« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 05, 2006, 17:24:33 »
Z tego co gdzieś wyczytałem to trzeba wysłać skargę do Acer'a i wszystko się przyspieszy.
dzikow Mój sposób na BLASCa: po 14 dniach grzecznie zadzwoniłem i panienka w informacji powiedziała, że oczywiście oczekuja na części i potrwa to 14 dni ROBOCZYCH. Oznaczało to, że będę czekac na naprawę jeszcze przynajmniej miesiąc. Napisałem skargę do ACERA z numerem zlecenia naprawy i opisem sytuacji. Po dwóch dniach mam informację, że właśnie wysłali naprawiony sprzęt i podali numer listu przewozowego STOLICY.
Tak więc jedyny sposób to pisać bezpośrednio do ACERA, bo tylko to może coś zmienić.

Zapisane
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,