ACER E310 ???

• 21 Odpowiedzi
  • 4966 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ACER E310 ???
« dnia: Listopad 29, 2006, 17:48:33 »
Witam,

czy ma ktoś jakieś doświadczenia z PNA ACER E310? Dostałem do przetestowania i nie mogę tego rozgryźć, nie mam  żadnego doświadczenia. Jak zainstalować jakieś dodatkowe oprogramowanie. Ma to podobno Windows CE.NET 5.0, ale nie ma czym eksplorować zasobów, przeglądać plików, nic nie rozumiem.

Wito

*

Offline DRIFT-R

• 712
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
ACER E310 ???
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 30, 2006, 01:22:40 »
Sprzęcik jest dość dziwny.  :S
Jak na palmtopa z nawigacją trochę za mały.........
Jak na odtwarzacz mp3 trochę za duży........

Nie wiem jaki "TARGET" docelowej sprzedaży określa Acer dla tego modelu, ale wydaje się być trochę nieprzemyślany. Miałem go kilka dni i z tego co rzeczywiście może się podobać to nawigacja i proste menu. Ale osobom przyzwyczajonym do typowych PDA.............. chyba się nie przyda. Jak dla mnie.......... miał być do wszystkiego, a jest do............niczego (prawie).

Właśnie przez te kilka dni nawet nie próbowałem nic instalować, bo jakoś nie było konieczności. Ogólnie wszystko jest interesujące, ale jednak czegoś brak.........

Jestem zwolennikiem produktów Acer'a, ale ten model jakoś mi nie podszedł. :bored:
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA

*

Offline b707

• **
  • 211
ACER E310 ???
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 30, 2006, 11:21:05 »
Lucanus-82