czas czuwania w Acer n35

• 9 Odpowiedzi
  • 1776 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline me_th_od

• **
  • 113
    • capzone.pl - fullcapy, snapbacki
  • Sprzęt: HTC One
czas czuwania w Acer n35
« dnia: Listopad 11, 2005, 14:45:01 »
hej
ile godzin trzyma Wam bateria w Acer n35 jak PDA jest w trybie OFF?
bo ja odebralem w srode nowy PDA z serwisu i mi nawet kurna doby nie trzyma ...
chyba ze zle jest akumulator sformatowany ...
jak mysle ze znowu bede musial go oddac do serwisu to mnie szlag trafia ...
chociaz w Karen Notebook o ile dobrze pamietam wymieniaja na nowy towar w ciagu 5 dni od daty zakupu (a oddanie z serwisu nowego PDA chyba mozna uwazac za date zakupu?) ;)
kurde juz nie moge ... napiszcie ile Wam trzyma akumulator w trybie OFF ;)

*

robert-ola

czas czuwania w Acer n35
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2005, 16:57:18 »
Jestem zielony , Acera n35 dostałem mc temu - bateria trzyma około 12 dni przy wyłączonym .
Jeśli nie doładuje bateri to trace zapisaną AutoMapa Polski , czy tak ma być ?. Troche to dziwne.
Pozdrawiam Robert

*

Offline me_th_od

• **
  • 113
czas czuwania w Acer n35
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2005, 17:12:10 »
Cytat: robert-ola
Jestem zielony , Acera n35 dostałem mc temu - bateria trzyma około 12 dni przy wyłączonym .
Jeśli nie doładuje bateri to trace zapisaną AutoMapa Polski , czy tak ma być ?. Troche to dziwne.
Pozdrawiam Robert
bateria trzyma Ci 12 dni przy wylaczonym ?!? :O
z tego co pamietam to jak rozladuje Ci sie calkowicie bateria to tak jakbys mial hard reset czyli musisz instalowac od nowa software ;)

*

robert-ola

czas czuwania w Acer n35
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 11, 2005, 17:18:19 »
A czy nie idzie tego jakoś ominąć , zmieniając oprogramowanie lub by wszystko było czytane z karty SD.
Jak by wygladało nasze życie gdyby telefon się wyładował i wszystko byśmy tracili.
pozdrawiam Robert

*

Offline lipciopda

• 6801
czas czuwania w Acer n35