n10 i GPS - porady dla laika

• 11 Odpowiedzi
  • 1576 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Styczeń 25, 2006, 21:55:33 »
Witam!

Szanowni forumowicze, zwracam się do Was z prośbą o poradę odnośnie działania GPS na Acer n10 + GPS firmy G-space model GS-R270.
Jako, że jestem zupełnym laikiem w tej kwestii moja wiedza istnieje tylko na podstawie przeczytania postów na tym forum odnośnie n10. Wymyslilem sobie zmontowanie zestawu opartego na n10 z racji w miare przystepnej ceny. Zestaw ten ma mi wylacznie sluzyc do pracy z GPS i z ktoryms z programow typu Auto Mapa. Moje pytania są nastepujące:

1. Jak sprawuje się w terenie GS-R270? Jak z zasiegiem w lesie i terenie zabudowanym?
2. Jakie oprogramowanie na n10 bedzie pracowalo razem z tym GPS? Czy beda pracowaly na nim najnowsze wersje oprogramowania czy tylko starsze wersje posiadajace mniejsze wymagania sprzetowe?

Ewentualnie proszę w miarę o szczegółowe opinie uzytkownikow (jesli jeszcze tacy sa) jak się taki zestaw sprawuje i czy warto sie w to "pakowac"...

pozdrawiam

*

Offline lipciopda

• 6801
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 26, 2006, 07:03:36 »
wsrod kilku opinii, ktore byly na forum o GS-R270 raczej nie bylo pochlebnych - nawet krazyly plotki, ze model ten zostal wycofany ze sprzedazy ze wzgledu wlasnie na problemy z jego dzialaniem na niektorych PDA

ja polecam ci zakup jakiegos modelu na chipsecie SiRF Star III - wszystkie starsze modele dzialaly OK pod warunkiem, ze widocznosc nieba byla OK - gdy wjezdzales miedzy wysokie budynki lub wchodziles do lasu nie bylo juz tak rozowo

tu masz na dole modele na CF
http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=19443

oprogramowanie bedzie chodzic kazde - zalecany model n10 z WM2003 bo byly rowniez modele z PPC2002

« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 26, 2006, 11:40:54 »
Dzięki wielkie za pomoc!:)

« Odpowiedź #3 dnia: Luty 04, 2006, 00:28:45 »