Próbowałeś synchronizacji na innym komputerze?
Trzeba na pewno określić,które z urządzeń: pecet czy PDA, sprawiają problem.
Możliwe, że trzeba będzie pomyśleć o ponownym wgraniu ROMu.
Nie mam innego Pcta w zalaczeniu dalsze wyniki z badan podlaczylem pda kablem AS go zauwazyl i probowal asynchronizowac - nie odalo sie i przeszedl w tryb badania problemu. W zalaczeniu to co uzyskalem:
Czy występują problemy z programem Microsoft ActiveSync?
Narzędzie do rozwiązywania problemów dla programu ActiveSync skanuje komputer i urządzenie w celu rozpoznania problemów, które mogą zakłócać używanie urządzenia z komputerem. W przypadku problemów, których nie można usunąć automatycznie, narzędzie do rozwiązywania problemów nawiązuje połączenie w celu pobrania aktualnych rozwiązań firmy Microsoft (niezbędne jest połączenie z Internetem). Skanowanie wyszukujące problemy może trwać kilka minut i wymaga podłączenia urządzenia do komputera za pomocą kabla USB.
Przed kontynuowaniem należy odpowiedzieć na komunikaty urządzenia z systemem Windows Mobile.
Kliknij przycisk Dalej, aby rozpocząć
Po skanowaniu komunikat
Aby uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów, najpierw należy podłączyć urządzenie do komputera PC za pomocą kabla USB. Aby uzyskać aktualne rozwiązania najczęstszych problemów związanych z wykrywaniem urządzeń, kliknij poniższe łącze:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=65460--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Nie znaleziono żadnych dodatkowych znanych problemów.
W przypadku dalszego występowania problemów wyślij wyniki do firmy Microsoft, aby pomóc w ulepszeniu przyszłych wersji.
Szczegolowe informacje
ActiveSync Troubleshooting Utility version: 4.5.5096.0
Date/Time: 2008/03/16-15:43:27.046
Analysis started
Operating system has been qualified as Windows XP (Home or Professional) SP1 or greater
Current operating system is supported
ActiveSync version found is 4.5.5096
Current version of IE is supported
Outlook 2007 found
Current version of Outlook is supported
Exchange server not found in Outlook profile
Connection to Exchange server okay
PC is qualified
Wyniki
Aby uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów, najpierw należy podłączyć urządzenie do komputera PC za pomocą kabla USB. Aby uzyskać aktualne rozwiązania najczęstszych problemów związanych z wykrywaniem urządzeń, kliknij poniższe łącze:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=65460Exiting
Andrzej gg 2066319 skype andrzejwroclawbiskupin