Acer N35 po 3 dniach już odwiedza serwis...

  • 6 Odpowiedzi
  • 1371 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Acer N35 po 3 dniach już odwiedza serwis...
« dnia: Wrzesień 08, 2005, 15:44:29 »
Kupilem w pon n35 a w czwartek odwiozlem go do doktora... Wyskoczyl martwy piksel, zawiesza sie srednio 3 razy na dzien i do tego ma jakies "niekontakty" w gniazdku ladowania/transferu danych.... Nic tylko sie cieszyć z niezawodności ACERA :kill:

*

Offline Peo

  • ****
  • 535
Acer N35 po 3 dniach już odwiedza serwis...
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 08, 2005, 16:05:46 »
to lipa...wspulczuje napisz co sie z nim bedzie dzialo
darkvision.pl

Acer N35 po 3 dniach już odwiedza serwis...
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 12, 2005, 14:50:47 »
no cóż.. piksela martwego nie uznali, ale z tym się liczyłem, zaktualizowali coś tam w systemie i ponoć sie nie będzie już wieszał z taką częstotliwością. A co do "niekontaktów" gniazda to wymienili mi je na nowe i zalali żywicą żeby było bardziej stabilne. Serwis Acera oceniam na 4+ (piątkę dałbym im gdyby wymienili matrycą, ale warunki gwarancji są takie a nie inne)

*

Offline packer

  • *
  • 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Acer n50 oraz Samsung I900 Omnia - na sprzedaż; Nokia N82, Nokia E51, Nokia E75, Motorola Milestone
Acer N35 po 3 dniach już odwiedza serwis...
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 12, 2005, 15:44:24 »
A moj Acer juz 19 dni lezy w serwisie i nadal nie zostal naprawiony. Na chwile obecna serwis oceniam na 1 (za swiadome wprowadzenie mnie w blad i niedotrzymanie terminu).

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Acer N35 po 3 dniach już odwiedza serwis...
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 12, 2005, 16:09:11 »
trzy dni i serwis troche szybko, fajnie ze sie uporali choc martwy pixel po 3 dniach tez powinien byc usuniety moim zdaniem

*

Offline P@blo

  • **
  • 178
Acer N35 po 3 dniach już odwiedza serwis...
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 12, 2005, 16:14:21 »
Cytat: pimpu sadelko
trzy dni i serwis troche szybko, fajnie ze sie uporali choc martwy pixel po 3 dniach tez powinien byc usuniety moim zdaniem


w takiej sytuacji to ja nie wiem czy renkojmia sie nie nalezy... z reszta o ile wiem to w przeciagu 14 dni produkt mozna zwrocic nawet bez podania przyczyny, a tu jest przyczyna...

Acer N35 po 3 dniach już odwiedza serwis...
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 12, 2005, 18:15:11 »
zwracac go nie bede, piksel jest akurat w fartownym miejscu bo w zadnej praktycznie sytuacji nie widac ze jest padniety. Gwarancja jest na 2 lata wiec jak sie pojawi cos nastepnego z ekranem to juz wtedy mi wymienia - tak powiedzieli w Blasc. Decyzja o wymianie nie jest podejmowana w Blasc'u a w centrali Acer Polska.