Wersja językowa WM w iPAQ 214

• 8 Odpowiedzi
  • 3125 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wersja językowa WM w iPAQ 214
« dnia: Grudzień 31, 2009, 11:55:15 »
Witam wszystkich. Jestem trochę zielony w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Chcałbym zakupić iPAQ 214. Czy one mają tylko systemoperacyjny w języku angielskim? Wyczytałem jeszcze że niekture urządzenia mają Polską lokalizację a do niektórych trzeba dokupić. Co to oznacza.

*

Offline overconscious

• 276
  • Sprzęt: Stary telefon na korbkę
Odp: Wersja językowa WM w iPAQ 214
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 01, 2010, 22:14:41 »
Było 100 razy. Oto link do polskiej lokalizacji: http://www.marchevka.pl/index.php?page=mwriter_2_6

PS.
Inne ROMy są w topic'u [HP IPAQ 21X] Moje Custom Romy, kuchnie, oryginał., przygotowane przez forumowego geniusza globalbus
Ale też tylko angielskie wersje.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 2010, 22:16:49 wysłana przez overconscious »

« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 19, 2010, 07:32:22 »
Proszę o opinie czy spolszczenie marchevki działa stabilnie.

*

Offline RUKAT

• 2388
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 21, 2010, 12:40:07 »
Nie wiem jak działa marchewka (nie jestem królikiem  :E :E ) Ale uważam że spolszczenie jest zbędne. Nawet jak ktoś nie zna " lengłidża" to opanowanie tych paru niezbędnych słów nie jest na tyle trudne żeby nie poradził sobie z tym ktoś kto jest na tyle inteligentny że poradzi sobie z  obsługą pocketa.
Naprawdę to jest kilkanaście niezbędnych słów (Bez znajomości: gramatyki , składni ,czasów itd.) .
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline matros

• 11
  • Sprzęt: iPAQ 214
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 23, 2010, 07:51:47 »