOn (bo to wlasnie LiteOn produkuje PDA dla Acera) nadal wypuszcza na rynek buble. Najpierw liczne problemy z n35 (np. hard resety po podlaczeniu ladowarki samochodowej), potem n50, a teraz n300. Niezle :(
Przecierz te problemy zostały szybko I sprawnie usunięte. Więc skąd takie stwierdzenie?
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

silentjob

Ratunku :(
« Odpowiedź #126 dnia: Marzec 08, 2006, 21:05:53 »
Tak, ale Acer jako jedna z nielicznych firm dalej produkuje sprzęt i nie wyciaga wniosków z poprzednich działań. Lepiej bowiem mieć działający produkt od razu niż niedporacowany, z masą poprawek do zrobiena i niedoróbek...

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 08, 2006, 21:06:01 »
Cytat: "PawelP7"
Cytat: "Jakub Kańczugowski"
No coz wynika z tego ze Acer... a raczej LiteOn (bo to wlasnie LiteOn produkuje PDA dla Acera) nadal wypuszcza na rynek buble. Najpierw liczne problemy z n35 (np. hard resety po podlaczeniu ladowarki samochodowej), potem n50, a teraz n300. Niezle :(
Przecierz te problemy zostały szybko I sprawnie usunięte. Więc skąd takie stwierdzenie?


Sam fakt, że takie wpadki przydarzają się praktycznie z każdym modelem nie świadczy zbyt pozytywnie o producencie - niestety. Dobrze chociaż, że szybko naprawia swoje wpadki, nie mniej jednak marka na tym traci i to mocno!

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Ratunku :(
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 08, 2006, 21:17:06 »
Cytat: "silentjob"
Tak, ale Acer jako jedna z nielicznych firm dalej produkuje sprzęt i nie wyciaga wniosków z poprzednich działań. Lepiej bowiem mieć działający produkt od razu niż niedporacowany, z masą poprawek do zrobiena i niedoróbek...
To zabawne jak łatwo ztwierdzasz że błędy w oprogramowaniu to wina firmy produkującej sprzęt. Ale właśnie w tym tkwi magia microsoftu: robić beznadziejne, niedopracowane oprogramowanie a wszyscy I tak twierdzą że to wina producenta np. PDA
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 08, 2006, 21:19:12 »
Cytat: "PawelP7"
To zabawne jak łatwo ztwierdzasz że błędy w oprogramowaniu to wina firmy produkującej sprzęt. Ale właśnie w tym tkwi magia microsoftu: robić beznadziejne, niedopracowane oprogramowanie a wszyscy I tak twierdzą że to wina producenta np. PDA


Jasne, tylko czemu to Acery padają jak muchy, a nie inne Pockety z WM 5.0?

*

silentjob

Ratunku :(
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 08, 2006, 21:21:42 »
Mówimy o czymś zupełnie innym. Ty stwierdzasz, że winę ponosi software, ja zaś myślę, że wina stoi po stronie Acer'a/producenta. W końcu soft na pozostałych pda chodzi bez najmniejszych zastrzerzeń, nie ma aż takich zwisów. Jeśli dalej uważasz, że to wina programów, no cóż, przekonywać na siłę nie będę...

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Ratunku :(
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 08, 2006, 21:27:05 »
Cytat: "ajed"
Cytat: "PawelP7"
To zabawne jak łatwo ztwierdzasz że błędy w oprogramowaniu to wina firmy produkującej sprzęt. Ale właśnie w tym tkwi magia microsoftu: robić beznadziejne, niedopracowane oprogramowanie a wszyscy I tak twierdzą że to wina producenta np. PDA


Jasne, tylko czemu to Acery padają jak muchy, a nie inne Pockety z WM 5.0?
Odpowiedz jest prosta, microsoft ( jak kazdy wie ) dla każdego PDA musi dostosowywać swój soft, windows mobile nie jest uniwersalny, przy tym robi wiele wpadek, naszczęście błędy poprawia ale cierpi reputacja producentów. Moja mucha a właściwie orzeł nie padł I czeka na nowy Rom od Microsoftu.
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Ratunku :(
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 08, 2006, 21:32:26 »
Cytat: "silentjob"
Mówimy o czymś zupełnie innym. Ty stwierdzasz, że winę ponosi software, ja zaś myślę, że wina stoi po stronie Acer'a/producenta. W końcu soft na pozostałych pda chodzi bez najmniejszych zastrzerzeń, nie ma aż takich zwisów. Jeśli dalej uważasz, że to wina programów, no cóż, przekonywać na siłę nie będę...
Zgodze się w pewnym stopniu, myśle że to wina Microsoftu bo Acer nie zajmuje się oprogramowaniem ( WM 5.0 )
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline mystic

  • **
  • 111
Ratunku :(
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 08, 2006, 21:32:29 »
Nikt z nas nie może być pewien, gdzie leży wina tych zgonów, havoc'ów i innych ciekawostek. Ja osobiście stoję po środku obu podejrzeń tzn. wina leżeć może na styku sprzęt-oprogramowanie. Na szczęście niedoróbki sprzętowe można poprawiać poprzez specjalnie opracowane sterowniki. Tak naprawdę nie można powiedzieć, że to napewno nie wina softu, bo każdy palmtop, nawet jeżeli posiada tę samą wersję windows, różni się napewno sterownikami, gdyż zbudowany jest z innych komponentów. Oczywiście to moje osobiste zdanie i również nikogo nie będę do niego przekonywać.

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #134 dnia: Marzec 08, 2006, 21:34:42 »
Mi się nie podoba tłumaczenie serwisu - "czekamy na części". Jakie?? Jeśli to wina WM 5.0?

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Ratunku :(
« Odpowiedź #135 dnia: Marzec 08, 2006, 21:37:06 »
[Zdublowany post]
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline mystic

  • **
  • 111
Ratunku :(
« Odpowiedź #136 dnia: Marzec 08, 2006, 21:37:08 »
Bardzo proste... niewłaściwe oprogramowanie może uszkodzić sprzęt. Przykład - wirus Czernobyl, który palił kiedyś płyty główne.

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Ratunku :(
« Odpowiedź #137 dnia: Marzec 08, 2006, 21:42:42 »
Nie, no jasne, że może. Ale porównywanie wirusa do Windowsa to już chyba przesada? Nie uważasz? A w Acerach n35, czy n50 - też był winny Windows?

A testy przedsprzedażowe? Przecież padła prawie połowa n311!!! I Acer nie zauważył, że coś jest nie tak?? Pomimo tego, że przekładał premierę przez 6 miesięcy??

*

silentjob

Ratunku :(
« Odpowiedź #138 dnia: Marzec 08, 2006, 21:46:04 »
Dokładnie, i dlatego dalej stoję w przekonaniu, iż to z Acerami jest coś nie tak...

*

Offline mystic

  • **
  • 111
Ratunku :(
« Odpowiedź #139 dnia: Marzec 08, 2006, 21:50:57 »
Nie wiem, jak było z wcześniejszymi i nie będę tu bronić nikogo. Sam jestem tylko konsumentem w tym przypadku i zależy mi tylko na tym, aby mój sprzęt sprawnie i bezawaryjnie funkcjonował. Z mojego punktu widzenia taki scenariusz jest prawdopodobny. Odkładanie premiery mogło znowu być związane z poprawkami oprogramowania. Zresztą wchodzę już zbyt głęboko w sferę spekulacji. Ja przede wszystkim oczekuję nowego wydania ROM'u i mam nadzieję, że mój palmtop tego doczeka.

A co do Windows, ktoś kiedyś napisał, że to największy wirus świata. Ciekawe dlaczego .... ?  :wink:

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Ratunku :(
« Odpowiedź #140 dnia: Marzec 08, 2006, 21:52:36 »
Cytat: "ajed"
Nie, no jasne, że może. Ale porównywanie wirusa do Windowsa to już chyba przesada? Nie uważasz? A w Acerach n35, czy n50 - też był winny Windows?

A testy przedsprzedażowe? Przecież padła prawie połowa n311!!! I Acer nie zauważył, że coś jest nie tak?? Pomimo tego, że przekładał premierę przez 6 miesięcy??
Skąd masz informacje że padła połowa n311? Jeśli opierasz się na ankiecie w którymś z tematów to uwierz na słowo że nie jest to źródło które przedstawia skalę problemu.
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Ratunku :(
« Odpowiedź #141 dnia: Marzec 08, 2006, 22:12:33 »
Cytat: "PawelP7"
Cytat: "ajed"
Cytat: "PawelP7"
To zabawne jak łatwo ztwierdzasz że błędy w oprogramowaniu to wina firmy produkującej sprzęt. Ale właśnie w tym tkwi magia microsoftu: robić beznadziejne, niedopracowane oprogramowanie a wszyscy I tak twierdzą że to wina producenta np. PDA


Jasne, tylko czemu to Acery padają jak muchy, a nie inne Pockety z WM 5.0?
Odpowiedz jest prosta, microsoft ( jak kazdy wie ) dla każdego PDA musi dostosowywać swój soft, windows mobile nie jest uniwersalny, przy tym robi wiele wpadek, naszczęście błędy poprawia ale cierpi reputacja producentów. Moja mucha a właściwie orzeł nie padł I czeka na nowy Rom od Microsoftu.


To nie Microsoft dostosowuje okienka. To zadanie producenta danego PDA. To dostosowywanie polega na tworzeniu sterownikow i konfigurowaniu pozostalych opcji systemu - nic wiecej. Wina w calosc jest po stronie producenta sprzetu. Nie ma w tym winy MS ze palmtop uszkadza sie w ten sposob co te Acery.

*

Offline SST

  • 21
Ratunku :(
« Odpowiedź #142 dnia: Marzec 08, 2006, 22:41:37 »
Witam, śledzę forum od początku powstania i mimo wszystko tydzień temu kupiłem n311. Świetny sprzęt 8) . Do dzisiaj :!: . Podczas włączania BT obraz rozmył się i sprzęt przestał reagować. Zrobiłem miękki reset i... nic. Tylko white screen. HR - to samo. Wcześniej robiłem już SR i HR (niektóre programy się gryzły z WM5) i wszystko było ok. Po raz pierwszy zainstalowałem dziś Operę. Jutro czeka mnie wizyta w serwisie.... :cry:

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #143 dnia: Marzec 09, 2006, 07:52:53 »
a wyjmowałeś baterię na dłuższą chwilę :?:
bo taki zabieg w większości przypadków pomaga
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

*

Offline Shack

  • 26
Ratunku :(
« Odpowiedź #144 dnia: Marzec 09, 2006, 08:47:17 »
padł i moj :) white screen, to samo co u reszty. Wyjełem baterie, wróce z zajęc i wsadze ponownie, ale chyba bez serwisu się nie obędzie

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #145 dnia: Marzec 09, 2006, 08:53:15 »
aż tak długo czekać nie musisz - minuta powinna wystarczyć
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

*

Offline Shack

  • 26
Ratunku :(
« Odpowiedź #146 dnia: Marzec 09, 2006, 08:55:36 »
aha, czyli moge go już pakować i wysyłać do serwisu

*

Offline Gyc

  • **
  • 132
Ratunku :(
« Odpowiedź #147 dnia: Marzec 09, 2006, 08:57:51 »

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Ratunku :(
« Odpowiedź #148 dnia: Marzec 09, 2006, 09:03:25 »
Gyc: a co Tobie :?:
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Ratunku :(
« Odpowiedź #149 dnia: Marzec 09, 2006, 09:04:52 »
Cytat: "Shack"
padł i moj :) white screen, to samo co u reszty. Wyjałem baterie, wróce z zajęc i wsadze ponownie, ale chyba bez serwisu się nie obędzie


A niech mnie- robia sie z tego jakies zawody.
Moj od 13 dni dziala bez HR - mam nadzieje, ze te ktore mialy pasc to juz padly :(
Apel do wszystkich oddajacych n311 do serwisu- piszcie na forum jak dziala serwis, jakie przewiduja terminy itp. Jak juz pisalem, jesli serwis okaze sie niesolidny to raczej lepiej bedzie zwrocic sie do sprzedawcy z 'niezgodnoscia'.